De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

R


Oracle

Weer een van die momenten in een mensenleven om zaken eens te relativeren... :)

Enige voordeel: bezien op een mensenleven is 2 maanden niet veel (maar ja, een verstandskies trekken zonder verdoving is ook geen pretje, als je er middenin zit, zal ik maar zeggen.. ;) ).

Voor jullie 3-en/4-en hoop ik dat jullie elkaar goed weten te ondersteunen, en ik hoop dat Carina en de kleine er goed doorheen komen! Sterkte, voor jullie beiden, in ieder geval!

Groet,
Mark

blue-eyes

Wederom bedankt !

Laatste stand van zaken: geen verandering opgetreden. De bloeddruk varieert nog steeds teveel en met te hoge pieken.
Laagst gemeten bloeddruk: 85/140 (voor haar doen zeer goed) maar het hoogst gemeten waarde bedroeg 127/160, een veel te hoge waarde.

Carina mocht gisteren voor het eerst in dagen van de kamer, even een half uur in de zon gezeten. Wel in de rolstoel, onder geen beding zelf lopen.

De CRT's en de echo van de kleine laten nog steeds een constante groei zien, het geschat gewicht van 1500 gram valt binnen de marges wat bij een 30 weken zwangerschap hoort. Ook de overige cijfers van de laatste controle (gisteren) vallen allemaal binnen de groeicurves. Ook is de lijn nog steeds stijgende.
Dus de kleine is nog steeds happy ;)

Wordt vervolgt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Deleted member

Citaat van: Oracle op april  6, 2008, 22:24:58
...- maar ja, een verstandskies trekken zonder verdoving is ook geen pretje, als je er middenin zit, zal ik maar zeggen.. ;) ). ...-

Hmmm...dat heb ik een keer meegemaakt (door een ontsteking werkte de verdoving niet) dat is idd. geen pretje!  :-X

BE veel succes en sterkte!

blue-eyes

Citaat van: Pieter-Jan op april  6, 2008, 21:35:27
Veel sterkte Blue-Eyes,

Het is inderdaad rot om je vrouw zo hulpeloos in een ziekenhuisbed te zien liggen en samen te moeten afwachten en hopen dat alles verder goed blijft gaan.
Nu goed: je bent blijkbaar ook al ervaringsdeskundige dus dat komt wel goed ...(wij hebben ook iets gelijkaardigs meegemaakt)

Blijf vooral aan de zijde van je vrouwtje staan en alle succes met het verder verloop van de zwangerschap ...

Ervaringsdeskundige, tja.
Symptomen zijn gelijk, alleen was het toen ernstiger, het was toen veel erger, toen was Carina zelfs in levensgevaar, zover is het nu gelukkig niet!


Laatste berichten: erg positief. De symptonen zijn er wel, het wordt niet echt beter maar als het zo nog een paar dagen doorgaat, mag ze wellicht naar huis om daar in bed te blijven liggen. Dus geen gevlieg meer om op tijd te eten en naar het ziekenhuis. Wellicht, eerst nog maar even afwachten.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Succes alle twee (drie) :-\ :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Audiofiel

Nadeel: zoiets kost je heel veel tijd en energie.

Voordeel: het brengt je alleen maar dichter bij elkaar. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jan-rotterdam


Lees het nu pas, vervelend dat het weer zo loopt  :-\

Groeten Jan


Bornin7ty2

Pfff, ik heb met jullie te doen Blue-eyes.

Wij hobbelen hier op het gemakje door de zwangerschap heen, en dan sta je er niet bij stil dat het niet altijd even makkelijk gaat.
Sterkte  ennuh, wij, je forumgenoten verwachten gewoon foto's van little blue-eyes over 2 maanden hè ;)

Chin up en de groeten aan je vrouw.

cheers,
72

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LexiconLogan

Eisse,

Heel veel succes. Ik hoop echt dat alles ''rustig'' verder verloopt en wens jullie allen veel sterkte de komende weken!

