Grindtheater

Started by Grindtegel, September 15, 2005, 19:56:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

nog een paar foto's
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

en de laatste
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Sjors

Zeer mooie kleustelling man! word heel erg mooi  8) 8) 8) 8)





Groet, Sjors

Dracoplasm

Dat ziet er mooi uit!!!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

patrick_vdb

Hi Grindtegel,

Sfeervol 8)

Maar eh, wit kozijnwerk, witte radiator, wit plintwerk en witte contactdozen...ga je die ook nog een kleurtje geven (hetzelfde als de muur) of laat je het zo? Wit licht enorm op met een beetje restlicht...

mvrg

Patrick

Robbo

Die witte radiator zou ik ook een kleurtje geven.   Maar voor de rest zo laten :)   Die witte plinten maken het juist af.




Kerstmanno

Wat is die grijs/bruine kleur voor een kleur precies??

R

Mooie kleurstelling voor die ruimte. Goed uitgezocht.

molle

mooi kleurtje hoor ;) Lekker sfeervol.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Fransvis

Mooie kleurstelling... ;)

Welke kleur heb je op de zijmuren gebruikt ?

Grindtegel

IK ben klaar met het verven van de  muren, de rest moet uiteraard nog gebeuren dus de plinten en verwarming krijgen dezelfde kleur als de muren.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Quote from: Fransvis on January  1, 2006, 14:24:38
Mooie kleurstelling... ;)

Welke kleur heb je op de zijmuren gebruikt ?

Ik weet niet precies welke kleurcode het is, het is in ieder geval de muurverf van flexa. Ik zal morgen de code even opzoeken.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Kerstmanno

Quote from: Grindtegel on January  1, 2006, 15:12:53
Ik weet niet precies welke kleurcode het is, het is in ieder geval de muurverf van flexa. Ik zal morgen de code even opzoeken.

Is het nou grijs, of grijsbruin?

Fransvis

Quote from: Menno-ert on January  2, 2006, 09:36:40
Is het nou grijs, of grijsbruin?

Lijkt toch ook een zandkleur in te zitten.

Jimmy Conway


The Forest Stars

Quote from: Grindtegel on January  1, 2006, 15:11:00
IK ben klaar met het verven van de  muren, de rest moet uiteraard nog gebeuren dus de plinten en verwarming krijgen dezelfde kleur als de muren.

Als je de H79 maar met rust laat ;D ;D

Dat wordt echt Supermooi!!

Theo

Grindtegel

Quote from: The Forest Stars on January  2, 2006, 10:13:46
Als je de H79 maar met rust laat ;D ;D


Theo

Nou vooruit dan maar, ik laat de h79 mooi wit  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

advr


ziet er allemaal mooi uit!

mooie kleuren. ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Likos

Chiq!!!

Ziet er prima uit! Sorry dat ik je laatst die foto van mohonie-kleur niet meer gestuurd heb, mijn D70 vertoont kuren :(
LG 50PK950 | Denon AVR-1906 | Denon DVD-700 | Zalman zelfbouw HTPC Win7 MCE | XBOX360 | ASRRock ION330HT| Speakers: Op zoek

simonklein

Ziet er als erg sfeervol uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.  :D

Grindtegel

Quote from: Fransvis on January  2, 2006, 09:42:43
Lijkt toch ook een zandkleur in te zitten.

De kleur is mocca, de preciese naam weet ik niet. De kleur komt op de foto's niet helemaal overeen met de werkelijkheid.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

garmtz

#146
Lijkt op de kleur die ik heb gebruikt (Histor, heet 'route'). Is een grijstint met een tikkeltje bruin. Ik vond de meeste grijstinten te koel, deze vond ik wel mooi:



Foto is behoorlijk kleurecht uitgevallen. Echter, door het felle zonlicht licht de kleur meer op dan bij bewolkt weer. Verder gaan we de balken ook nog schilderen. Welke kleur zijn we nog niet uit. We willen ze namelijk wel een beetje uit laten komen, dus dezelfde kleur als de muur was op zich een optie, maar niet de meest gewenste. We zullen wel zien...

VlisChris

Prachtige ruimte zo met die donkere kleuren, en ook netjes afgewerkt zeg :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTR

heeel mooi.... je brengt me op veel ideetjes  ;D
ga zo door.. ben erg benieuwd naar het eindresultaat...

stefan

Grindtegel

Vandaag is de vloerbedekking gelegd, ik heb geprobeerd een paar mooie fot's te maken maar ik ben een waardeloos fotograaf. Hier toch een paar probeersels. Ook hier komen de kleuren weer niet echt overeen met de werkelijkheid, waar alles een stuk donkerder is. De kleur van de vloer is nl muisgrijs, maar door bepaalde lichtinval kleurt hij anders, in dit geval neigt het een beetje naar paars.

De 1e foto is zonder flits, de 2e met flits
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon