reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

Vorige topic - Volgende topic

reza

Nee joh, je moet het even laten gaan. Ik hoef ook niet in te loggen.
Het is gewoon een website met daarop een bere coole grap.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Chips, je hebt gelijk. Huuh hij doet het niet meer, das balen.

LittleNinja

Ken je die uitspraak met die dooie mus en blij maken?? ::)

reza

Nee, vertel eens...

:devil:

LittleNinja

Nou hier dan: [bron: wikipedia]

Iemand blij maken met een dode mus
Iemand iets goeds in het vooruitzicht stellen, dat uiteindelijk waardeloos zal blijken te zijn

:P :P

Citaat van: reza op januari 26, 2009, 14:10:26
Nee, vertel eens...

:devil:

reza

reza

Het was weer gezellig vanavond.
Bedankt voor de complimenten william, en ik denk tot heel erg snel. ;)

williams

Ben gisteren weer eens bij reza langs geweest om naar zijn nieuwe aanwinst te kijken .

Ik kan je zeggen dat de Mitsubishi HC 5500 erg mooi speelt ,vooral de scherpte was erg goed

Op papier zou dit een mindere beamer moeten zijn dan de mitsubishi 6000 die reza eerst had ,maar dat is in de praktijk wel anders  .

Waar reza eerst wat problemen had om zijn scherm goed gevuld te krijgen met genoeg licht ,doet de 5500 dit veel beter .

De hoeveelheid licht gaat wel wat ten koste van het contrast ,maar dit is volgens mij zo op het eesrte gezicht niet veel

Er komt nu een berg licht van af ,dat meer dan voldoende is om reza zijn impossante scherm te vullen .

kwa scherpte gaat deze 5500 ook duideljk voorbij de 6000 die reza eerst had

Het probleem dat reza met de 6000 had (de kleur rood was aan het vegen) is nu ook weg

Reza ik denk dat je met het wissellen van de Mitsubishi een erg goede zet hebt gedaan ,en nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Trouwens nog bedankt voor de films en een gezellige avond

williams
JVC NZ- 500 Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5  x7 / REL ht1508 x2
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,LG oled 65 inch G4 ,Sonos playbar , R_ volution , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR.

reza

Jij ook bedankt ;)

reza

Ik ben gisteren bij mij dealer geweest om naar een andere projector te kijken :baaa: ;D
Ik kan een mooie deal krijgen maar ik weet nog niet of ik het ga doen.
Ik hou het nog even spannend :tongue2:

MLCinema

Hoevaak wissel jij wel niet van PJ in korte tijd! Als het een vooruitgang is, is dat natuurlijk altijd fijn O0
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Rega Fono MM MK5 | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega | P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 2i | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

LittleNinja

De 5500 is nog niet eens ingespeeld!!!!! :unsure:

Wat gaat er gebeuren Reza?!  Je hebt toch wel een projector hangen als ik die kant op kom crossen?!!?  8)
Ik ga niet een paar uur naar jou zitten staren!

;D

Citaat van: reza op maart  4, 2009, 10:33:21
Ik ben gisteren bij mij dealer geweest om naar een andere projector te kijken :baaa: ;D

searcher

Ik wilde net gefeliciteerd zeggen maar dat doe ik ook maar dan ook voor de volgende maanden,,,,,,
Wordt het een JV :inlove:  ik denk het wel...... :lookaround:

Ik kar wel eens langs tenminste als je dat leuk vindt ;)

Gr Searcher

reza

@LN,

Als jij komt hangt er zeker een beamer, eigenlijk staat hij meer.

@ Searcher,

Jij bent altijd welkom ;)

@ Marc,

Op de 1 of andere reden ga ik er altijd wel wat op vooruit. Het nadeel is dat ik een verkeerde hobby
heb. Ik heb eigenlijk de verkeerde baan om deze hobby te hebben ;D waardoor ik dus niet zo veel te besteden hebt
als de meeste van de jongens hier op het forum.

