Wie koopt een Xbox 360 ?

Gestart door woametalhead, september 6, 2005, 22:05:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knolselder

Citaat van: Erik op oktober  5, 2005, 19:34:45
Vandaag was er bij eea programma een klein item over de xbox360 iemand dat de games waarschijnlijk 160€ gingen kosten  :o
Ik dacht zelfs dat het iemand van MS was. Nu maar hopen dat het een vergissing was want bijna 400 fl voor een spel  :-[

Niet juist, de verkoopprijs in Belgie zal 59,95 of 64,95 bedragen (officieel ;)).

Paul1967

Klopt. Naar alle waarschijnlijkheid (niets is zeker bij deze) zullen de prijzen van 360 games niet of nauwelijks hoger uitvallen dan de bestaande Xbox games m.a.w. rond de 60/70 euri.

B.J.

lol:

'Prototype Microsofts spelcomputer Xbox gestolen'
HAMBURG - Het is onbekenden gelukt om de nieuwe spelcomputer Xbox 360 van Microsoft te stelen. Volgens het Duitse blad Spiegel zijn eind augustus op een vliegveld na een vlucht tussen Hongkong en Duitsland enkele prototypes gestolen uit een hangar gestolen.



De dieven zochten net zo lang tot ze het apparaat te pakken hadden. De Xboxen waren niet als dusdanig herkenbaar verpakt, maar zaten in neutrale dozen. De politie heeft intussen drie exemplaren teruggevonden. Zeven apparaten worden nog vermist.

Het is de bedoeling dat de nieuwe Xbox medio december in de winkels komt te liggen. Foto's van de nieuwe machine kwamen tevoorschijn op internet. Microsoft hoopt met de nieuwe Xbox de concurrentie voorlopig een flink eind voor te zijn. De grote concurrenten zijn Sony en Nintendo.

Recentelijk hield Microsoft een lanceringsbijeenkomst in Amsterdam, waar de Europese pers de Xbox 360 voor het eerst kon zien. De locatie van deze bijeenkomst werd tot op het allerlaatste moment geheim gehouden.

http://www.telegraaf.nl/i-mail/26630181/_Prototype_Microsofts_spelcomputer_Xbox_gestolen_.html

mradem

Zo die mensen kunnen alvast proberen om dat ding te hacken om dalijk pas echt geld te verdienen lol.

Is niet eens zo gekke gedachte ;D

Erik

Kijk dat zijn pas echte fans ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Atmoz

Citaat van: Freak op oktober  7, 2005, 12:03:04
Heb nu een gehackte Xbox en er komt zeker een 360. Weet alleen nog niet of ik een gehackte of een orignele neem

Echt een groot voordeel van de oude Xbox is dat je met z'n 4-en tegelijk kan gamen.
Is echt erg gaaf bij PES-4 en Topspin :D.

Deze spellen komen nu ook weer uit en ik hoop dat je bij aanschaf meteen topspin 2 erbij krijgt.



Dat zal zeker niet gebeuren. Je krijgt geen spellen (bahalve die op de HD staan) gratis bij aanschaf. Tenminste, niet bij de launch.



Citaat van: ht-kabouter op oktober  7, 2005, 20:17:05
Allemaal mogelijk.
Microsoft levert de 360 het eerst aan Europa en dan pas aan de rest van de wereld. Misschien dat Sony hetzelfde onderneemt in 2006. Zullen zien.

Maar om ontopic te blijven: ik wacht dus af met aanschaf wat ik al eerder zei. ;)

Hoe kom je daar bij? Ze leveren eerst aan Amerika, daarna Europ en daarna de rest!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz

Citaat van: atmoz op oktober 10, 2005, 15:24:50
Dat zal zeker niet gebeuren. Je krijgt geen spellen (bahalve die op de HD staan) gratis bij aanschaf. Tenminste, niet bij de launch.



Hoe kom je daar bij? Ze leveren eerst aan Amerika, daarna Europa en daarna de rest!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

chippius

ook nog even duit in het zakkie...

Alweer een tijd geleden gereserveerd en aanbetaald. Na de X05 heb ik er echt zin an!  O0

mradem

Ze leveren idd eerst de VS. Paar dagen later Europa en als laatste japan.

Ze zullen alleen niet zo heel veel stuks hebben om iedereen gelijk te voorzien bij de launch. Het kan zijn dat je dus idd even moet wachten.

Tomaz

Citaat van: mradem op oktober 11, 2005, 14:45:46
Ze zullen alleen niet zo heel veel stuks hebben om iedereen gelijk te voorzien bij de launch. Het kan zijn dat je dus idd even moet wachten.
Om maar ff lekker te stoken; als het net zo gaat als bij de eerste console van ze, dan zijn er vast wel genoeg  ;D
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

knolselder

Citaat van: ht-kabouter op oktober  8, 2005, 06:19:08
Klopt. Naar alle waarschijnlijkheid (niets is zeker bij deze) zullen de prijzen van 360 games niet of nauwelijks hoger uitvallen dan de bestaande Xbox games m.a.w. rond de 60/70 euri.


Wel zeker, dit zijn de officële prijzen die de verdelers opgeven en waarmee ze bij ons ook in het systeem reeds zijn aangemaakt (misschien wijken we wel wat af om ons prijsimago waar te maken ;) ;D)

Rogier1988

Ik heb zojuist al even voorbetaling gedaan,, en dacht waarom niet meteen geheel betalen

dus op 2 december heb ik hem om 9 uur s'ochtens ;D  (PS2 gaat de deur uit..) (kopen ;D ???)

Ik update binnenkort eventjes me ht-room is het 1 en ander veranderd :-X (ik ben al zooo lang offline geweest)

simsatit

Ben bang dat ik er toch wel een ga kopen :'( :'(
ik heb pas een stuk of 10 consoles dus kan deze er ook wel bij.. GOTTA HAVE >:D
Ik denk dat ik ECH NIE weet wat ik meemaak als ik dat ding in mijn bioscoopje intregeer 720P, 5.1, morrowwind, gears of war, etc. goodbye social life hello junkfood.. :P
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Rogier1988

Citaat van: simsatit op oktober 23, 2005, 15:00:56
Ben bang dat ik er toch wel een ga kopen :'( :'(
ik heb pas een stuk of 10 consoles dus kan deze er ook wel bij.. GOTTA HAVE >:D
Ik denk dat ik ECH NIE weet wat ik meemaak als ik dat ding in mijn bioscoopje intregeer 720P, 5.1, morrowwind, gears of war, etc. goodbye social life hello junkfood.. :P

zoiezo even paar vakantie dagen opnemen  8)

M

Zou die met dvs's ook goed uit de voeten komen. Moet namelijk nog een dvd speler hebben, maar wil niet zo heel veel geld hiervoor uitgeven.
Als deze X-Box goed is met spelen van dvd's koop ik liever deze. Tot de nieuwe HD of bleu-ray spelers komen.  ;D

Wat denken jullie wat deze gaat kosten straks?
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

mradem

2 Versies komen er. 1 van 299 euro en 399 euro. De 399 versie zal wat extra dingen hebben zoals de 20gb HD, draadloze controller en bijv. kabels om de xbox HD aan te kunnen sluiten.

Ik weet niet of de xbox de mogelijkheid heeft om dvd's te upscalen. Zou voor mij misschien ook wel interessant zijn.

Rogier1988

Ik weet zeker dat er de xbox360 als die is om*ge*bouwd dat het de ultieme game/media console is/wordt.

Het is net een computer met goeie HardDisc.. wie weet kan er wel XP op kepluurtt worden.
Ik ben op 2 december om half 9 in de winkel uitgenodigd (om de games die leverbaar zijn die dag) te spelen en mijn console op te halen

(van half9 tot 10 uur gamin/test tijd)

Games die ik op de lijst heb om meteen te halen zijn

Call of Duty
Kameo
Gears of war (iemand de release datum??)
The Elder Scrolls IV Oblivion

en wel meer als er meer zijn ::) (even flink me maandsalaris erop los laten vliegen)

Heb d'r zin an..

mradem

En Project Gotham 3 ook erbij joh ;D . Je heb toch wel een scherm waar je 720P op kan draaien he? 8) .

Erik

#93
Is Gotham3 nou een launch title? Dacht dat hjij 5 maanden vertraging had.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rogier1988

En Project Gotham 3 ofcourse.. (heb alle delen hier liggen) Ben echt super benieuwd.. (maar het is geen launch game toch?)

Ik had ook van die vertraging gehoort namelijk.. (heb als het goed is in die periode toch vrij + weinig college)

WIEW zin in !!!!!!!!!!!

mradem

Is voor zover gewoon een launchgame :) .

Erik

Citaat van: mradem op oktober 24, 2005, 18:18:52
Is voor zover gewoon een launchgame :) .
Kun je dat bewijzen :)

Dat is voor mij eigenlijk de enige reden een xbox te kopen dus als die 6 maanden later komt wacht ik de kinderziektes wel af ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mradem

Een citaat van een actuele gamesite van 24/10/05 luidt "Eén van de voornaamste launchgames van de Xbox 360 zal semi-arcade racer Project Gotham Racing 3 zijn."

Bij een vertraging zou ik niet met deze zin beginnen ;D .

M

Is de xbox 360 uitgevoerd met een usb aansluiting voor de consoles? ???
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

mradem