Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

twopack

Citaat van: Scarp op mei  4, 2003, 11:52:46
Citaat van: MrPink op mei  4, 2003, 11:12:59
LOL Scarp en Jurjen! :)

Groetjes,
Oscar
Uh?

Zonet nog Simone gezien. Wel geinige film. Het idee in de film is op zich erg leuk. Het einde was niet slecht. Gelukkig zijn we nog niet zover als in die film, maar een heel eind op weg (Final Fantasy :)).
Ik moest alleen op m'n sub een schakelaar overzetten dat ie niet afslaat als er een poosje geen LFE is geweest :) In tegenstelling tot xXx waar er continue lfe is :)

Het einde niet slecht?? Ik vond het einde juist bar slecht. De diskette die het virus omdraait en zo vanaf scratch Simone weer opbouwt??? Totdan vond ik hem wel aardig maar vanaf dat moment vond ik het eigenlijk Pacino onwaardig.

Spacebass

))& gekeken  8)

is wel aardig, op een enkele verrotte CGI na dan....

p.s. Geheim schrift....

MrPink

@ Scarp: I vond deze opmerking grappig:
Citeer...het is niet zacht, je kan amper jezelf horen denken!

@SB: xnaput :)

Groetjes,
Oscar

Roland

Vandaag (Lees gisteren  ;D) beetje gevoetbald en van het weer genoten.
En weer een kleine vracht films erbij om te kijken  :D

Spacebass

patrick_vdb

Citaat van: Spacebass op mei  5, 2003, 02:39:41
ME2  ;D  ;D

Menot ;D

Zaterdag Being There gekeken, uit de oudere stal met Peter Sellers.

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

I, spy met vrienden  ;D.

mvrgr
frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Martin_M

I, spy op iemand z'n verjaardagspartijtje  ;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Robert

Dan weet ik wie zijn verjaardagspartijtje vierde ;D

MvrGr.
Robert

kermit

gisteren one hour photo gezien, pracht van een film

groetjes brian

Roland

MrPink

Lekker Roland :)

Ik heb Trouble Bound en Shallow Grave gezien.

Groetjes,
Oscar

Roland

Citaat van: MrPink op mei  6, 2003, 01:09:33
Lekker Roland :)
Was best goed. Binnenkort ook maar even deel 2 en 3 en de extra's kijken  8)

Nu maar eens slapen :)

Mr. Blonde

Gisteren disneys Treasure Planet gekeken.. Best nog wel een aardig surround geluid voor een disney. Vind ik de laatste tijd sowieso wel errug goed bij disney...
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

bmateijsen

gisteravond Dog Soldiers gekeken.. en heb me erg vermaakt... Hoewel de FX soms wat knullig eruit ziet, zeker in close-up, maakt de humor + horror alles goed!

Redelijke surroundmix ook... niet top... maar gewoon leuk...

ahoooooooeeeeeeeehhhhhh!

Groet Bjorn

Grindtegel

Gisteren 28 Days Later gezien. Erg goede film, beetje Romero maar dan zonder zombies (alhoewel...)

Alleen de kwaliteit van het beeld was abominabel slecht, nog nooit heb ik in de bios zo'n slechte opname gezien. Zelfs The Blair witch Project was er nog goed bij. Maar ja, waarschijnlijk was dit wel de bedoeling van Danny Boyle, vreemd alleen dat ik hier niemand iets over hoor zeggen  ???
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raymen

Hoi

Vandaag 1 jaar getrouwd,dus filmpie kijken.

Voor vanavond changing lanes een city by the sea.

mvrgr,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Martin_M

Nirvana nog maar eens uit de kast gehaald.

Slechte transfer (4:3, ruis en nagesynchroniseerd) maar wat een geweldige film is dat toch.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Spacebass

CiteerVandaag 1 jaar getrouwd,dus filmpie kijken.

Toch niet DE betreffende trouwfilm  ;D

Raymen

NEE niet echt nee.

Er is toen trouwens niet eens gefilmd ;D

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Yanmik

Sonos

Martin_G

Een HT heb ik nog niet echt maar kijk elke dag wel minstens 1x buffy of angel :) hoef ik dat tenminste niet elke dag hier neer te zetten :)
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Spacebass

CiteerEr is toen trouwens niet eens gefilmd

Vind je dat jammer?

Bij mij is het overigens andersom, wel gefilmd maar niet getrouwd  ;D

MrPink

Zeker een film van een ander huwelijk dan... ;D

Groetjes,
Oscar

Raymen

Jammer :'(................Nee niet echt ;D ;D

mvrg,
raymen