Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

donron

Vanavond samen naar Golden Earring in Nieuwe Luxor geweest. Blijft een dijk van een band. Over twee weken Crossing Border, iets minder gevestigde namen maar niets minder plezant...


peterrr

Citaat van: Valkyrie op november  3, 2009, 22:08:44
De muziek is inderdaad in die richting, alleen wat meer metal. Meer richting Metellica. ;)

Ga Ik eens "proeven"  ;D

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

snikkeltje

Afgelopen zaterdag naar Triggerfinger geweest, hulde voor deze belgische rockers!

Heerlijke no-nonsense rock, de energie en drive in de muziek, Live echt een ervaring!  :headbanging:


http://www.youtube.com/watch?v=E-d59khfr8E

Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

MarkD

Eind vorig jaar Living Colour in Hedon Zwolle gezien/gehoord. Blijft toch leuk, die eigenlijk wat achterhaalde crossoversound. Maar wat hebben ze veel goede nummers. Het baswerk van Doug Wimbish: 8) :worship: :headbanging:

Alweer bijna 2 weken geleden naar het benefietconcert van Fratsen in Metropool Hengelo geweest. Wat een feest! Gevalletje jeugdsentiment, nu voor het eerst in nuchtere toestand gezien. Wat een goede band was het eigenlijk! Volgens André Manuel moest men een microfoon bij zijn urn zetten om een reünieconcert van Fratsen mogelijk te maken. Om geld in te zamelen voor manager-chauffeur-boeker-geluidstechnicus-regelneef Uli Mook (leidt aan MS) hebben de oude mannen van Fratsen echter toch weer een drietal concerten gegeven. En het bleef nog lang onrustig...
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Rob Eric Blank

2 weken terug naar Eurosonic Noorderslag geweest
Weer erg veel bandjes gezien, waaronder een aantal interessante bandjes waarvan in de toekomst nog gehoord zal gaan worden.

Erik

Kitty, Daisy & Lewis, Enter Shikari, Postmen, Nitzer Ebb, Heavy Trash just to name a few.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

peterrr




was een goed concert, aardige kerels,

Veel "bakvisje`s " ;D

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

sjaax

Gisteravond in een kleine schouwburg Bill Wyman's Rhythm Kings aan het werk gehoord, waanzinnig!  :clapping:
Arcam A32 & Dynaudio X12

copran

Vanavond Jean Michel Jarre gezien..............Super.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

peterrr

Gaaf!!
Lijkt me wel een spektakel, die fransoos.. ;D

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

HTip

Citaat van: copran op maart  7, 2010, 01:00:03
Vanavond Jean Michel Jarre gezien..............Super.
Lijkt me ook gaaf. Ik heb het concert in China op DVD. Die is al geweldig, maar live is natuurlijk helemaal super!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

copran

Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

Erik

Wel leuk die JMJ maar duitsland is me net even te ver. Vind Rotterdam al een eind voor een concert ;D
Nou moet ik wel zeggen dat ik hem 10 jaar geleden voor het laatst gezien op heb op vhs tapes, Destination docklands weet niet of ik hem nu nog leuk zou vinden. Hij zal vast een verandering van smaak hebben doorgevoerd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

HTip

Citaat van: copran op maart  7, 2010, 14:46:00
Binnenkort is-ie nog in Luik te zien.. ;D
Heb het gevonden. Kaarten zijn niet goedkoop, nog duurder dan de Eagles. Maar ja, je leeft maar 1 keer ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Erik

Btw Customs nog even gezien maar die vielen live nogal tegen terwijl de cd een aanrader is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

copran

Citaat van: HTip op maart  7, 2010, 15:05:23
Heb het gevonden. Kaarten zijn niet goedkoop, nog duurder dan de Eagles. Maar ja, je leeft maar 1 keer ;)

je krijgt er geen spijt van.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

wil

Citaat van: wil op maart  2, 2010, 18:35:32
We komen langzaam weer in de stemming. 'Stimmung', moet ik zeggen.

Jos van Veldhoven & Nederlandse Bach Vereniging - Matthäus Passion BMV 244

http://www.channelclassics.com/media/catalog/product//1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/2/1/211397_2.jpg

Dit jaar hoop ik een passie te mogen bijwonen. Ik zat zelf te denken aan een uitvoering in de Amsterdamse Westerkerk. Niet omdat het gratis is, maar ik ontwijk graag de 'concertgebouwmeute'. Hebben jullie nog suggesties voor een paaspassie dit jaar?

wil
Geweldig mooie uitvoering en precies zoals ik hoopte. De dominee die de dienst leidde zei niet voor niets dat het een DIENST was en geen CONCERT. Daarom voegde ze weinig overdenkingen toe omdat die al voldoende in 3 uur 20 min Passion zitten. En dat klopte helemaal. Ik kan iedereen zo'n Matthäus Passion aanraden ipv. naar een opgedirkt Concertgebouw gaan.
Op Goede Vrijdag volgt een mooie herkansing met de Johannes Passion.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Pos

Zit nu bij Novastar in de stadsschouwburg te Groningen.  begint over 5 min...
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Etiennevh

Ik ga 11 September genieten van Muse in het Wembley Stadium in Londen, in Vak 1, recht voor het podium. Hier wordt overigens ook de nieuwe DVD opgenomen.

ZIN IN!!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

pi

Citaat van: cyberkoe op juni 20, 2010, 23:36:09
Ik ga 11 September genieten van Muse in het Wembley Stadium in Londen, in Vak 1, recht voor het podium. Hier wordt overigens ook de nieuwe DVD opgenomen.

ZIN IN!!
En terecht! Heb ze afgelopen zaterdag (=gisteren op het moment van posten) in het Gofferpark in Nijmegen gezien, prachtige show, goede performance, heel gaaf om bij te zijn!

Pos

Gisteren naar het concert (Oosterpoort, Groningen) geweest van Eels. Was erg leuk, ik vond het alleen zeer luid! Volgende keer oordopjes maar mee.

Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

yulunga

Afgelopen week naar de musical "We Will Rock You" geweest in Utrecht. Op zich heb ik niet zo heel veel met musicals maar ik moet bekennen dat deze me meer dan 100% meeviel  O0

Joep

Eels is cool.  O0  Heb ze in Amsterdam gezien, toffe show and lots of guitar swaps..!  :)

Pos

Citaat van: Joep op september  8, 2010, 10:52:31
Eels is cool.  O0  Heb ze in Amsterdam gezien, toffe show and lots of guitar swaps..!  :)

Ja inderdaad. Volgens mij bijna elk nummer een andere gitaar  ;D
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP