De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jeroen V

#2025
En is ze inmiddels thuis? Zou leuk zijn als jullie moederdag gewoon lekker thuis kunnen 'vieren.'

Of een mobiele airco wel of geen bacterien rond blaast zou ik niet weten, maar ik heb er eentje die je mag lenen als je zou willen...

edit: ik lees op je blog dat ze dus lekker weer thuis is :)

Bornin7ty2

Happy moederdag dan B-E.  Die van ons is sinds vandaag al uit de couveuse :)

blue-eyes

Mooi! Dat zijn goede berichten!

Nu nog goed drinken en kan hij/zij naar huis. De onze drinkt naar mijn zin te goed..... Als dat zo doorgaat is ie met een week al thuis ;D

Thuis is mooi, maar organisatorisch heb ik liever dat ie nog 2 a 3 weken daarblijft ;). Momenteel is Matthijn al boven de 2 Kg, dus na het afvallen al 500 gram gegroeid...... En dat in 2 weken.

@ Jeroen V: goed aanbod, maar niet nodig. Het is lekker koel in huis.

p.s. Gisteren de zon recht op de thermometer: 48 graden! Vond het al heet, ben maar even gaan verzitten richting de schaduw. 100% windvrij...... Dat wordt nog wat als de zon hoger komt te staan!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Naar waarschijnlijkheid komt Matthijn over een week thuis. Tenmiste als het zo goed blijft gaan met Matthijn als het nu gaat. Matthijn weegt inmiddels bijna 2300 gram (+ 800) en drinkt volledig uit de fles en slaat de voeding tussen 23:00 en 05:00 uur al over.

Wel hangt het ervan af of we hulp voor Carina krijgen. Als er geen hulp is zou dit kunnen betekenen dat Matthijn langer in het ziekenhuis moet blijven. Thuiszorg is inmiddels ingeschakeld door de maatschappelijk werker ism een arts.

Als ik het doe is de kans bijna 0 dat we hulp krijgen: u bent zelf gezond, u kunt zelf voor uw vrouw zorgen!

Overigens krijgen we nu tot en met juli 30 minuten per dag thuiszorg voor de persoonlijke verzorging van Carina, en begeleiding. Dus praten, wassen en wondverzorging.

Een fotootje van gisteren. Hij leek te lachen, ik was net te laat met het ouderwetse toestel van ons. Nu zie je nog een lichte grimas.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Erg leuk :D

Fijn dat alles goed afloopt zo. :)


Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Bornin7ty2

Ziet er prima uit Blue-eyes, hoe gaat het met de vrouw vandaag de dag?

Groet,

72

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Sol

Gaat gelukkig weer prima, zo te lezen!

Ik hoop dat je vrouw en kind er snel volledig bovenop komen.

Veel sterkte gewensd, en wel goed voor de twee zorgen he! ;) Mag ook wel eens. :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op mei 18, 2008, 10:33:27
Een fotootje van gisteren. Hij leek te lachen, ik was net te laat met het ouderwetse toestel van ons. Nu zie je nog een lichte grimas.


Leek? Dat jochie lacht breeduit! Die heeft zin in het leven. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Donderdag gesprek met de maatschappelijk werker, dus waarschijnlijk vrijdag of zaterdag Matthijn naar huis ;)

Moeders gaat ook goed. Ze kan nu de 50 meter van de ingang naar de kinderafdeling te voet afleggen, al wordt ze nog door bejaarden ingehaald ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

Citaat van: Blue-Eyes op mei 20, 2008, 21:12:18
Ze kan nu de 50 meter van de ingang naar de kinderafdeling te voet afleggen, al wordt ze nog door bejaarden ingehaald ;D

Het blijven ook wegpiraten  >:D

Ik ben blij dat het de goede kant op gaat!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

tiptop

Nogmaals heel veel sterkte met z'n drietjes vanuit hier :)

Hoop dat alles snel weer bij het oude is (met Mathijn als xtra dan ;) )
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

El Penumbra

Citaat van: Enno op mei 20, 2008, 21:14:03
Het blijven ook wegpiraten  >:D

;D ;D ;D

Goed nieuws in iedere geval Blue-Eyes!!!  :D

blue-eyes

#2038
Nog meer goed nieuws: en nog HT gerelateerd ook ;D

De PRE is weer thuis, na een goede schoonmaakbeurt en een kleine reparatie (na een uitleenactie de PRE iets defect terug ontvangen (geen opzet, wordt goed geregeld ;) ).

Ik ga weer actief verkopen. In dld. Ik heb al biedingen laten lopen die hoger liggen dan de verkoopprijs nu.... Maar ja, de markt is helemaal dood, mensen kopen liever een receiver van 1000 euro met HDMI dan een veel, veel betere PRE.

Maar goed, in de verkoop!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#2039
Zo, met zijn viertjes thuis ;)

De kleine krijgt nu de fles. Almost like normal.


Verder goed nieuws van CIZ ontvangen. Onze aanvraag voor 30 uur hulp van de thuiszorg is gehonoreerd. Carina is tot een bepaalde hoogte goed in staat zelf dingen te doen, zoals bijv. de verzorging van Matthijn. Echter als ze dat doet gaat dat ten koste van haar eigen herstel. Derhalve veel hulp zodat Carina NIETS hoeft te doen en zo optimaal kan herstellen.
De toegewezen hulp is toegekend voor de komende 6 maanden.
Per dag gaan we bekijken wat Carina wel en niet gaat doen, om elke dag een stapje voorwaarts te gaan.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

Goed nieuws!

Welkom thuis.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Bornin7ty2

mooi zo. geniet er maar van.

groet,

72

tiptop

Citaat van: Blue-Eyes op mei 24, 2008, 14:45:00
Zo, met zijn viertjes thuis ;)

De kleine krijgt nu de fles. Almost like normal.


Verder goed nieuws van CIZ ontvangen. Onze aanvraag voor 30 uur hulp van de thuiszorg is gehonoreerd. Carina is tot een bepaalde hoogte goed in staat zelf dingen te doen, zoals bijv. de verzorging van Matthijn. Echter als ze dat doet gaat dat ten koste van haar eigen herstel. Derhalve veel hulp zodat Carina NIETS hoeft te doen en zo optimaal kan herstellen.
De toegewezen hulp is toegekend voor de komende 6 maanden.
Per dag gaan we bekijken wat Carina wel en niet gaat doen, om elke dag een stapje voorwaarts te gaan.

Fijn zo :)

Scheelt ook een hoop gezeur, zo'n thuishulp.

Heel blij voor jullie. :)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Kleine update:

De hulp is geweldig, het hele huis ruikt al twee weken naar citroen ;D

En de kleine is in 2 weken tijd bijna 500-600 gram gegroeid: hij weegt nu 3085 gram. Gaat dus HEEL hard.
Moeders rust veel uit.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Fijn om te horen :)

Hier nog een ruime maand en is het ook zo ver. Wel een beetje spannend hoor, als je hoort wat er allemaal mis kan gaan. :-\
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Raphie

Dat gaat de goede kant uit, kom ik binnenkort aan eens even aanwippen om alle aanwinsten te bewonderen ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Yep, met jouw nieuwe aanwinst ;)


@tiptop: als je eenmaal over de 33wk zit is het uiteraard spannend, maar gaat het veelal goed en zijn er geen extreme spannende dingen te verwachten.
Na 33 weken kan het zelfstandig ademen, drinken. Alleen kan "het" zichzelf nog niet warmhouden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

 :)

Dat klinkt als een opluchting.

In mijn omgeving zijn er nu al een aantal met te vroeg geboren negeslacht en een mist een aantal vingertjes. Dus als je dat van dichtbij meemaakt vlak voordat je zelf papa wordt is het best spannend. En helemaal als ik lees wat jij allemaal hebt meegemaakt. :P ;)

@Raphie.
Ben jij ook net weer papa geworden dan? Gefeliciteerd als nog dan. :D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Citaat van: tiptop op juni  7, 2008, 21:28:04
:)

Dat klinkt als een opluchting.

In mijn omgeving zijn er nu al een aantal met te vroeg geboren negeslacht en een mist een aantal vingertjes. Dus als je dat van dichtbij meemaakt vlak voordat je zelf papa wordt is het best spannend. En helemaal als ik lees wat jij allemaal hebt meegemaakt. :P ;)

@Raphie.
Ben jij ook net weer papa geworden dan? Gefeliciteerd als nog dan. :D

Raphie is geen vader geworden, iig niet in het huis vlakbij me ;D

Uiteraard is dat spannend! En zeker wat hier is gebeurd, en dan heb ik echt niet alles verteld..... Iedereen gaat ermaar vanuit dat : je even een kind "maakt" en dat het ook vanzelfsprekend goed gaat ;)
De waarheid is toch wel wat anders. Iedereen kent wel gevallen waarin het anders is gelopen. Dat feit alleen zegt al genoeg.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Toch wel een beetje raar mechanisme zo. Dat hadden ze wel makkelijker kunnen maken, zo'n bevalling. :-\ ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.