Afstandsbediening Marantz DV 9500

Started by simonsscj, February 5, 2005, 19:54:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simonsscj

Op de site van Marantz staat als AB de rc9500 bij de DV9500
http://www.marantz.com/hifi/europe/index.html

Is dit een grap/fout want volgens mij is het een vrij prijzige AB

jasjenl

Lijkt me inderdaad een foutje, die dv9500 is volgens mij zo'n pronto kloon? Wat ik hier zie lijkt me een stuk geloofwaardiger  ;D.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

...dune...

Hmja, maar ik moet ook toegeven dat ik dit ook op andere sites al voorbij heb zien komen... op zich mooie deal aangezien die kleuren Pronto ook voor een goed 1100 euri's in de boeken staat  O0

jasjenl

Toch lijkt 't me zeer stug dat ze zo'n ab bij een dvd speler leveren. Bij een receiver zou ik 't me nog kunnen voorstellen, maar niet bij een dvd speler. Wat me wel opvalt: er staat bij dat er een rc9500DV wordt bijgeleverd en niet een rc9500 (zonder dv). Misschien is dat 't verschil?
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Roadrunner

Volgens de US handleiding, is het zelfs een rc8500dv, en deze ziet er helemaal niet uit als een pronto:
http://us.marantz.com/downloads/DV9500/DFU_DV9500_Final_Eng.pdf

simonsscj

Ik hoop einde van deze week duidelijkheid te krijgen over het AB verhaal, dan krijg ik uitsluitsel van de importeur.

*geen dealer kan me meer vertellen blijkbaar*

Vincent

Hi

Er zit bij ... 'insert tromgeroffel' de RC8500DV en dit is gewoon een standaard plastic
'prut' afstandsbediening :(

Grtz

Vincent

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  8, 2005, 18:51:08
Krijg je de speler er gratis bij ? :D

Als je dat kan regelen dan bestel ik er bij deze 1 ;)  O0

simonsscj

Quote
Er zit bij ... 'insert tromgeroffel' de RC8500DV en dit is gewoon een standaard plastic
'prut' afstandsbediening

Ah dank.
Wel een beetje simpel van Marantz.nl er een andere ab bij te zetten, vond het al behoorlijk onwaarschijnlijk maar toch.

*denkt nu na over de dv7600*