Pjotr`s Aurel Bryan audiosetje...

Gestart door Pjotr27, september 27, 2005, 09:41:40

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: advr op november 26, 2006, 22:18:01
mij niet.... ik dan teveel dingen die dagen die ik niet kan verschuivem :(

als ik de enige ben niet kan dan laat het maar doorgaan. kom ik wel een andere keer ;D

Nee Ad, of allen, of niet ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Citaat van: Peerless Monster op november 26, 2006, 22:17:54
Ja hoor Jasper. Frank2 zei het vanmiddag ook al.
WB is niet een laag gaande speaker.

meer anders laag. De Discovery heeft ook een laag zoals we hoorden met de Plinius en Siltech eraan, droger :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

#477
Citaat van: Peerless Monster op november 26, 2006, 22:18:56
Nee Ad, of allen, of niet ;).

;D

leuk, maar ik wil ook geen spelbreker zijn :P
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiotwin

Citaat van: DA BoSS op november 26, 2006, 22:14:25

(jammer trouwens dat Usher geen 'super' monitor in zijn assortiment heeft zitten)

De Dancer 11 serie CP-777 mk11 is een monitor.Adviesprijs €6198
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Audiotwin op november 26, 2006, 22:20:56
De Dancer 11 serie CP-777 mk11 is een monitor.Adviesprijs €6198

Dat zijn toch bijna geen monitoren te noemen ;)

2-way system : tweeter 1.25" (9980-20BeK),
woofers 7"x 2 (ETON 7-350/25Hex-b)
sensitivity: 90 dB @ 1 watt / 1m
nominal impedance: 4 ohms
frequency response (-3 dB): 32 Hz ~ 40 kHz
power handling: 100 watts
crossover frequencies: 2.74 kHz
weight: 36.9 kgs
dimensions (w x d x h): 31.6 cm x 59 cm x 64.7 cm
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Audiotwin

Citaat van: Peerless Monster op november 26, 2006, 22:23:49
Dat zijn toch bijna geen monitoren te noemen ;)

DA BoSS vroeg om een "super"monitor ;D
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Audiotwin op november 26, 2006, 22:26:51
DA BoSS vroeg om een "super"monitor ;D

Dat is het inderdaad wel. Gaat tot 32 Hz op -3 dB.
Dat is nogal diep voor een monitor... ;)
Wel erg mooi om te zien ook...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

DA BoSS

Citaat van: advr op november 26, 2006, 22:19:22
meer anders laag. De Discovery heeft ook een laag zoals we hoorden met de Plinius en Siltech eraan, droger :o

ahh helder 8)

wel een aparte vergelijking trouwens, niet twee speakers die ik snel met elkaar zou vergelijken...

(ps hoe bevielen de WB Discoveries eigenlijk?)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

Citaat van: Peerless Monster op november 26, 2006, 22:17:54
Ja hoor Jasper. Frank2 zei het vanmiddag ook al.
WB is niet een laag gaande speaker.

PS anders neem je toch geen monitor ;).
Zo'n bas krijg je alleen met een flinke sub of een kast met volume.
wil ik ook een extra woonkamer erbij ;D 
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

#484
Citaat van: Audiotwin op november 26, 2006, 22:20:56
De Dancer 11 serie CP-777 mk11 is een monitor.Adviesprijs €6198

deze?


impressive looks wow 8), lijken net vloerstaanders uit de utopia reeks
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Audiotwin

Citaat van: DA BoSS op november 27, 2006, 00:08:52
deze?

impressive looks wow 8), lijken net vloerstaanders uit de utopia reeks

Ja :)
Tevredenheid!!!

advr

die mag van mij naar het topic "Lelijke speakers" :o :o 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

HuubF

Citaat van: advr op november 27, 2006, 07:30:07
die mag van mij naar het topic "Lelijke speakers" :o :o 8)

Ja, of een nuttige eerste post in het nieuwe topic "Goede ideëen gevraagd voor horrorfilm".
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Citaat van: Peerless Monster op november 27, 2006, 22:24:39
Ik vind ze werkelijk fantastisch....

