Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

reMC

Bedankt, bedankt jongens!

Citaat van: garmtz op april 14, 2006, 16:00:18
Great! Weer wat geld voor de Sun Audio!

Yep, de belasting is ook weer eens aardig aan het doen als het goed is...ik houd na de Sun Audio zelfs een hoop geld over en ik moet even heel hard nadenken wat ik daar mee ga doen. Mogelijke keuzes zijn simpel:

1. Sparen voor uitzet
2. 47labs loopwerk

:-X

garmtz

Citaat van: reMC op april 14, 2006, 18:52:13
1. Sparen voor uitzet

Zo! Dat is serieus met je vriendin... ;D

Citeer2. 47labs loopwerk

Ik weet wel wat mijn keuze zou zijn...  >:D ;D

R

reMC

Citaat van: Ruben op april 14, 2006, 19:11:34
Alweer ;) ???

Dit keer echt, en een stuk dichter bij huis: Harderwijk :D

Rielplayer

Citaat van: reMC op april 14, 2006, 18:52:13
Bedankt, bedankt jongens!

Yep, de belasting is ook weer eens aardig aan het doen als het goed is...ik houd na de Sun Audio zelfs een hoop geld over en ik moet even heel hard nadenken wat ik daar mee ga doen. Mogelijke keuzes zijn simpel:

1. Sparen voor uitzet
2. 47labs loopwerk

:-X

lijkt me niet al te moeilijk.

bij de kringloop heb je voor een paar centen een perfect uitzet ;D

sla je twee vliegen in een klap ;)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Audiofiel

Citaat van: garmtz op april 14, 2006, 18:54:03
Zo! Dat is serieus met je vriendin... ;D

Ik weet wel wat mijn keuze zou zijn...  >:D ;D

Ik denk dat je voor keuze (1) moet gaan. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Dit is geen relatieforum! Uitzetten die "uitzet"  >:(  ;D  ;)

VlisChris

We kunnen aan Frank vragen of hij een relatiehoekje in de marktplaats zet :P ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Audiofiel

Citaat van: Spacebass op april 14, 2006, 20:44:06
Dit is geen relatieforum! Uitzetten die "uitzet"  >:(  ;D  ;)

De eerste keer dat jij je joker "inzet"... :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

FrankB

Citaat van: Christiaan Sauer op april 14, 2006, 20:46:14
We kunnen aan Frank vragen of hij een relatiehoekje in de marktplaats zet :P ;D

Kun jij wel gebruiken >:D ;) :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Zonder gekheid ReMC, nu is je kans om in audiospul te investeren! ;D Haar reactie op je handgemaakte droom Sonatine voorspelt weinig goeds  :-X  ;D

Audiofiel

Citaat van: Spacebass op april 14, 2006, 20:53:47
Zonder gekheid ReMC, nu is je kans om in echt audiospul te investeren! ;D Haar reactie op je handgemaakte droom Sonatine voorspelt weinig goeds  :-X  ;D

En wat versta je onder 'echt' audiospul? Yamahahahahaha? :P

Spacebass

Citaat van: Audiofiel op april 14, 2006, 20:55:22
En wat versta je onder 'echt' audiospul? Yamahahahahaha? :P
Dat is nou juist het gevolg van eerst voor een uitzet gaan :'( ;D

Audiofiel

Citaat van: Spacebass op april 14, 2006, 20:56:47
Dat is nou juist het gevolg van eerst voor een uitzet gaan :'( ;D

Met die warmte begint het al aardig uit te zetten... >:D

reMC

Ik ga aanstaande dinsdag bij vijf kamers in Groningen kijken (25 m2+). Als er iets bij zit dat mij bevalt, kan ik er een week later inzitten. Ik ga daar toch maar voor sparen en het loopwerk een tijd opschuiven. Ik heb immers net het printplaatje voor mijn dac binnen dus ik ga mijn Arcam lekker updaten :D

Bij nader inzien: Ik kan natuurlijk eten op de trafo's van de Sun Audio en mijn jas ophangen aan de reflector van de Sonatine (en slapen in een hangmat tussen de reflectoren)! Verder zitten op een kratje bier. Ik heb helemaal geen meubels nodig en dus ook geen geld voor mijn kamer ;D

Joep

Citaat van: reMC op april 16, 2006, 22:34:13
Ik ga aanstaande dinsdag bij vijf kamers in Groningen kijken (25 m2+). Als er iets bij zit dat mij bevalt, kan ik er een week later inzitten. Ik ga daar toch maar voor sparen en het loopwerk een tijd opschuiven. Ik heb immers net het printplaatje voor mijn dac binnen dus ik ga mijn Arcam lekker updaten :D

Bij nader inzien: Ik kan natuurlijk eten op de trafo's van de Sun Audio en mijn jas ophangen aan de reflector van de Sonatine (en slapen in een hangmat tussen de reflectoren)! Verder zitten op een kratje bier. Ik heb helemaal geen meubels nodig en dus ook geen geld voor mijn kamer ;D

lekker hoor... ;D

reMC

Het lijkt eindelijk raak te zijn! Afgelopen week heb ik een heel mooie kamer bekeken. 32m2! Ik was de eerste en het lijkt erop dat ik er gewoon in mag als ik 'ja' zeg. Dinsdag ga ik weer langs, nog even praten en daarna mijn beslissing maken. Wat mij betreft is het 90% zeker dat de kamer in ga!

Goed, het is een kamer van 8 bij 4 meter. Lijkt me ideaal voor een mooie luisteropstelling. Ik wil in die ruimte niet zo ver gaan om de muren akoestisch te 'behandelen' (dmv demping achter bijv. behang) maar ik wil wel met veel kleden, gordijnen en kasten gaan werken om het akoestisch gezien interessant te maken. De speakers komen natuurlijk aan 1 van de korte zijden. Enig advies voor wat betreft plaatsing van gordijnen en kasten bijvoorbeeld? Ik wil in ieder geval een vloerkleed tussen de bank en de speakers (afstand zo'n drie meter) leggen, gordijnen voor de ramen aan de korte zijden plaatsen en op de eerste reflectiepunten kasten (met wellicht demping aan de zijkanten of iets dergelijks) plaatsen. Zijn dit goede ideeën en hebben jullie nog meer interessante standaard tips vwb plaatsing en materialen? :D

FrankB

Heb je nog gedacht aan je bed? ;D

Audiotwin

Tevredenheid!!!

reMC

Heeft dan niemand mijn hangmat-idee gelezen? ::)

Maar JA, ik heb zeker aan het bed gedacht! 32m2 is groot, aan de ene korte zijde kan mooi het bed komen en aan de andere dus de speakers. Daartussen in een luisterstoel en allerlei andere onzin >:D

FrankB

Waar is de deur waar je binnenkomt en zijn er nog vaste objecten?

Peerless Monster

Citaat van: reMC op april 20, 2006, 14:11:12
Heeft dan niemand mijn hangmat-idee gelezen? ::)

Maar JA, ik heb zeker aan het bed gedacht! 32m2 is groot, aan de ene korte zijde kan mooi het bed komen en aan de andere dus de speakers. Daartussen in een luisterstoel en allerlei andere onzin >:D

Heb je dan nog ruimte voor een prettig samen zijn?
Dus minstens wel een 2 persoons (of 3 persoons ieder heeft zo zijn voorkeur) - bed...
;D
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Audiotwin

Citaat van: Peerless Monster op april 20, 2006, 14:13:23
Heb je dan nog ruimte voor een prettig samen zijn?
Dus minstens wel een 2 persoons (of 3 persoons ieder heeft zo zijn voorkeur) - bed...
;D

Daar heb je toch geen bed voor nodig ;D

Ar
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Ar op april 20, 2006, 14:16:45
Daar heb je toch geen bed voor nodig ;D

Ar

Een bank is ook al voldoende ;)
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

reMC

Ik zit te denken aan zoiets: