Beste dvd(divx)speler onder 200 Euro

Started by gerardus, December 10, 2004, 23:15:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerardus

Hallo,
Binnenkort krijg ik mijn pan pt ae 700 binnen en nu wil ik ook een andere dvd speler kopen, maar liefst niet meer uitgeven dan 200.
Wat is goed voor deze prijs?
Ik zat te denken aan de Yamakawa 365 met oa DivX , DVI en Progressive Scan.
Ik heb een Marantz SR 5000 receiver en Mordaunt Short MS 908L surround boxen.
Bedankt alvast voor jullie reakties.
gr Gerard

wolsinkpower

#1
je kan een Yamada 6600 halen of de 6700 die vanaf deze maand leverbaar is/word als het goed is :) top spelers voor +/- 100 euro :D

of een Yakumo Yakumo DVD Master DX4 bij xxxxxxxxxxxxxxxxxxx commerciele link verwijderd.

dit zijn top spelers als je de topics op http://gathering.tweakers.net moet geloven..
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

westergas

Wat dacht je van een Pioneer 575? Die moet je wel kunnen bemachtigen voor rond de €200.
Kan echter wel problemen opleveren als je een Sony 100 Hz breedbeeld hebt....lijkt er op dat Pioneer op *sommige* Sony toestellen een compatibiliteits probleem heeft.

Ik heb zelf een 575 en het is een topper. Met firmware update kan ie ook *.srt subs aan en is ie helemaal geweldig.


Anata wa soko ni imasu ka

revo

Yamakawa 365 met een goede dvi kabel is echt goed scherp.
Living Cinema