Art for the Ear room. Only music matters. Kabel is blijvertje.

Gestart door Maximus_Aurelius, juli 2, 2005, 16:36:44

Vorige topic - Volgende topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: tiptop op januari  8, 2008, 23:08:33
Dat van die stekker begrijp ik dus niet zo goed ??? Hier zitten aan beide uiteinden dezelfde soort (wel IEC en schuko natuurlijk) stekkers (Wattgate).
Daarnaast gaat het er toch om hoe het klinkt lijkt me. Dat is toch het belangrijkste. Hij ligt toch voor de rest achter je apparatuur. :)

Als jij een Shiva heb mag jij even me zeggen waar op de stekker (shuko) staat dat het eventueel gaat om een goede stekker (Wattgate , etc etc ). Het is mogelijk dat ik erover heen kijk  ;D , ik zeg niet dat de shuko stekker van de Shiva slecht is.
Leg ik de Shiva naast mijn Groneberg Quotro reference en ik zoek de verschillen tussen de shuko stekkers , ik vind er geen  ;D ze zijn beide identiek. Groneberg heeft zijn eigen stekkers (naam Groneberg) ;D

De stekker(Shuko) is niet van Wattgate maar gewoon een stekker met vergulde pinnen(Deze heb ik ook op mijn Groneberg quatro reference zitten , deze is aanzienlijk goedkoper en heeft dezelfde shuko stekker  ::) ) een Wattgate zit wel aan de zijde die in het apparaat gaat (IEC).
Ik zelf ben wel overtuigd dat een goede stekker op zo'n type kabel veel kan uitmaken.Ik heb zelf verschillende soorten stekkers gehoord en er zit gewoon verschil in en is ook hoorbaar , meeste waar ik overtuig van ben is Oyaide , zitten ze standaard er niet op geen punt maar dan wel andere goeie stekkers en niet eigenlijk hoe NordOst shiva het heeft ene kant uitstekende IEC stekker en de shuko is op beknibbeld.
En ik had zeker verwacht voor het bedrag wat de NordOst shiva kost dat ook de stekker een Wattgate had , of een goede Furutech etc etc.
Maar niet dat er aan de ene kant een Wattgate zit en de andere kant gewoon even beknibbelen en een standaard stekker eraan hangen.(iets boven standaard , nogmaals zeg niet dat hij slecht is) , waarom niet daar ook een goede Wattgate of Furutech aangehangen?? Ik denk dat ze zeggen anders gaat de kabel te hoog in prijs. (Andere merken in deze prijs kunnen ook zo'n stekkers erop zetten dus daar heeft NordOst geen excuus in  ;)

Ga ik dit kijken met bepaalde andere merken in die prijsklasse zie je toch dat ze allemaal goede stekkers erop hebben zitten , allebei de kanten tenminste.
Neem de directe concurrent de Oyaide Tunami deze heeft in dezelfde prijsklasse wel aan allebei de kanten goede stekkers zitten.

Natuurlijk gaat het er ook om hoe de klank is of word met een netkabel , zoals je leest is dit nog niet al te positief.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Peerless Monster op januari  8, 2008, 22:15:53
Er staan genoeg Heavens gates te koop, die een NBS Monitor 0 evenaren...

De prijzen zijn er helaas ook nog na. Ze gaan op dit moment zelfs 2e hands boven mijn budget  ;)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

reMC

Over de stekkers aan de Shiva: vergeet niet dat het ook een bewuste keuze op basis van klankeigenschappen kan zijn geweest. Wij merken ook dat de duurste Furutech pluggen niet altijd (in elke set) even goed werken.

DA BoSS

Citaat van: Lexicon Logan op januari  8, 2008, 23:34:11
ik zie ze nergens... ::)

Heavens Gate Ultra Silence netkabel met Oyaide stekkertjes voor....... 399,- vraagprijs :)
http://www.audio-markt.de/_markt/item.php?id=5158036362&
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Maximus_Aurelius

Citaat van: reMC op januari  9, 2008, 00:03:24
Over de stekkers aan de Shiva: vergeet niet dat het ook een bewuste keuze op basis van klankeigenschappen kan zijn geweest. Wij merken ook dat de duurste Furutech pluggen niet altijd (in elke set) even goed werken.

Helemaal gelijk in.
Niemand garandeerd dat een stekker optimaal werkt bij een kabel of op iemands systeem , maar hoe het nou is bij de shiva vind ik dit geen bewuste keuze van NordOst om deze shuko stekker eraan te zetten.Dit is gewoon een iets boven standaard shuko stekker (vergulde pinnen) Ik zou zeggen het is een Groneberg shuko stekker.Dan ga ik uit van het vergelijk dat ik kan nemen.Één op één vergelijk en zoek de verschillen ;D , die zijn er niet.
Maar het gaat niet alleen om de stekkers maar ook om de kabel , deze moet goed functioneren en dan ook nog de stekkers.Ik ben overtuigd wat goede stekkers (kunnen) doen , alleen al in stabiliteit is al in vele opzichten een verbetering.

Maar ik zie in de folder van NordOst 2 type shuko stekkers staan , de normale om het maar even zo te zeggen en een Wattgate sshuko stekker , ik weet niet of je kunt kiezen omdat ze 2 verschillende shuko stekkers afbeelden.Ik ga eens contact zoeken met de importeur  ;) dan komen we erachter. ;)

Edit 12.26u contact gehad met de importeur:
Het klopt inderdaad dat NordOst netkabels geen Wattgate shuko stekkers eraan levert.Men heeft dus geen keuze hoe ze in de folder eventueel neerzetten. Ze hebben bewust voor deze shuko gekozen  :o. omdat ze deze shuko stekker beter vinden  ;D :o dan een wattgate of furutech(Of andere goede stekkers)  :o . Merkwaardig maar ja wie ben ik voor dit in twijfel te trekken , ik kan niet op tegen ingenieurs  ;D die kabels maken.

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

tiptop

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari  9, 2008, 12:16:45
Helemaal gelijk in.
Niemand garandeerd dat een stekker optimaal werkt bij een kabel of op iemands systeem , maar hoe het nou is bij de shiva vind ik dit geen bewuste keuze van NordOst om deze shuko stekker eraan te zetten.Dit is gewoon een iets boven standaard shuko stekker (vergulde pinnen) Ik zou zeggen het is een Groneberg shuko stekker.Dan ga ik uit van het vergelijk dat ik kan nemen.Één op één vergelijk en zoek de verschillen ;D , die zijn er niet.
Maar het gaat niet alleen om de stekkers maar ook om de kabel , deze moet goed functioneren en dan ook nog de stekkers.Ik ben overtuigd wat goede stekkers (kunnen) doen , alleen al in stabiliteit is al in vele opzichten een verbetering.

Maar ik zie in de folder van NordOst 2 type shuko stekkers staan , de normale om het maar even zo te zeggen en een Wattgate sshuko stekker , ik weet niet of je kunt kiezen omdat ze 2 verschillende shuko stekkers afbeelden.Ik ga eens contact zoeken met de importeur  ;) dan komen we erachter. ;)

Edit 12.26u contact gehad met de importeur:
Het klopt inderdaad dat NordOst netkabels geen Wattgate shuko stekkers eraan levert.Men heeft dus geen keuze hoe ze in de folder eventueel neerzetten. Ze hebben bewust voor deze shuko gekozen  :o. omdat ze deze shuko stekker beter vinden  ;D :o dan een wattgate of furutech(Of andere goede stekkers)  :o . Merkwaardig maar ja wie ben ik voor dit in twijfel te trekken , ik kan niet op tegen ingenieurs  ;D die kabels maken.

Misschien is die stekker helemaal niet slecht. Ziet ie er alleen niet hightech uit. Daarnaast is het stellen: dat omdat andere fabrikanten voor die prijs een andere stekker leveren, NO dat ook kan, natuurlijk niet helemaal goed. De kabel zit er ook nog aan vast  ;D en kost ook een bepaald bedrag. Misschien wel duurder dan die andere stukken kabel :)
Hier heb ik niet het gevoel dat de stekker een beperkende factor is iig. De Groneberg Quatro heb ik hier ook en die stekker ziet er toch anders uit. OK, ze zijn allebei zwart en niet zo groot als de bedoelde Wattgate, maar dat hoeft ook niet. De binnenkant kan ook nog verschillen natuurlijk. En misschien is de Groneberg op zich ook niet slecht. Allemaal factoren die je in het totaalpakket mee moet nemen natuurlijk. De Siltech spx 30 heeft ook redelijk simpele stekker er aan. (400 euro). Maar daar merk je niets van. ;D
Op een Siltech SPX20 heb ik een furutech gold zitten en die sluit bij de meeste apparaten niet goed aan (en helemaal niet stevig dus). Dus dat probleem kan je bij dure stekkers ook hebben (79 euro) :)

Zaterdag ga ik de Cystalcable (CC) ophalen. Zal ik volgende week even wat posten over mijn bevindingen daarmee.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Peerless Monster

Citaat van: DA BoSS op januari  9, 2008, 16:43:41
;D

Is wel spotgoedkoop trouwens.
En ze reageren van Heavens Gate binnen No-time als je het serienummer wil verifieren...
Jammer dat de powercord niet zal werken in combi met de P500...

Misschien gewoon proberen ;).

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Maximus_Aurelius

Citaat van: Peerless Monster op januari  9, 2008, 18:28:30
Is wel spotgoedkoop trouwens.
En ze reageren van Heavens Gate binnen No-time als je het serienummer wil verifieren...
Jammer dat de powercord niet zal werken in combi met de P500...

Misschien gewoon proberen ;).

Makkelijk soms dat proberen maar daarna kan het niet meer zo makkelijk zijn ;D omdat de prijs moeilijk doet ;D of kan doen ;D

De prijs van die HG netkabel had ik allang gezien maar het is boven mijn budget.

Ik moet zeggen dat ik nu eens ga proberen met goedkopere netkabels , of in iedergeval goedkoper dan de Shiva. Eens kijken wat dit gaat doen omdat ik op dit moment de Shiva wat tegenvalt. Dus eens kijken wat er in een mijn lijstje staat wat goedkoper is , zijn er wel wat ;D

Ik liep ook tegen een Supra Lorad kabel aan met oyaide stekkers , de prijs is echt heel aantrekkelijk. Ik lees van de Supra lorad netkabel dat hij echt neutraal is en dat hij bijna niet bijvoegt aan de klank.In principe heb ik dit nodig want een netkabel hoeft voor mij niets of weinig bij te voegen in de klank omdat ik al tevreden ben over de klank eigenschap van mijn huidige set.

P.S ik ben in onderhandeling om een Shiva te krijgen die Oyaide stekker (shuko) eraan heeft.Is vanuit de Duitse importeur.Ik hoop dat het lukt want dan kan ik echt een mooi vergelijk trekken wat een stekker (goede stekker) kan doen  :-* Ik ben er al van overtuigd maar omdat de Shiva in deze situatie tegenvalt ben ik benieuwd of er dan verbetering in komt , dan blijft daarna altijd de vraag of men het geld waard vindt.

Ik krijg ook hoogwaarschijnlijk een Pel audio netkabel op bezoek. Dit is te danken aan AudioLife. Mijn dank hiervoor dat ik hem mag lenen.

Deleted member

De Pel audiokabel is dat de op Furutech of de op Nexans gebaseerde kabel die je krijgt, weet je dat al?

reMC

Citaat van: Antoine op januari  9, 2008, 22:52:57
De Pel audiokabel is dat de op Furutech of de op Nexans gebaseerde kabel die je krijgt, weet je dat al?

Met Nexans.

sultankat

Waarom vraag je bij Ben Hoedjes van Studio Alkmaar niet eens een Lat International AC MK2 op proef?
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Infinity IRS Sigma speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

tiptop

Ik heb ook nog een mkI eventueel hier. :)

En als ik jou was zou ik ook serieus een Crystal cable overwegen. Ik kan 'm zaterdag ophalen :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

dre73

je kan van mij zo een ac2 mk2 lenen,er ligt er hier 1 toch werkeloos.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Maximus_Aurelius

Bedank voor de tips over de LAT netkabel maar ik heb op dit moment een lijstje met netkabel(s) en er komt er hoogwaarschijnlijk 1 merk bij (Crystal cable) maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.Positief is wel dat je hem in 1 meter kunt krijgen ;D

Ik kan morgen de Shiva met Oyaide Shuko stekker  :D ophalen dus dan kan ik eens 1 op 1 vergelijken met de huidige shiva , eens kijken of er verschil in zit , anders gezegd hoorbaar klankverschil.

Maximus_Aurelius

Even een reactie neerzetten hoe het op dit moment gaat met de shiva.
Conclusie is dat het allemaal beter werkt op mijn voorversterker dan op mijn cd-speler. :o merkwaardig omdat de meeste zeggen dat een cd-speler meeste winst eruit haalt met een andere netkabel. Grootste verschil waar ik dit op dit moment waargenomen heb was bij de cd Roger Waters - Amused to death.

Nu even een korte reactie het verschil tussen de shiva en de shiva met oyaide shuko stekker eraan.
Eerste prognose kwam al gelijk uit , er zit verschil in en soms ook nog behoorlijk in het voordeel van de shiva met oyaide shuko(037) eraan.
Ik wist dat goede shuko stekkers ook klankbepalend zijn , had al veel vertrouwen in maar is wel zo dat als je in je eigen set hoort nog positiever uit kan vallen.
De shiva met oyiade shuko eraan brengt meer rust in klankbeeld en de detaillering is echt aanwezig , dit miste ik met de Shiva.
De cd van Nils Lofgren - acoustic live:
Het gitaarwerk kwam goed naar voren je hoorde dat Nils de gitaar vaak deed kietelen ;D er zat ook rust in wat niet zo het geval was bij de normale Shiva.
Keith Jarret - Live in Keulen:
Song nummer 1 is gelijk de beste van het hele album , maar de stage van de klank was ongekend goed de piano kwam zo mooi eruit dat men net had je zat in de zaal.Dan krijg je ook nog erbij dat hij gaat trappen op de vloer dat is mooi waarneembaar.
Rodrigo y Gabriela
Ik miste wat snelheid dat was nu wel waarneembaar maar iets meer dynamiek mocht wel , maar het is een groot verschil  :o tussen de normale Shiva.
Luka Bloom - Amsterdam
Dit ging gelijk van nummer 1 af goed er zat rust in en de stage was gewoon beter , laatste song op dit album (Gabriel) is een song wat dynamiek nodig heeft , niet te veel anders word het wat té maar dit mist de Shiva Oyaide ook iets.Normaal heb ik hier geen last van.

De volgende albums komen nog in aanmerking:
Dream theater - Six degrees inner turbulence , Octovarium
Tool - 10.000 days
Tool - Salival
Roger Waters - Amused to death
Creed - Human clay
Dead can dance - Wake
Mari kodama - Beethoven piano So.21
Russian violin Concertos Khachaturian , Prokofiev , Glazunov: Julia Fischer & Russion National Orchestra : Yakov Kreizberg.
Chopin Piano concerto No:1 Olga Kern

Dit zijn cd's die ik nog hoop om allemaal te beluisteren en 1 op 1 vergelijk te doen tussen Shiva en Shiva ;D en ook nog op mijn cd-speler en voorversterker.Het word kort dag omdat maandag de Shiva met oyaide terug moet.
Ik ben benieuwd wat hij doet op mijn voorversterker omdat daar de normale Shiva beter op speelt.

Fatalfelix

Heb je de stekkers trouwens blind getest, want zover mijn kennis reikt heeft het meer invloed om je totale huis met betere stroomkabels te bekabelen (om de geringe weerstand te verlagen en het zeer geringe ampere verlies te beperken) dan zo'n stekkertje die in verhouding een honderste of mischien duizendste is van de totale lengte van de stroomketen (meterkast tot stopcontact) ?
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Maximus_Aurelius

Citaat van: Fatalfelix op januari 12, 2008, 14:24:50
Heb je de stekkers trouwens blind getest, want zover mijn kennis reikt heeft het meer invloed om je totale huis met betere stroomkabels te bekabelen (om de geringe weerstand te verlagen en het zeer geringe ampere verlies te beperken) dan zo'n stekkertje die in verhouding een honderste of mischien duizendste is van de totale lengte van de stroomketen (meterkast tot stopcontact) ?

Hoe bedoel je blind getest , ik snap het even niet.

Zoals je eruit kunt halen en hoe ik het eruit haal met blind testen , test ik niet blind.
Ik vind op dit moment het verschil tussen de Shiva en de Shiva Oyaide best groot in het voordeel van de Shiva met oyaide shuko.
Ik heb zoals ik al zei beide netkabels liggen en 1 op 1 vergelijk en nog steeds bezig.
En zo'n stekkertje ;D maakt echt wel uit betreft de klank.Ik wist dit al maar ik ben nu ook overtuigd in mijn eigen set wat een stekkertje ;) kan doen met de klank.

Fatalfelix

Ik bedoelde met blind testen dat je vrouw of iemand anders de stekkers verwisselde zodat je niet wist wat eraan zat. Anders is er namelijk ook kans op optisch bedrog (begrijp me niet verkeerd hoor, want ik kan niet beoordelen hoe je dingen test).

