Erik's Ht

Gestart door Eriks, januari 4, 2006, 01:08:16

Vorige topic - Volgende topic

Eriks

duidelijk een ander ding  ???  die kerel riep tegen me (na dat ie me neer geknifed had) of ik het lekker vond, dus ik voor de grap wat schelden en bijdehand doen en toen was ie ineens weg, was al bang dat ik je beledigd had. vandaar de dingvraag :D

HTR

zulle we nu potje? nu ben jij int voordeel want ik hang nu op men bed:P

Eriks

HTR

xdc

Citaat van: Eriks op januari  2, 2007, 22:12:13
Ja  en die behoeft ook nog wat schuur en schilder werk, dank je voor je compliment, je HT staat er niet meer bij (?) wel mooie golf man

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=22334.0

hier staat hij :)

thx for the golf
HT Specs  : Projector Pana 900 , B&W 603, Philips 963SA Rotel 1075 , 1066

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

HTR

Eriks

Als ik twijfel over een player zijn kunnen ga ik altijd even spectaten, ben admin helaas. Ik was er dus nog wel, ook vind ik fy levels erg naad, maar daar komt het volk opaf, ik speel liever dust of aztec ofzo. Ik was er nog wel hoor ;D vaak knallen we poolday op en daarna gauw een level change naar dust oid

HTR

Als ik twijfel over een player zijn kunnen ga ik altijd even spectaten
hoe bedoel je?

ja snap t, zit meer strategie in... fy 's zijn knal maar rond maps.....

Eriks

Citaat van: hometheatrerulezz op januari  2, 2007, 23:14:27
Als ik twijfel over een player zijn kunnen ga ik altijd even spectaten
hoe bedoel je?

ja snap t, zit meer strategie in... fy 's zijn knal maar rond maps.....

We komen helaas veel cheaters tegen, als iemand een score heeft van 14-1 ga ik hem nalopen en indien nodig bannen, daarvoor moet ik wel zeker weten weten dat hij de boel besodemieterd. dus ga ik in spectator modus en hem 1st person view volgen. vandaar dat ik ff weg was

ik ga een filmpje loeren (all the kings men) en tot gauw stefan

HTR

aah zo! okee! veel plezier met je film!

hoekie

Ziet er strak uit!
Wat is de zitafstand ? (ivm wel breed scherm 2,30 mtr)

Eriks

Citaat van: hoekie op januari  3, 2007, 07:51:10
Ziet er strak uit!
Wat is de zitafstand ? (ivm wel breed scherm 2,30 mtr)

om en nabij 4 meter

S60t

Hey
Ik heb zelf scherm van 2.00 meter x 1.19 meter ook met zit afstand van 4 meter. Met een scherm van 2.30 meter breed zou ik geen probleem hebben.
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Eriks

Ik vind het ook niets te groot hoor, zelfs erg prettig, kan alleen niet wachten tot er geld is om de TW10 te vervangen

vanderheijden

mooi ingerichte kamer helemaal mijn smaak zo strak
en een mooie set erbij goed bezig  ;D

Eriks

foutje ???

Eriks

Stadium III

Momenteel heeft erik geen Inet dus post ik maar ff wat update's

Zijn peerless sub met de ma 6100 staan werkloos want daar is een MJ reference MK II voor in de plaats gekomen via yorkie  ;)
Verder zijn de tannoy rears vervangen voor jamo's en dat is een mooie en duidelijke verbetering !
Het surround is nu compleet !

Verder is het tijd volgens erik om de beamer met de tijd te vervangen maar voor nu werkt het allemaal nog goed !!

Al bij al in een maand tijd een zeer grote verbetering !!!

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Eriks

Stadium III

Eriks

Citaat van: TearS op april 25, 2007, 20:33:54
Ziet er goed uit Erik.

Dank je wel, jij nog niet online met je set? of zoek ik niet goed?

Eriks

Citaat van: TearS op april 26, 2007, 11:36:22
Haha, nog steeds niet nee.  ::) We zijn, schrik niet, al 2 en een half jaar bezig met de verkoop van ons huis. Dan begint je de moed aardig in de schoenen te zakken. Mijn opzet was, zodra we verhuisd zijn, HT gaan inrichten. Want om nou in een huis waar je verwacht snel uit te zijn alles heel mooi op te gaan stellen en de kamer in te gaan richten was niet mijn plan. Maar ja, zo langzamerhand moet ik daar toch maar eens aan gaan denken. Alles staat nu opgesteld op zolder, maar het is echt een bij elkaar geraapt zootje, niet echt iets waar ik met trots foto's van zou showen.  ;)

Nog wat geduld beoefenen dus.   

Eriks

Stadium III