Rody's stereo set

Gestart door Rody, september 2, 2005, 22:00:04

Vorige topic - Volgende topic

kippekop

Netjes, was de tijd wel waard! Rody, nog even twee vraagjes over de set die jij hebt: mis je surround/center niet heel erg bij een film op deze manier? En hoe werk je alle draden die naar die ene speaker gaan weg? Ik zie in mijn eigen sitautie namelijk al een analoge interconnect, twee digitale kabels, subwoofer kabel en de kabel naar de andere speaker.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Rody

Citaat van: kippekop op september 28, 2010, 20:23:21
Netjes, was de tijd wel waard! Rody, nog even twee vraagjes over de set die jij hebt: mis je surround/center niet heel erg bij een film op deze manier? En hoe werk je alle draden die naar die ene speaker gaan weg? Ik zie in mijn eigen sitautie namelijk al een analoge interconnect, twee digitale kabels, subwoofer kabel en de kabel naar de andere speaker.

Ik mis het niet echt. De ADM9.1 zetten een ongelooflijk breed en diepe stage neer. Daarnaast klinken ze zo open en zonder enige vervorming dat de stemweergave echt heel duidelijk te volgen is. Daar kan weinig surroundset tegenop. Ze vallen overigens prima te combineren in een 5.1 set hoor (icm de AVI Neutron 5), maar ik heb er de ruimte ook niet voor.

Alle kabels gaan door de stands en komen er onder als een bundeltje er weer uit. De optische kabels zijn erg dun!

Rody

Zo zie je haast geen kabels!