DVD: Philips vs Denon vs Yamaha

Gestart door AleSyS, juli 22, 2002, 19:43:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AleSyS

Ik ben momenteel in het bezit van een Philips 711 DVD speler. Ik ben er redelijk tevreden over: Beeld kan beter / loopt soms vast op menu's van DVD's / switchen van layer kan beter / reageert traag. Nu heb je tegenwoordig de Yamaha DVD-S520 en de Denon DVD-800. Wat zijn de kwaliteitsverschillen tussen de spelers. Ik weet dat in het begin de Denon DVD spelers ' lip-sync' problemen hadden, dus dat het geluid niet meer synchroon loopt met het beeld. Zijn de spelers ook makkelijk regio-vrij te maken en hoe zit het met eventuele firmware upgrades?

J.A.F._Doorhof

Van de Denon weet ik dat ze redelijk makkelijk regio vrij te maken zijn. Ik gebruik zelf een 1600 en heb nog geen lipsync problemen gezien.

Persoonlijk zou ik voor de Denon kiezen.
Hoewel de Yamaha ook niet verkeerd is.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AleSyS

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 22, 2002, 21:00:58Van de Denon weet ik dat ze redelijk makkelijk regio vrij te maken zijn. Ik gebruik zelf een 1600 en heb nog geen lipsync problemen gezien.

Persoonlijk zou ik voor de Denon kiezen.
Hoewel de Yamaha ook niet verkeerd is.

MvrGr.
Frank

Ik had begrepen dat je de Yamaha op dezelfde manier regio-vrij kan maken als de Philips spelers???

Is die Denon 1600 een een prijsklasse hoger???


J.A.F._Doorhof

Ik weet zo niet de prijzen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

rwo

het klopt dat je de yamaha speler op dezelfde manier regiovrij kan maken, de spelers worden ook door Philips gemaakt.
ik weet alleen niet of de code's hetzelfde zijn, de code's zijn wel op het net te vinden ;D

Mark

Of gewoon in de speciaalzaak vragen. Wordt meestal gratis gedaan.