Denon 1803 en een eindversterker :-\

Started by Y'ello, May 9, 2005, 15:50:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bryan vd B

hi,

Het doorsparen op dit moment is zeker het beste aangezien je dan tegen die tijd in 1 keer een mooie pre/pro en eindtrap combi kan aanschaffen.Probeer ook zeker tweedehands niet af te slaan want er staan soms hele mooie dingen tussen.

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

NielsLu

Je kunt ook overwegen om een pre out hier op te laten zetten. Als de Denon dealer maar schema's heeft van het apparaat, dan kost het maar +/- 50 tot 75 EUR om dit erop te laten zetten.

Vrgr.

Niels
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

robbiedobbie

ik heb zelf ook mijn densen beat 100 als 'eindversterker' op mijn denon 1800 (die heeft wel pre-out) en dat maakt toch wel een wereld van verschil.

Ik speel nu trouwens sinds een tijdje daarom ook zonder center. gaat prima.

HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Y'ello

Quote from: NielsLu on May 26, 2005, 22:15:54
Je kunt ook overwegen om een pre out hier op te laten zetten. Als de Denon dealer maar schema's heeft van het apparaat, dan kost het maar +/- 50 tot 75 EUR om dit erop te laten zetten.

Vrgr.

Niels

Mmmm, deze optie klinkt voor mij heel erg interssant..... Zou ik dit zo bij Penold kunnen opvragen? het zou eigelnlijk alleen om de frontkanalen gaan.... als ik dan voor een paar tientjes klaar zou zijn!
Ik vind de processor van de denon wel ontzetend goed! en hij pakt ook gewoon alle formaten. Later zou ik dan altijd nog kunne upgraden.
Als ik eerlijk ben, ben ik dus op zoek naar de goedkoopste oplossing, omdat ik ook nog een goede beeld weergever zoek, en ik mezelf eigenlijk een beamer in de kop heb gezet >:D
Denon avr1803
Denon dvd700
Front: JBL Ti-2k (yellow)
Back:  Infinity Primus 160 Center: Infinity Primus C25 Sub: Infinity PS8 Creative Audigy 2 Platinum Pro

NielsLu

Dit zou een mogelijkheid kunnen zijn, mits Penold maar schema's heeft/kan krijgen van de Denon. Ik heb het bij een Electroworld nagevraagd om het op een Sony receiver te laten zetten. Daar dachten ze dat het maar +/- 50 tot 75 EUR zou kosten.

Vr.gr.

Niels
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

blue-eyes

Misschien is die Electroworld een uitzondering, maar ik hecht niet zoveel waarde aan uitspraken over dergelijke aanpassingen door dergelijke winkels......
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey