Marantz SA8400 modificeren?

Started by M, December 29, 2004, 21:55:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

M

Hoi, ik heb zelf een Marantz SA 8400, nu had ik gelezen op Hifi.nl een stuk Rene van Ess met zijn Gemodde Marantz SA 8400 door
Van Medevoort. Wie heeft ervaring met modificeren, en is dit het geld, 400 euro waard. En wie doet dit nog meer. Had gelezen ene Sebastiaan??

Gr Mayko
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

M

Dit is mooi, zoveel kenners  ??? maar niemand die ervaring/kennis heeft. En dan zit ik nog wel op een HIFI forum.
Jullie weten vast wel iets meer over modificeren??????????????????????????????????????????? :P
Reageer please ;)
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

Harry HT

Hoi,
Quote from: Mayko on January  1, 2005, 23:11:46
Dit is mooi, zoveel kenners  ??? maar niemand die ervaring/kennis heeft. En dan zit ik nog wel op een HIFI forum.
Indien je een vraag zou hebben gesteld over de DV-8400 ipv de sa, dan zat je volledig op het juiste adres  :D

Kijk anders hier eens.

Gegroet,

Harry

p.s. niet te ongeduldig, je hebt de vraag pas de 29e gesteld, we moeten allemaal nog bijkomen van de oliebollen met champagne  :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Oracle

Quote from: Mayko on January  1, 2005, 23:11:46
En dan zit ik nog wel op een HIFI forum.

Nee, je zit op een HT-forum (zie ook web-adres!)! ;) ;D

Serieus: de van Medevoort modificaties schijnen hun geld inderdaad waard te zijn!

Groet,
Mark

Martin_M

Ik heb mijn TEAC VRDS-25x (cd-speler: clock en digitale audio-uitgang) en mijn Pioneer DV-737 (dvd-speler:voeding interne scaler en digitale audio-uitgang) laten modificeren naar alle tevredenheid. Het geld zeker waard.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)