hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: )p( op september 27, 2009, 14:38:52
Hehe... ;)

We hadden geloof ik al afgesproken ergens in het najaar een sessie bij jouw te doen met wat interlinks blind te wisselen...maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon bij het wisselen van wat flacs houden... :)

peter
Hoi Peter,

Om eerlijk te zijn, dat interlinks wisselen boeit me niet zo (mede omdat ik er lastig bij kan in het meubel), de muziek des te meer  ;)

Groetjes,

Ronald

S@m

Citaat van: Audioloog op september 27, 2009, 14:57:44
Hoi Peter,

Om eerlijk te zijn, dat interlinks wisselen boeit me niet zo

Dat opent perspectieven voor de toekomst...wellicht valt daar nog veel muzikale winst te halen

hifiman

Citaat van: S@m op september 27, 2009, 15:00:37
Dat opent perspectieven voor de toekomst...wellicht valt daar nog veel muzikale winst te halen
Ik denk dat er meer muzikale winst te behalen is voor mij door naar voor mij nieuwe muziek te gaan luisteren  ^-^

S@m

Citaat van: Audioloog op september 27, 2009, 15:02:15
Ik denk dat er meer muzikale winst te behalen is voor mij door naar voor mij nieuwe muziek te gaan luisteren  ^-^

Voor even wel, maar daar heb je snel genoeg van hoor... ;)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

reMC

Citaat van: Audioloog op september 27, 2009, 12:37:19
Ik ga mij nu eens richten op nieuwe muziek ontdekken  :music: Zit nu bijvoorbeeld naar een cd van Anouar Brahem te luisteren die ik nog niet kende.

AL die cd's kun je blind kopen als 1 cd je aanspreekt :)

hifiman

Citaat van: reMC op september 28, 2009, 10:00:36
AL die cd's kun je blind kopen als 1 cd je aanspreekt :)
Ik heb er nu 3 en ik vind ze allemaal mooi  :music:

reMC

Dat bedoel ik 8)

Welke heb je?

celerontje

Je hebt een goede smaak, zo te horen! :pompom:
Luister dit dan eens, van Ludovico Einaudi: (geweldige componist!)
http://www.youtube.com/watch?v=qmxFAT581T4&feature=related
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

frank2

Rens was hier thuis, nam deze cd mee, erg lekkere muziek:
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

ivo1986

Iets andere muziek maar ook mooi (vind ik dan):

Ray LaMontagne
http://www.youtube.com/watch?v=yxcYH-8Ugk4

En helaas staat het nummer wat ik van Richard Bona zocht er niet op maar deze is ook wel mooi:
http://www.youtube.com/watch?v=0Jnjt-dyego


hifiman

Citaat van: reMC op september 28, 2009, 10:17:10
Dat bedoel ik 8)

Welke heb je?
Le pas du chat noir
Le Voyage De Sahar
Astrakan Cafe

:)

De rest moet ik ook maar eens luisteren dan  ;)

hifiman


scrutinizer

Audioloog op reis door WAV en FLAC land, destination unknown ;-)

Cheers!!

;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman


Guester

Citaat van: celerontje op september 28, 2009, 12:31:18
Je hebt een goede smaak, zo te horen! :pompom:
Luister dit dan eens, van Ludovico Einaudi: (geweldige componist!)
http://www.youtube.com/watch?v=qmxFAT581T4&feature=related

Ja vind ik ook, heb er 3 albums van. Btw de song op de Sonus faber website is speciaal voor hun gemaakt.
Sonos - Spotify

hifiman


S@m


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman


hifiman

Citaat van: celerontje op september 29, 2009, 12:54:37
If it sounds too good to be true... ::)
Dat doet het ook niet, het klink gewoon goed, period!  ;)

Edit: En ik zeg niet snel dat het goed klinkt, getuige mijn vorige 251 pagina's van dit topic.  :D

frank2

wees gerust, het gaat vanzelf weer kriebelen en al 256 pag. lang gaat dat bij jouw erg snel, zelfs nog sneller dan bij mij :bigsmile:
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

hifiman

Citaat van: frank2 op september 29, 2009, 15:13:14
wees gerust, het gaat vanzelf weer kriebelen en al 256 pag. lang gaat dat bij jouw erg snel, zelfs nog sneller dan bij mij :bigsmile:
Ik zorg wel dat ik wat zalf in huis heb voor het geval dat  ;)


scrutinizer

Citaat van: frank2 op september 29, 2009, 15:13:14
wees gerust, het gaat vanzelf weer kriebelen en al 256 pag. lang gaat dat bij jouw erg snel, zelfs nog sneller dan bij mij :bigsmile:

Dat is mekaar nog eens een hart onder de riem steken.

Nu begrijp ik waarom de Bouman kliniek relatief weinig voet in aarde heeft met betrekking tot alcohol en drugs.
Het zit hem gewoon in het 'menselijk' trekje.


Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....