Daar bedoel ik meer mee dat je denkt dat iets beter klinkt omdat iets mooier/anders is (mischien is het ook wel zo) . Vergelijk het met een dikke BMW met daaronder 4 uitlaten, waardoor je zou zweren dat er minimaal 500pk onder de kap zit (zeker weetje het niet, maar dat zegt het oog (What The Eyes See, The Mind Believes..), en ja het oog heeft vaak gelijk, maar niet altijd (vandaar ook het blinde testen)).

Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Maximus_Aurelius

Citaat van: Fatalfelix op januari 12, 2008, 15:01:19
Ik bedoelde met blind testen dat je vrouw of iemand anders de stekkers verwisselde zodat je niet wist wat eraan zat. Anders is er namelijk ook kans op optisch bedrog (begrijp me niet verkeerd hoor, want ik kan niet beoordelen hoe je dingen test).

Daar bedoel ik meer mee dat je denkt dat iets beter klinkt omdat iets mooier/anders is (mischien is het ook wel zo) . Vergelijk het met een dikke BMW met daaronder 4 uitlaten waardoor je zou zweren dat er minimaal 500pk onder de kap zit (zeker weetje het niet, maar dat zegt het oog (What The Eyes See, The Mind Believes..)).

Oke op die manier , nu snap ik wat je ermee bedoelde. ;D

Wat ik nu zeg ben ik eerlijk in.Ik durf te zeggen als wat niet klinkt of dat het wel klinkt , ook al is het vele malen duurder.Daardoor heb ik nog wel eens discussies ;D in winkels gehad dat ik durfde te zeggen dat iets beter klinkt dan de andere maar deze was wel even heel wat euro's duurder.;D Ik durf ook te zeggen als het beter klinkt of het de moeite waard is om een (fors) meerbedrag ervoor te betalen.
Bij mij komt geen optisch bedrog voor dat durf ik rechtuit te zeggen. :)

Zodra bij mij een andere kabel tussenkomt (vroeger wel eens getest)  zonder mijn weten dan hoor ik dit gelijk, zo dus nu ook met de Shiva kabel.Als echt iets niet klinkt in een set en je duwt er daarna iets anders tussen en je set klinkt dan aangenamer of  wat beter of heel goed dat waarneem je. :) , ben er eerlijk in als iemand dit niet waarneemt of wat slechter wordt of beter dan kan hij zijn eigen set niet goed of anders gezegd kan hij zijn set helemaal niet.

tiptop

Helemaal mee eens. :)

Leuk dat je die vergelijking kan maken met de verschillende stekers er aan. Daarmee doe je weer een hoop ervaring op. :)

Vandaag heb ik de CC Micro opgehaald. Als je al teleurgesteld was in de steker aan de Shiva, dan zou je hier helemaal van in een dip raken.
De stekers op de Mirco zijn volgens mij ook microkwaliteit. :P Goedkoper kan volgens mij niet. Ik zit er dus aan te denken om ze te vervangen voor Furutechs of Wattgates. Maar eerst even luisteren komende dagen. De eerste indrukken zijn niet overweldigend, maar misschien moet ie ook  nog inspelen. :)

Maximus_Aurelius

Citaat van: tiptop op januari 13, 2008, 03:40:27
Helemaal mee eens. :)

Leuk dat je die vergelijking kan maken met de verschillende stekers er aan. Daarmee doe je weer een hoop ervaring op. :)

Vandaag heb ik de CC Micro opgehaald. Als je al teleurgesteld was in de steker aan de Shiva, dan zou je hier helemaal van in een dip raken.
De stekers op de Mirco zijn volgens mij ook microkwaliteit. :P Goedkoper kan volgens mij niet. Ik zit er dus aan te denken om ze te vervangen voor Furutechs of Wattgates. Maar eerst even luisteren komende dagen. De eerste indrukken zijn niet overweldigend, maar misschien moet ie ook  nog inspelen. :)

Leuk gezegd van de stekkers aan de micro ;D ;D
Moremusic zei dit ook al dat dit niet echt goede stekkers zijn en voor de (nieuw)prijs al helemaal  :-X :-\

Heb je deze kabel nieuw aangeschaft of als demo??

tiptop

Gelukkig als demo. :)

Ik ga 'm naar de audiofabriek brengen denk ik om de stekers te laten vervangen. Ik neem dan niet de duurste, maar iig wel veel betere dan wat er nu op zit.

Dinsdag wordt een rondje audiozaken denk ik. (RAF, Studio Alkmaar voor de voorversterker en de audiofabriek voor de kabel ;D ).