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

blue-eyes

Tussen alles door ook nog wat examens gedaan en geslaagd ;). Op naar de volgende!

En veel belangrijker, totaal onverwacht, de vriendin is thuis! Wel de hele dag plat liggen, niet fietsen, lopen etc., maar wel thuis. Dat scheelt mij iig het heen en weer gevlieg naar het ziekenhuis, de kleine nu weer op normale tijden naar bed (en dus beter uitgeslapen de dag erop, lees minder vervelend ;D ) maar bovenal de vriendin blij.
Controle pas over 10 dagen, dus gaat het na omstandigheden ERG goed. Let wel, de bloeddruk is nog steeds te hoog.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bornin7ty2

Mooi zo, goed om te horen.  En de bloeddruk kan dan wel hoog zijn maar het is toch laag genoeg om naar huis te kunnen dus het zal wel goed komen toch?

Zorg maar goed voor d'r en zet de muziek niet te hard  ;D

72

blue-eyes

#1863
Definieer laag..... Nog veel te hoog, maar laag genoeg om thuis te mogen blijven. Maar zoals ik al zei: helemaal geen activiteiten ondernemen, afgezien van het op bed liggen ;)

Alleen na een nacht slapen mag ze iets lichts doen, de kleine met de auto naar de creche brengen valt daar ook onder. Dat scheelt mij weer een pak regelwerk. Maar daarmee is ook direct het kruid verschoten voor de rest van de dag: daarna weer op bed!
Al de plannen die ze had gemaakt om eerder vrij te nemen en dan kleertjes kopen, kamer aanpassen en weet ik allemaal wat vrouwen met nesteldrang allemaal doen is een NO GO.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Update:
Situatie stabiel, vriendin slaapt en leest veel. Ik ben vermoeider uit het weekend gekomen dan erin. Toch raar dat je op je werk moet uitrusten ipv thuis ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Gelukkig. Houden zo. (voor je vriendin dan ;) )
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

WickedGame

Lekker uitslapen bij VTS  ;D

Verder mooi om te lezen dat alles naar omstandigheden stabiel gaat.

MLCinema

Er zijn genoeg mensen die op het werk uitrusten. Hoop dat alles snel helemaal goed komt. Sterkte met de hele situatie in ieder geval :).

(Daarnaast vind ik je Classe apperatuur echt :o, maar dat is nu even minder belangrijk)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

blue-eyes

De update:

Carina is weer opgenomen. Alhoewel ze het thuis fijn heeft, is dat niet zo fijn voor de bloeddruk. Ze spant zich te veel in met als gevolg een teveel oplopende bloeddruk.

Dus in het ziekenhuis totdat het weer een acceptabel niveau heeft / stabiel is.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BuSpu

mmmm, tanden op elkaar dus.

Veel sterkte !!

Groet BuSpu.

tiptop

Veel sterkte maar weer dan :-\
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Audiofiel

Doe maar rustig aan, Eisse. Het gaat hier om je belangrijkste bezit. Daar kan verder niets tegenop.
Al die vervelende tijdelijke momenten zijn straks slechts een klein oponthoud geweest. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Ik beschouw het maar als een project (is toch mijn vakgebied ;) ), met mijlpalen, weinig onvoorziene zaken, wetend wat we gaan verwachten etc. Goed te plannen dus.

Beter even rationeel benaderen, kan je iig goed plannen en er mee omgaan. Emotioneel is een andere zaak, en vertroubelend. En idd, over 2 maand zijn we dit vergeten ;).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Vanaf vandaag aan de medicijnen, er zit een zekere, constante verhoging in de bloeddruk....
Benieuwd of we het nog 2 weken kunnen rekken!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bmateijsen

Ik zie dit nu pas! Klinkt als een deja-vu, maar zie het hopelijk gewoon positief en denk niet teveel terug aan het verleden.
Veel sterkte toegewenst en veel rust ook voor je vriendin!