hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

hifiman


hifiman

De tweede Dune (voor op de LCD TV) is ook binnen  ^-^

Gelijk de herrie ventilator vervangen, de spanning op de fan wederom iets omlaag gebracht middels 4 diodes (in serie) en het gigabit mini pci kaartje verwijderd (geeft alleen maar problemen las ik en is mijns inziens nergens voor nodig).

Ben er zeer content mee  :happy: Nu nog eentje op de slaapkamer  :D

hifiman

Net thuis gekomen, ligt er een lekker cd'tje op me te wachten in de brievenbus.  :music:

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op november 28, 2009, 16:17:34
Net thuis gekomen, ligt er een lekker cd'tje op me te wachten in de brievenbus.  :music:
:hmmm: :confused:

Ben je ook aan het cloonen dan?

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: scrutinizer op november 28, 2009, 16:23:26
:hmmm: :confused:

Ben je ook aan het cloonen dan?

Anton.

??? (ok dat net was een uurtje geleden ofzo  :D )

Kjelt


hifiman

Citaat van: Kjelt op november 29, 2009, 11:28:43
Audioloog: je nieuwe upgrade om aan te werken is al bedacht hoor  ;D
Haha, die drang die is er wel hoor, zijn maar andere zaken die me er van weerhouden. Alhoewel het scherm lager hangen wellicht wel een keer gaat gebeuren!

Kjelt

Citaat van: Audioloog op november 29, 2009, 11:30:45
Haha, die drang die is er wel hoor, zijn maar andere zaken die me er van weerhouden. Alhoewel het scherm lager hangen wellicht wel een keer gaat gebeuren!
Kom een keer kijken en die drang gaat veranderen in een onstilbare jeuk  :devil:  :D

Audiofiel

Niet doen Ronald, je weet wat de gevolgen zijn. :nowink:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op november 29, 2009, 11:43:53
Niet doen Ronald, je weet wat de gevolgen zijn. :nowink:
Yep, zelf mijn kleding strijken  :-X

Kjelt

Citaat van: Audioloog op november 29, 2009, 12:04:20
Yep, zelf mijn kleding strijken  :-X
Haha als DAT het enigste zou zijn.
Maar neem haar dan mee, wellicht weet zij een mooiere elegantere oplossing voor jullie  ;)

Automaat

En vanaf nu alleen maar kreukelkatoen kopen.
Reading the HTForum is learning every day!!

hifiman

#6762
Gistermiddag nog eens een paar uurtjes besteed om te proberen de hardware-standby-on-off code van de dune in de Harmony AB te krijgen. Helaas is dat wederom niet gelukt  :-[

Vervolgens dus maar de code aan Logitech gemaild met het verzoek deze toe te voegen. Hopelijk gaat dat wat soepeler als vorige keer toen ik geen response kreeg en na een wat geirriteerd mailtje van mijn kant dat ik het dan maar zelf opgelost had het verzoek terug kreeg om een enquete in te vullen om te vertellen hoe blij ik was met de door hun geboden oplossing  :-X

We zullen zien dit keer.. En anders maar eens iemand met een pronto lief aankijken  :-*

hifiman

Bij thuiskomst vanavond lag er een pakje met daarin de Hexlink Golden 5C interlink op mij te wachten  :pompom:
Leuk om te zien dat deze interlink nog dikker is dan de Hexlink speakerkabel die ik gebruik  :-X

Uiteraard gelijk tussen transporter en versterker gehangen en bijna de hele avond muziek geluisterd   ;D
Geen AB vergelijk en nerveus gewissel dit keer. Hij blijft er gewoon tussen hangen en na een aantal dagen (of eerder) wordt het vanzelf wel duidelijk of dit een verbetering is t.o.v. de quadlink of niet  ^-^

Eerste indruk:  :music:


scrutinizer

Citaat van: Audioloog op november 30, 2009, 22:08:58
Bij thuiskomst vanavond lag er een pakje met daarin de Hexlink Golden 5C interlink op mij te wachten  :pompom:
Leuk om te zien dat deze interlink nog dikker is dan de Hexlink speakerkabel die ik gebruik  :-X

Uiteraard gelijk tussen transporter en versterker gehangen en bijna de hele avond muziek geluisterd   ;D
Geen AB vergelijk en nerveus gewissel dit keer. Hij blijft er gewoon tussen hangen en na een aantal dagen (of eerder) wordt het vanzelf wel duidelijk of dit een verbetering is t.o.v. de quadlink of niet  ^-^

Eerste indruk:  :music:



;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Zojuist maar eens gebeld met de Logitech Harmony support desk. En jawel hoor: Pronto wat is dat precies? O dat is philips, nee wij kunnen dat niet voor U toevoegen.  :-X  Dit terwijl op mpcforum waar ik de prontocode in kwestie vandaan heb, dankbaar melding wordt gemaakt dat de code toegvoegd werd door Logitech support en het (de hardware standby van de dune) vervolgens prime werkte  :withstupid: Klein lichtpuntje nog, het wordt nu doorgestuurd naar 2de lijns support in Canada, hopelijk zijn dat iets helderdere lichten  :D

celerontje

Die helpdesk in Canada schijnt prima te zijn.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kjelt

Citaat van: Audioloog op december  1, 2009, 15:37:41
Zojuist maar eens gebeld met de Logitech Harmony support desk. En jawel hoor: Pronto wat is dat precies? O dat is philips, nee wij kunnen dat niet voor U toevoegen.  :-X  Dit terwijl op mpcforum waar ik de prontocode in kwestie vandaan heb, dankbaar melding wordt gemaakt dat de code toegvoegd werd door Logitech support en het (de hardware standby van de dune) vervolgens prime werkte  :withstupid: Klein lichtpuntje nog, het wordt nu doorgestuurd naar 2de lijns support in Canada, hopelijk zijn dat iets helderdere lichten  :D
Ok lijkt me duidelijk dat wordt geen logitech voor mij, nu niet, never nooit niet, wat een ellende zeg, dat je niet gewoon zelf de frequentie en bitpatroon en modulatie kunt invullen, desnoods een scopeplaatje, bagger

hifiman

Citaat van: Kjelt op december  1, 2009, 15:45:45
Ok lijkt me duidelijk dat wordt geen logitech voor mij, nu niet, never nooit niet, wat een ellende zeg, dat je niet gewoon zelf de frequentie en bitpatroon en modulatie kunt invullen, desnoods een scopeplaatje, bagger
Zijn voordeel is zijn nadeel: gebruikersvriendelijk (= niet flexibel configureerbaar)  ^-^

Wat ik pas echt raar vind is dat dit al de tweede keer is dat ik op amerikaanse fora lees dat logitech support eventjes een bepaalde code heeft toegvoegd en als je hetzelfde dan hier in nederland vraagt dan snappen ze niet eens waar je het het over hebt  :-X

celerontje

#6769
Voortaan direct contact opnemen met Canada, daar wordt je goed geholpen, voor zover ik lees.
(zelf heb ik nog nooit support nodig gehad, ik heb altijd alles zelf uit weten te dokteren)

Citaat van: Kjelt op december  1, 2009, 15:45:45
Ok lijkt me duidelijk dat wordt geen logitech voor mij, nu niet, never nooit niet, wat een ellende zeg, dat je niet gewoon zelf de frequentie en bitpatroon en modulatie kunt invullen, desnoods een scopeplaatje, bagger
Voor jou zeker! ;) Lekker bij je Pronto blijven, dat verdien je! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op december  1, 2009, 15:58:51
Voortaan direct contact opnemen met Canada, daar wordt je goed geholpen, voor zover ik lees.
(zelf heb ik nog nooit support nodig gehad, ik heb altijd alles zelf uit weten de dokteren)
Voor jou zeker! ;) Lekker bij je Pronto blijven, dat verdien je! :pompom:
Uitdokteren is 1 ding, software die niet toelaat zelf een code te programmeren een tweede  ;)

celerontje

Wat mij betreft komt er voor mensen zoals jij aparte geavanceerde software beschikbaar om zelf lekker te kunnen rommelen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op december  1, 2009, 16:02:08
Wat mij betreft komt er voor mensen zoals jij aparte geavanceerde software beschikbaar om zelf lekker te kunnen rommelen.
Gewoon een advanced tabje inbouwen in de bestaande software lijkt me afdoende  ;)

hifiman

Uiteindelijk de twee Avalon speakers toch maar van plek gewisseld, dit vanwege het kleurverschil en om te voorkomen dat dit nog groter gaat worden  :blink: Over een jaar of 10 verwacht ik dat ze weer gelijk van teint zijn  ^-^

ivo1986

Citaat van: Audioloog op november 30, 2009, 22:08:58
Bij thuiskomst vanavond lag er een pakje met daarin de Hexlink Golden 5C interlink op mij te wachten  :pompom:
Leuk om te zien dat deze interlink nog dikker is dan de Hexlink speakerkabel die ik gebruik  :-X

Uiteraard gelijk tussen transporter en versterker gehangen en bijna de hele avond muziek geluisterd   ;D
Geen AB vergelijk en nerveus gewissel dit keer. Hij blijft er gewoon tussen hangen en na een aantal dagen (of eerder) wordt het vanzelf wel duidelijk of dit een verbetering is t.o.v. de quadlink of niet  ^-^

Eerste indruk:  :music:



En is het een verbetering?