Hermstedt Hifidelio

Gestart door Point7, oktober 31, 2005, 15:51:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Point7

Ik heb vandaag mijn Hifidelio 160 Pro ontvangen en dit zijn mijn eerste ervaringen.



In de doos zat:
-   De zwarte Hifidelio 160 Pro: Op het eerste zicht stevig gebouwd en redelijk van omvang. Volledig aluminium en redelijk zwaar, maar daar zal de harde schijf + behuizing wel veel mee te maken hebben.
-   Een zeer dunne goedkoop uitziende optische kabel.
-   Een vergulde analoge interlink (1,5meter) van Clicktronic (enkel bij PRO). Deze is van betere kwaliteit dan de meeste dropveters. Ziet eruit als eentje van Profigold. Ik vermoed dat het ongeveer dezelfde klasse zal zijn.
-   Een WiFi antenne die men op het toestel kan schroeven. Voordeel is dat men hier dus desnoods een andere (betere) antenne kan opschroeven.
-   Een afstandbediening. Simpel ding en men zou bezig zijn om eentje te maken met een display zodat men ook vanuit de zetel de menu's en track titels kan lezen.
-   Een recovery CD.
-   Enkel een Duitse handleiding ! Nu heb ik dit toestel wel in een Duitse online shop gekocht maar je verwacht toch een meertalige handleiding voor een toestel dat je in heel Europa kunt kopen. Nu is dit ook geen probleem. Op de website staat de meest recente handleiding in het Engels. Met de voortdurend nieuwe updates en functies is een handleiding natuurlijk vlug achterhaald. Het zal dus nodig zijn om af en toe een nieuwe versie van de handleiding te downloaden of te bekijken (PDF).

Vlug het toestel aansluiten met bijgeleverd analoge kabel. Momenteel aan een stereoversterker (Pioneer A-66X) die naast mijn bed staat om s'avonds via koptelefoon (Sennheiser HD-265) naar muziek te luisteren. Hij is dus (nog) niet op mijn HT-installatie aangesloten.

Dan het toestel aanzetten en wachten....en wachten...beginnen zweten en het ergste denken, maar na ongeveer 40 sec komt eindelijk het menu op het scherm. Ik wist wel dat het een trage starter was uit de vele verslagen en testen die ik gelezen heb, maar het is toch effe raar. Je hoopt dat er tijdens transport niets aan de harde schijf gekomen is.

Nu vol ongeduld (handleiding nauwelijks bekeken) door de menu's navigeren en effe gewoon worden aan het navigatie jog-wieltje op het toestel. Na een paar minuten begin je het door te hebben hoe dat navigeren werkt en loop ik snel alle settings af. Omdat ik hier een PC netwerk heb kon ik natuurlijk niet wachten om eerst het toestel te integreren in mijn netwerk. Ik heb het toestel verbonden met mijn router via een UTP kabel. WiFi is nog niet nodig en heb ik direkt uitgeschakeld in de settings. Omdat het toestel standaard het IP adres 192.168.1.1 wou gebruiken (wat al in gebruik is door mijn router) moest ik dit gaan wijzigen. Dit is allemaal eenvoudig in de expert network mode. Vast IP adres instellen op de Hifidelio en dan het IP-adres van mijn  router ingeven en de verbinding was gemaakt. Even het IP adres ingeven in Internet Explorer op mijn PC om te kijken of het toestel goed opgenomen is in mijn netwerk en ik had direkt verbinding met het toestel. Ik kan de database raadplegen op mijn PC en nog wat andere info opvragen. Zeer beperkte functie eigenlijk.
Ik zag ook dat de firmware op het toestel niet de laatste nieuwe was. Op het toestel zat nog versie 2.0.1 (3/6/2005) terwijl ze al aan versie 2.1.3 (18/10/2005) zitten. Dit zijn toch 4 upgrades verder. Ik heb direkt het risico genomen om een firmware upgrade te doen en omdat het toestel perfect is opgenomen in mijn netwerk (en ook aan Internet) heb ik de upgrade functie gebruikt om rechtstreeks via Internet te upgraden. Het kan ook via een boot-CD die men kan downloaden van de site. Het upgraden verliep perfect. Vond snel de nieuwe firmware, gaat deze dan automatisch downloaden en installeren op het toestel. Na een "reboot" van het toestel wat allemaal vanzelf gaat staat er nu netjes versie 2.1.3 op het scherm. Ik weer blij en opgelucht tegelijk.