Brrrrrrrrrrr ;D

(wanneer gaan we trouwens naar Arjen 8))
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Pjotr27

Ik hoor net dat de 15e niet gaat lukken, naast het jammen van mijn zoon  komt de mentor van school langs.
Ik vrees dat we toch maar een andere avond moeten gaan.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Audiofiel

Zeg jongens, zullen we maar data gaan bedenken voor de eerste weken van januari? :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op december 14, 2006, 20:16:48
Zeg jongens, zullen we maar data gaan bedenken voor de eerste weken van januari? :D

10 januari.
Geen idee wat voor dag het is ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Citaat van: Audiofiel op december 14, 2006, 20:16:48
Zeg jongens, zullen we maar data gaan bedenken voor de eerste weken van januari? :D

lijkt me een goed plan. bennu ook verkouden dus lekker luisteren gaat niet echt. ::)

de 10e is een woensdag ;D zou zomaar kunnen 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiofiel

Ik zou wel kunnen die woensdag... :D


Hopelijk zijn de Acoustat 33's tegen die tijd weg, dan hebben we wat meer ruimte met zijn allen. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

advr

#495
Citaat van: Audiofiel op december 14, 2006, 22:14:59
Ik zou wel kunnen die woensdag... :D

Hopelijk zijn de Acoustat 33's tegen die tijd weg, dan hebben we wat meer ruimte met zijn allen. ;D

zet ze gewoon maar buiten ;D

ik zal wel flink moeten inhaleren tegen de kat, ben daar super allergisch voor. Na het snuiven houd ik he zo'n 2-3 uur vol, net genoeg voor een avondje heerlijk luisteren ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiofiel

Citaat van: advr op december 14, 2006, 22:26:39
zet ze gewoon maar buiten ;D

In Your Wildest Dreams

Citaatik zal wel flink moeten inhaleren tegen de kat, ben daar super allergisch voor. Na het snuiven houd ik he zo'n 2-3 uur vol, net genoeg voor een avondje heerlijk luisteren ;D ;D

Doen dan maar dubbel inhaleren, want we hebben er twee...  :P

Of houdt je het dan slechts 1-1,5 uur vol? ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

advr

lastig in te schatten, als jullie ook nog roken dan is het voor mij helaas snel gedaan  :o

ach we zien wel, ik hou me wel rustig dan hou ik hopelijk wel vol :P
het is ontzettend lastig maar je veranderd er niets aan :P

waarschijnlijk zal de muziek en jullie zelf wel positieve invloed op mij hebben ;D ;D
(slijm, slijm,slijm)

ik heb er in ieder geval wel zin in! O0
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op december 14, 2006, 22:55:27
In Your Wildest Dreams

Doen dan maar dubbel inhaleren, want we hebben er twee...  :P

Of houdt je het dan slechts 1-1,5 uur vol? ;D

We zetten Ad gewoon op zijn tijd gewoon even buiten... ;D

Ik ben ook allergisch voor katten of eigenlijk meer voor de mijt die in kattenharen zitten.
Of eigenlijk meer voor de mijt zijn uitwerpselen om het nog moeilijker te maken.
Als ik een kat heb geaaid, mag ik niet in mijn ogen wrijven, maar het zijn wel geweldige beesten.
;D

De Acoustats kunnen we ook heel even bij ons neerzetten... ;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Citaat van: advr op december 15, 2006, 09:51:24
lastig in te schatten, als jullie ook nog roken dan is het voor mij helaas snel gedaan  :o

ach we zien wel, ik hou me wel rustig dan hou ik hopelijk wel vol :P
het is ontzettend lastig maar je veranderd er niets aan :P

waarschijnlijk zal de muziek en jullie zelf wel positieve invloed op mij hebben ;D ;D
(slijm, slijm,slijm)

ik heb er in ieder geval wel zin in! O0

Roken? Pfoe ik ben net weer begonnen...
Gewoon lekker op zijn tijd.
Maar 1 januari moet ik weer stoppen ;) ;D. (draai ik mijn hand niet voor om).
Ik rook nooit binnen. Vreselijk vies vind ik dat.
Dus als je buiten gaat staan als ik sta te roken dan kan dat een probleem vormen ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler