M&G tijdens het weekend van de Audioshow/ De Doelen Hifi Show 2006

Gestart door Harry HT, januari 11, 2006, 13:24:44

Vorige topic - Volgende topic

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

B.J.

Citaat van: Audiofiel op maart 20, 2006, 16:53:29
Zou je denken?

::)

Wat is dan volgens jou de juiste leefdtijd of het geslacht om meneer genoemd te worden?

Audiofiel

Citaat van: Bas Janssen op maart 20, 2006, 17:00:50
Wat is dan volgens jou de juiste leefdtijd of het geslacht om meneer genoemd te worden?

???

Jij vind kennelijk een negatief leeftijdsverschil een goede reden om meneer genoemd te worden:

Citaat van: Bas Janssen op maart 20, 2006, 16:21:25
Meneer rode gnoom dan voor jou  >:(
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

B.J.

Citaat van: Audiofiel op maart 20, 2006, 17:12:52
???

Jij vind kennelijk een negatief leeftijdsverschil een goede reden om meneer genoemd te worden:

Nee hoor, helemaal niet kennelijk een negatief leeftijdsverschil. Dat maak jij ervan! FrenkB moet mij gewoon altijd meneer noemen, of hij nu 10 jaar ouder of jonger is maakt niet uit.

Audiofiel

Citaat van: Bas Janssen op maart 20, 2006, 17:19:04
FrenkB moet mij gewoon altijd meneer noemen, of hij nu 10 jaar ouder of jonger is maakt niet uit.

ROTFLOL  ;D ;D ;D

B.J.

Harry HT

Hoi Bas,
Citaat van: Bas Janssen op maart 20, 2006, 17:49:44
Tot zaterdag (denk ik).
Je kunt zaterdag vast wel een biertje drinken bij Engels.  Kom je nu op zeker?  :)

@ WyGo: Jammer, dat je niet komt. Beterschap !

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

W

Citaat van: Harry HT op maart 20, 2006, 18:59:48
Hoi Bas,Je kunt zaterdag vast wel een biertje drinken bij Engels.  Kom je nu op zeker?  :)

Gegroet,

Harry

Ja,

er blijven er zo weinig over voor de zondag  :-\ mijn excuses, 't was niet echt gepland op deze manier :(

MvG,
Wybrand

B.J.

Citaat van: Harry HT op maart 20, 2006, 18:59:48
Hoi Bas,Je kunt zaterdag vast wel een biertje drinken bij Engels.  Kom je nu op zeker?  :)

Gegroet,

Harry

Heb ik vorig jaar al gedaan (met Marleen toen) maar ze hebben geen Hollandia bier  :-\  ;D ;D

Harry HT

Hoi,
Citaat van: WyGo op maart 20, 2006, 19:02:32
er blijven er zo weinig over voor de zondag  :-\ mijn excuses, 't was niet echt gepland op deze manier :(
Geen probleem, voor mij is het een thuiswedstrijd. Beide dagen zal ik de shows bezoeken, ik ga meestal ook luisteren naar de jazz optredens in de Doelen.

@Bas: Waar hebben ze dan wel Hollandia bier in R'dam? Schenken ze dat in Hollywood of de grote Skihut of kom je daar niet meer?   :D

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

Citaat van: Bas Janssen op maart 20, 2006, 19:02:38
Heb ik vorig jaar al gedaan (met Marleen toen) maar ze hebben geen Hollandia bier  :-\  ;D ;D

Kun je geen grote (nou ja, relatief dan >:D) rugzak meenemen met Hollandia ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Citaat van: FrenkB op maart 20, 2006, 19:53:23
Kun je geen grote (nou ja, relatief dan >:D) rugzak meenemen met Hollandia ;D

Hahaha  ;D

Ze hebben toch van die rugzakken met bier erin op feesten / concerten. (ik kan er geen plaatje van vinden) Ik neem wel zo'n ding mee.  ;D

R

Citaat van: Bas Janssen op maart 20, 2006, 20:24:53
Hahaha  ;D

Ze hebben toch van die rugzakken met bier erin op feesten / concerten. (ik kan er geen plaatje van vinden) Ik neem wel zo'n ding mee.  ;D

Zoiets ;D Maar dan even een ander merk indenken.

Kerstmanno

Wowly

Moet je die vent zien kijken op die foto, Whoehahaha

Wowly

B.J.

Harry HT

Hi,

Nog een linkje, geeft wel een aardig beeld volgens mij van wat er allemaal te zien valt op de doelen hifi show.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

TheSpeedSkater

Ik kom zaterdag ook even kijken op die show, ben benieuwd, maar lijkt me best leuk!! :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

take5

Citaat van: Harry HT op maart 20, 2006, 19:24:51
Hoi,Geen probleem, voor mij is het een thuiswedstrijd. Beide dagen zal ik de shows bezoeken, ik ga meestal ook luisteren naar de jazz optredens in de Doelen.
Ik heb me werkelijk rotgezocht naar de informatie over de optredens dit weekend in De Doelen en de uitreiking van de Pim Jacobs muziekprijs. Op de website staat niets, en gisteren las ik in het blad Music Emotion het volgende:"Er is dait jaar zeer bewust gekozen voor alle aandacht aan beeld en geluid, dus geen concerten en geen muziekprijs..."

Jammer wel, vond de live muziek vorig jaar erg leuk!

Harry HT

Hoi,
Citaat van: TheSpeedSkater op maart 23, 2006, 22:17:33
Ik kom zaterdag ook even kijken op die show, ben benieuwd, maar lijkt me best leuk!! :)
Verwacht op surround spektakel gebied niet teveel, is meer een 2 kanaals show.
Vergeet niet naar de Audioshow in het groothandelsgebouw te gaan, bezoek aan deze audioshow is gratis.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Harry HT

Citaat van: take5 op maart 23, 2006, 22:45:00
Ik heb me werkelijk rotgezocht naar de informatie over de optredens dit weekend in De Doelen en de uitreiking van de Pim Jacobs muziekprijs. Op de website staat niets, en gisteren las ik in het blad Music Emotion het volgende:"Er is dait jaar zeer bewust gekozen voor alle aandacht aan beeld en geluid, dus geen concerten en geen muziekprijs..."
Je hebt gelijk, ik heb erook nog niks over gelezen. Zal de entree prijs nu ook minder zijn?  :-X

CiteerJammer wel, vond de live muziek vorig jaar erg leuk!
Zeker jammer, het was altijd uitermate relaxed om even naar live optredens te gaan luisteren tussendoor.  :'(

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

TheSpeedSkater

Citaat van: Harry HT op maart 23, 2006, 23:13:17
Hoi,Verwacht op surround spektakel gebied niet teveel, is meer een 2 kanaals show.
Vergeet niet naar de Audioshow in het groothandelsgebouw te gaan, bezoek aan deze audioshow is gratis.

Gegroet,

Harry

Ben ook wel een liefhebber van 2 kanaals, dus dan ben ik aan het goede adres! :) Zal proberen beide adressen even te bezoeken..

wil

CiteerWil (waarschijnlijk, carpoolen vanuit Amsterdam mogelijk)
da's dus zeker! Tot morgen, we hebben er zin in!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Kerstmanno

Hee Harry, je hebt zowel Menno-ert als Menno-(b)ert in de lijst gezet zie ik. Ik zal mn best doen om allebei te komen! ;)