Omdat de verbinding met Internet geen probleem geeft heb ik als eerste de Internet radio's gaan uittesten. Ook dit was weer zeer simpel. Men krijgt de zenderlijst te zien zoals je die ook krijgt in bv. WinAMP. Dus ook ingedeeld volgens genre. Ik vermoed de lijst van SHOUTCAST. Effe snel naar "The 80's Channel" genavigeerd en hoppa muziek wat zeker niet slecht klinkt ondanks de 128kbit streaming kwaliteit. 

Volgende stap was de reeds geripte MP3's vanaf mijn PC naar de Hifidelio zetten. Dit viel echter tegen. Mijn PC zag geen netwerk mapje waarin je die MP3's normaal zou moeten kopieeren volgens de handleiding. Ik heb wat met de firewall en netwerksettings zitten spelen en plots kwamen de mappen op mijn scherm maar ik weet eigenlijk niet echt waaraan het gelegen heeft. Had al zoveel verzet en geprobeerd. Enfin...om te beginnen 1 album overgezet om te testen. Men moet eerst op de PC de map met het MP3 album slepen naar dat netwerkmapje van de Hifidelio en daarna op de Hifidelio nog voor IMPORT kiezen. Dan pas wordt het album opgenomen in de database op het toestel. Vanaf dan kun je weer op allerlei manieren gaan navigeren (op artiest, op genre enz.) Via de 100Mbit UTP verbinding gaat dat overzetten redelijk snel. Het importeren achteraf gaat ook redelijk snel. Alles wordt mooi per genre, per artiest, per album ingedeelt.  Hij haalt deze info uit de ID-tag van de MP3 file.

Wordt vervolgt... (oa rippen op het toestel zelf, omgaan met mix-CD's enz.)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Point7

Ondertussen nog wat ervaring opgedaan.

Vandaag (maandag) weer even met de handen in het haar gezeten. Na het importeren van een DJ-mix (geript naar 1 groot bestand om geen pauzes te hebben) kwam dat album maar niet in de database op de Hifidelio. Na lang zoeken bleek de oorzaak te zijn dat de MP3 file geen ID3-tag had. Ik had deze geript met EAC en die zet blijkbaar geen ID3-tag bij zulke mixen (wel als je het in afzonderlijke tracks laat staan). Even handmatig wat gegevens ingevuld in de ID3-tag en nogeens van PC naar HF gesleept en nu kreeg ik eindelijk het album te zien op de HF. Conclusie is dat je van te voren goed moet zien dat de ID3-tag goed is ingevuld omdat het anders fout kan lopen ofwel heb je achteraf nog veel werk om alles mooi te rangschikken op het toestel zelf. Die database gegevens op de HF kun je dus via de PC wel wijzigen, maar dat gaat zeer traag.

Het rippen via het toestel zelf. De CD wordt opgeslorpt door het toestel met zijn slot-in mechanisme. Dit gebeurd nogal hevig. Het toestel gaat onmiddellijk de gegevens opvragen van de CD door ofwel op de interne gegevens database (FreeDB) te kijken met 2 miljoen album gegevens ofwel naar de laatste nieuwe FreeDB database op Internet (indien de HF constant aan Internet hangt).
Als test heb ik direkt een "probleem" CD genomen van Alicia Keys: The Diary Of.... Dit is een beveiligde CD die ik niet geript kreeg op mijn PC. Zowel CDex, EAC als Media Player 10 hadden problemen met deze CD. De HF echter deed alsof er niets aan de hand was en heeft alle tracks goed geript. De snelheid was vergelijk baar met mijn PC (AMD3000 met CDex) bij vergelijkbare compressie.
Volgende test was een album in OGG formaat overzetten en dit gaf geen enkel probleem. Mocht ook niet want dit formaat wordt standaard ondersteund. Daarna was het WMA formaat aan de beurt en wat nu weer....WMA krijg ik niet geïmporteerd ??? Blijkt dat WMA niet ondersteund is volgens het duitse forum. Toch staat dit bij de eigenschappen op de site van Hermstedt zelf en in zowat ALLE reviews. Dit is toch wel een kleine tegenvaller. WMA omzetten naar MP3 geeft weer extra verlies aan kwaliteit. Ik wacht nog even af tot ze een firmware uitbrengen die wel WMA ondersteund.

Zonet een test gedaan met een house mix-CD bestaande uit verschillende tracks maar wel door mekaar gemixed en men hoort geen pauzes tussen de verschillende nummers. Dit had ik eigenlijk eerder moeten weten, want nu heb ik al zeer veel mix-CD's als 1 groot bestand geript.

Wordt vervolgt....
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

kippekop

Citaat van: Jack van Dijk op november  1, 2005, 14:19:19
Dat er geen pauzes tussen de nummers wordt toegevoegd vind ik een groot voordeel. Dat vind ik de grootste ergenis bij mijn iPod.

Jack

Bij mixes en cd's waar dit wel hoort is het echt hoogst irritant, vooral dvd-spelers hebben daar nog wel eens problemen mee, net als mijn computer :P

Wat is verder de muziekkwaliteit trouwens van de hifidelio??
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Point7

Citaat van: kippekop op november  1, 2005, 18:31:05
Bij mixes en cd's waar dit wel hoort is het echt hoogst irritant, vooral dvd-spelers hebben daar nog wel eens problemen mee, net als mijn computer :P

Wat is verder de muziekkwaliteit trouwens van de hifidelio??

idd die naadloze overgangen vind ik een groot pluspunt.  Over de muziekkwaliteit kom ik later nog op terug als ik er meer naar geluisterd heb.

Het rippen op het toestel gaat trouwens niet zo snel als ik dacht. Tenminste het rippen van CD naar HF gaat redelijk snel, maar dan gaat hij blijkbaar op de achtergrond coderen naar MP3 (of een ander formaat) en dit duurt wel lang (=veeeeel langer dan mijn AMD3000). Een groot probleem is het niet, want je kan blijven doorwerken (afspelen of rippen) op het toestel.   
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

gast2018

Citaat van: Point7 op november  1, 2005, 13:26:59
Ondertussen nog wat ervaring opgedaan.
Daarna was het WMA formaat aan de beurt en wat nu weer....WMA krijg ik niet geïmporteerd ??? Blijkt dat WMA niet ondersteund is volgens het duitse forum. Toch staat dit bij de eigenschappen op de site van Hermstedt zelf en in zowat ALLE reviews. Dit is toch wel een kleine tegenvaller. WMA omzetten naar MP3 geeft weer extra verlies aan kwaliteit. Ik wacht nog even af tot ze een firmware uitbrengen die wel WMA ondersteund.

Hierover stond ook al iets in de recensie die op Hifi.nl over dit apparaat. Toegespitst op internet radio in WMA formaat.
Bij de specs staat idd

Afspelen:

- MP3 en MP3 VBR
- RAW data formats: AIFF, PCM, WAV
- OGG/Vorbis
- FLAC (Free Lossless Audio Codec)
- AAC (MPEG4)
- WMA

Waarbij deze laatste dus (nog) niet afspeelbaar is?

Point7

Citaat van: HTsjef op november 10, 2005, 15:42:16
Hierover stond ook al iets in de recensie die op Hifi.nl over dit apparaat. Toegespitst op internet radio in WMA formaat.
Bij de specs staat idd

Afspelen:

- MP3 en MP3 VBR
- RAW data formats: AIFF, PCM, WAV
- OGG/Vorbis
- FLAC (Free Lossless Audio Codec)
- AAC (MPEG4)
- WMA

Waarbij deze laatste dus (nog) niet afspeelbaar is?

Inderdaad. WMA is (nog) niet ondersteund. Krijgen geen toestemming ofzo. Hoe het juist zit weet ik niet (mijn duits is niet zo goed).
Ik was eerst van plan te wachten met mijn WMA-albums om ze naar de Hifidelio over te zetten, maar wie weet hoe lang dat nog kan duren. Ik heb ze maar omgezet naar MP3 (en het extra kwaliteits verlies neem ik er maar bij).
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Point7

Nog wat ervaringen:

De afstandbediening is onhandig in het donker. Deze heeft geen backlight en is zeer moeilijk "op de tast" te bedienen.
Daarbij vind ik dat bij sommige handelingen teveel menus moeten doorlopen worden. bv. een track uit de playlist wissen had simpeler gekunnen met 1 druk op een knop de AB (met desnoods nog een bevestiging op de OK knop)

Ik vind de bediening van het jog-wiel ook niet echt super handig. Ik gebruik dat wel in combinatie met de afstandbediening omdat sommige handelingen met het jog-wiel sneller gaan (lijst selecteren bv.) en sommige handelingen gaan op de AB sneller omdat je daar rechtstreeks de buttons hebt (ipv door alle menus te lopen met het jog-wiel).

Ik mis ook een sleep-functie (sommige blijkbaar ook een timer functie). Ik luister vooral s'avonds in bed met  de koptelefoon en val natuurlijk dikwijls in slaap. Dan zou het handig zijn om een sleep-functie te hebben. Aangezien de Hifidelio op een Linux systeem werkt is dat allemaal perfect te programmeren als ze willen. Eigenlijk raar dat ze dat nog niet gedaan hebben. De medewerkers vertellen wel dat bug-fixen belangrijker zijn dat nieuwe functies. Daarin hebben ze wel een beetje gelijk natuurlijk.

Verder is het toestel wel redelijk stil (geen ventilators). Je hoort de harde schijf soms wel "rommelen" maar dit is enkel hoorbaar als je dicht in de buurt staat in een stille ruimte.

Wat ik dan weer wel handig vind is de ondersteuning van iTunes. Op elke PC in mijn netwerk kan ik via iTunes aan al de muziek van de Hifidelio (ook de playlisten).

CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Richard Kruizinga

En hoe is de geluidskwaliteit?

In iTunes heb je mooie overgangen (ook bij MP3). Is dat bij de Hifidelio ook?
Sony TA-E9000ES, Sony TA-P9000ES, Sony TA-N9000ES, Sony DVP-NS999ES, Sony CDP-XA555ES, Sony ST-D777ES, Sony DTC-ZA5ES, Mission 752F (front), Mission 77c (center), Sony APM-22ES II (achter), Sony KV-X2141, Apple Mac G5 2x2

Point7

Citaat van: Richard Kruizinga op november 20, 2005, 13:45:51
En hoe is de geluidskwaliteit?

In iTunes heb je mooie overgangen (ook bij MP3). Is dat bij de Hifidelio ook?

Ik kan weinig zeggen over de geluidkwaliteit omdat ik niet de beste kwaliteit gebruik (AIFF en FLAC). Ik gebruik em tot nu toe enkel als MP3 speler. De compressie die ik gebruik is MP3 VBR (192-320) en daarmee ben ik tevreden. Ik heb wel alles geript op mijn PC met de LAME encoder terwijl de Hifidelio de Fraunhofer encoder gebruikt.

Volgens andere berichten klinkt em zeer goed met FLAC of AIFF.

Wat bedoel je met mooie overgangen ?  Fading ?

Fading is instelbaar tussen 0 en 12 seconden.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

spijtebijt

Ik heb net de Hifidelio pro binnen met 160 gig. Van het weekend ga ik hem eens aan de tand voelen. Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit. Het apparaat ziet er in elk geval aardig uit (in de zwarte uitvoering). Ook assesoires zijn niet slecht: degelijk uitziende interlink en een optisch kabeltje.
De handleiding is helaas in het Duits. Maar ja, is weer een mogelijkheid om mijn Deutsch auf zu putzen.  ;D
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Point7

Citaat van: stokkom op december  2, 2005, 18:23:35
De handleiding is helaas in het Duits. Maar ja, is weer een mogelijkheid om mijn Deutsch auf zu putzen.  ;D

Je kan de engelse handleiding downloaden, maar daar staan nog niet alle nieuwe functies van de nieuwste firmware in beschreven.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

spijtebijt

Citaat van: Point7 op december  2, 2005, 20:07:05
Je kan de engelse handleiding downloaden, maar daar staan nog niet alle nieuwe functies van de nieuwste firmware in beschreven.
Bedankt voor je reactie. Heb je ook een linkje?
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Point7

CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Point7

Nog enkele handige tooltjes en tips.

Gebruik zoveel mogelijk de PC als ripper. Is veel handiger en sneller in gebruik dan de Hifidelio. Zeker als de CD niet in de database gevonden wordt.

MP3tag (een zeer handig tooltje om uw ID3-tags te wijzigen. Is hier onmisbaar geworden.)
http://www.mp3tag.de/en/

Download en installeer de FreeDB CD database lokaal op je PC. Is wel een grote download, maar achteraf werken de programma's zoals MP3tag, CDEX, EAC veel beter met deze lokale database. Ik kreeg dikwijls dat em geen verbinding kon krijgen met de FreeDB servers.

Installeer de modification van dkSoft zodat je aan de MUSIC map aankunt via de PC. Het is wel enkel read-only maar zo kun je tenminste een backup maken via LAN naar uw PC.
http://www.hifidelio-user.de/viewtopic.php?t=264

Zonder de mod van dkSoft kun je ook aan de MUSIC map door ourtunes te installeren.
http://ourtunes.sourceforge.net/



CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

spijtebijt

Hoi Point7,
ik heb ourTunes gedwonload en het werkt geweldig.  :)Vreemd genoeg zie ik mijn Hifidelio niet verschijnen in iTunes, maar wel in ourTunes. Domme vraag waarschijnlijk, maar als ik nu nummers opsla op mijn harde schijf, bewaar ik ze dan meteen met de juiste tags? Dan zou ik op deze wijze heel gemakkelijk een backup kunnen maken, toch? :D

"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Point7

#15
Citaat van: stokkom op december  6, 2005, 16:47:15
Hoi Point7,
ik heb ourTunes gedwonload en het werkt geweldig.  :)Vreemd genoeg zie ik mijn Hifidelio niet verschijnen in iTunes, maar wel in ourTunes. Domme vraag waarschijnlijk, maar als ik nu nummers opsla op mijn harde schijf, bewaar ik ze dan meteen met de juiste tags? Dan zou ik op deze wijze heel gemakkelijk een backup kunnen maken, toch? :D

Voor iTunes heb je toch de settings op het toestel goed staan ?  Settings --> Services --> iTunes (DAAP) op ON zetten. Verder moet je ook zien dat je de laatste nieuwe firmware hebt. Dit is momenteel versie 2.1.3. Er zijn wat problemen geweest met oudere firmwares in combinatie met de nieuwste versie van iTunes v6.0.1.3.

Als alles goed is krijg je links bij bron in iTunes de Hifidelio te zien. Als je daar dan op klikt gaat ie heel de database laden. Dit kan enkele minuten duren als deze groot is.

Je moet absoluut zorgen dat de ID3 tags goed zijn ingevuld. Liefst eerst op de PC alles in orde maken (desnoods met MP3tag). Heel belangrijk is dat je Genre, Artiest en Album altijd goed ingeeft. Zo krijg je een duidelijk structuur op de harde schijf van de Hifidelio. Deze maakt immers altijd mappen aan met als eerste Artiestnaam en submap met albumnaam.
Let dus ook steeds op de juist schrijfwijze dan elke artiest indien deze verschillende albums heeft.

Op gebied van backup zijn er verschillende manieren. Aangezien Hermstedt blijkbaar geen moeite doet om een 160GB backup harde schijf in hun gamma te voorzien moet je als eigenaar van een 160Gb versie naar alternatieven gaan zoeken. Voordeel is wel dat je dit veel goedkoper kunt doen omdat die speciale backup harde schijf voor de 80GB versie nogal duur is.

Ik heb hier de volgende oplossing. Mijn Hifidelio hangt dus via een UTP kabel in mijn thuis netwerk. Ik kan dus aan de MUSIC folder aan via de MOD-image van dkSoft. Deze MUSIC folder is enkel read only.

Dan gebruik ik het map synchronisatie programma Syncback (freeware) om van deze MUSIC map een 100% indentieke map te maken op een backup schijf in mijn PC.
Als je hulp nodig voor het gebruik van dit programma dan laat het me maar weten.
Syncback gaat alle nieuwe/gewijzigde data kopieeren naar uw PC en gaat vervolgens alles wat niet thuishoort op de backup schijf in de PC verwijderen zodat je niets dubbel krijgt op de PC.
Als je dit op regelmatige uitvoert dan duurt een backup niet zo lang.  Alleen de eerste keer wel als je al veel op de Hifidelio hebt staan. Ik moest hier 85GB overzetten de eerste keer en de snelheid is ongeveer 10GB/uur via LAN. Via WiFi gaat het nog veel trager.
Er zit ook de mogelijkheid in om dit zelfs te automatiseren via een sheduler.

Voila...weer wat tips en tricks erbij.  ;)



CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

spijtebijt

Dag Point7,
bedankt voor je tips en opmerkingen. Ik stel ze erg op prijs. Ondertussen ben ik heel tevreden met mijn apparaat. Zit net de verschillende internetradiostations te beluisteren. Echt leuk. Alleen is het wel een beetje gokken wat je te horen krijgt. Ik moet eens wat gaan surfen om te ontdekken waar de echt goede uitzendingen zitten (van 192 kbs of hoger..., lijkt me leuk).
Verder hoef ik nu nog geen backup te maken. Dus dat bekijk ik later nog wel een keer. Dan is er misschien ook wel een mogelijkheid om dat via de USB aansluiting achterop het apparaat te doen via een externe harde schijf.
Jammer dat iTunes bij mij niet werkt. Ik snap er niks van. Ik kan de speler gewoon aanroepen in andere programma's (Firefox, explorer, ourTunes), maar in iTunes zie ik niks verschijnen. Jammer, want het is heel makkelijk om achter de laptop wat muziek te kunnen afspelen. Ik heb mijn instellingen gecheckt, de
speler gebruikt de laatste firmware, ik heb het geprobeerd met WLAN en via ethernet naar mijn WLAN router. Hij komt niet binnen. Misschien zit het toch in de firewall van mijn router. Ik zal eens kijken.
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

reMC

Heee, die heb ik ook gehoord. Grappig ding :)

Teejoo

Citaat van: Point7 op november  1, 2005, 13:26:59
Ik had deze geript met EAC en die zet blijkbaar geen ID3-tag bij zulke mixen
Even offtopic, hoe kan ik in EAC een mix als 1 track rippen? Zit ik al een tijdje naar te zoeken...

Point7

Citaat van: Teejoo op december  9, 2005, 20:19:24
Even offtopic, hoe kan ik in EAC een mix als 1 track rippen? Zit ik al een tijdje naar te zoeken...

Ga naar Acties --> Kopieer Image & maak Cue sheet --> gecomprimeerd
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Teejoo


gast2018

Toch wil ik punt7  even de bedenkelijke  en toch flinke veer..., je weet wel. Tot op heden een zeer goede review inhoudelijk en diepgaand, naar mijn povere mening. ;D

ook gezien dit;

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=37674.0

Mijn huidige cd speler staat op instorten, een Denon van 5 jaar oud met gemiddeld 5 cd's per dag, na de verkoop denk ik dat ik eerst een hifidelio koop en als de cd kwaliteit, in mijn optiek te wensen overlaat koop ik wel een nieuwe speler.

Bedankt



Point7

Nog even een opmerking tussendoor.

Ik heb al geschreven dat men bij DJ Mixen geen pauze hoort tussen de nummers (zoals het moet). Dit is wel enkel als ik de CD rip op het toestel zelf heb ik ondervonden. Als ik dit met EAC of Cdex op de PC doe, dan zit er telkens een fractie onderbreking in de mix.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

kit-kat

Point 7 bedankt voor je reviews en ervaringen.
Erg leuk dat je de tijd neemt om dit op het forum te zetten. Het is erg leerzaam voor anderen.
:D

"We lose our health to make money...
and then lose our money to restore our health."

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

Point7

Citaat van: kit-kat op december 12, 2005, 12:29:17
Point 7 bedankt voor je reviews en ervaringen.
Erg leuk dat je de tijd neemt om dit op het forum te zetten. Het is erg leerzaam voor anderen.
:D

Graag gedaan. Als er vragen zijn of als ik iets moet uittesten dan mag je dat gerust doen.  Ik "speel" graag met mijn Hifidelio.  ;)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2