nvdvd van nvdia

Gestart door kriszty, juli 23, 2002, 19:43:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kriszty

Heb gisteren nvdvd van nvdia gedownload op de nvdia site wordt dit gratis verstrekt, het programma is +/- 3 mb groot, aangezien ik zelf met windvd en met de ATI DVD 7.6 werk was mijn verwachting dat dit een verbetering zou zijn niet groot. Met windvd , powerdvd, directdvd ect. heb ik bij het afspelen van sommige dvd's dat soms bij bepaalde scene's de kleuren als het ware verspringen. als voorbeeld gebruik ik altijd de dvd van first contact ( star trek ) bij chapter 4 verspringt licht de achtergrond van de omgeving. Dit heb ik met diverse videokaarten o.a. G-force-4 en ATI 7200, 7500 en de 8500dv all inwonder geprobeert, maar alle gaven het zelfde effect. Nu zal ik niet zeggen dat dit het beste is, maar met de NVDVD speler van nvdia had ik dit niet, nadeel van dit programma is dat je bv de gamma niet kan regelen, maar met bv de ati-radeon kan dit uiteraard wel. Op zich lijkt me dit een blijvertje, ga nog even verder testen.

Heeft trouwens iemand ervaring met het dvd programma Theatertek ( www.theatertek.com) schijnt speciaal voor homecinema gemaakt te zijn en getweakt voor de ati kaarten.

Patrick