MLCinema

Ik heb ook niet veel te besteden hoor, maar vermaak me prima met wat ik heb. Gaat er uiteindelijk toch om dat je tevreden bent. Kwaliteit kost geld, dus jah. Ik doe overigens een gok wat het kan gaan worden: JVC... ;)
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Rega Fono MM MK5 | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega | P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 2i | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

LittleNinja

Ik gok van niet...

Citaat van: Marc.Visser op maart  4, 2009, 11:42:22
...Ik doe overigens een gok wat het kan gaan worden: JVC... ;)

MLCinema

Het is maar een gok ;)

reza

Citaat van: Marc.Visser op maart  4, 2009, 11:56:53
Het is maar een gok ;)

indd verkeedr gegokt. Ik heb dus niet zoveel te besteden ;) een JVC kost al gauw een 2500 en dan heb je geen 350.

Joris1971

Ik ga ook een gokje wagen: een EPSON?

HTip

:o Was je toch niet tevreden met de 5500?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Een nieuwe poll zou leuk zijn, kunnen we allemaal een gokje wagen ;)

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op maart  4, 2009, 11:08:04
De 5500 is nog niet eens ingespeeld!!!!! :unsure:

Wat gaat er gebeuren Reza?!  Je hebt toch wel een projector hangen als ik die kant op kom crossen?!!?  8)
Ik ga niet een paar uur naar jou zitten staren!

;D

Nee joh, en gisteren zij je nog wel dat je een wijf was  :tongue2:

LittleNinja

Ik geloof dat (slechts een selectie van) mijn woorden hier tegen mij misbruikt worden...  :dry:

Citaat van: WickedGame op maart  4, 2009, 15:12:07
Nee joh, en gisteren zij je nog wel dat je een wijf was  :tongue2:

reza

Citaat van: Joris1971 op maart  4, 2009, 12:14:12
Ik ga ook een gokje wagen: een EPSON?

Ik ging in eerste instantie kijken voor een epson indd ;D

Citaat van: HTip op maart  4, 2009, 13:54:01
:o Was je toch niet tevreden met de 5500?

Ik was/ben zeer tevreden over de 5500. Alleen de laatste paar dagen dacht ik dat er iets mis zou zijn met de Deinterlacer?
Omdat ik het beeld behoorlijk vond schokken. Het waren niet echt de pans maar ik irriteerde me eigen er behoorlijk aan.
Ik kon het ook niet echt plaatsen want nogmaals het waren niet echt de pans?
Totdat ik van de week bij Kermit kwam en hem dit verhaal vertelde. En zijn beamer aanging zag ik het ook???
Wat blijkt : Motion blur. Op de 1 of andere reden zie ik dat nu? Ik heb dat dus nog nooit gehad, maar nu zie ik het dus wel.

Het is heel erg vervelend, het schijnt een Dila handicap te zijn en ook bij sommige LCD,s voor te komen. Als je er niet
gevoelig voor bent zal je niet begrijpen wat ik bedoel maar als je het eenmaal ziet ben je verloren ( denk ik )
Maar ik kan dus een Mitshibishi 6500 kopen voor een zeer mooi prijsje, maar na alle review,s gelezen te hebben blijf ik
bij mijn 5500. Misschien dat ik voor de Sony HW10 gaat, maar dat weet ik nog niet zeker.

Ik ben tegenwordig een voorstander van veel licht uit de projector en dat geeft de 5500 wel 8)

FredBeamer

:wacko:
Citaat van: reza op januari 26, 2009, 14:55:51
;D ;D

Vraagje is jou 6000HC ingeruild in Alblasserdam. Ik overweeg mijn HC4900 te vervangen voor een HC6000 of 5500. De laatste (HC5500) heeft weinig plaatsingsmogelijkheden zoals het ontbreken van horizontale lensshift. De HC6000 zou weer betere zwartwaarde hebben.

JVC DLA-RS40 TVIX 4100 Sony PS3, Apple Mac Mini mediacenter, XBOX 360