Denon 3910 naar Plasma via DVI.

Started by Lone Ranger, October 17, 2004, 21:54:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lone Ranger

Hoi allemaal,

Ik heb mijn Denon 3910 aangesloten op mijn Plasma via een DVI kabel, maar ik heb steeds 2 seconden beeld en dan gaat de Plasma steeds zoeken.
Iemand enig idee wat ik fout doe??

Gr.Fred.

Nick

Je plasma scherm zal geen HDCP ondersteunen denk ik...
Epson TW500 - Screenline Jago Tensioned 110" - HTPC - Denon 3805 - Kef Q35/Q15/Q95C - SVS PB10-ISD

hillie

Probeer eens een gekopieerde DVD. Gekopieerde DVDs hebben meestal geen protectie. Dan kun je zien of het aan de HDCP ligt.

Lone Ranger

Quote from: Nick on October 18, 2004, 08:17:38
Je plasma scherm zal geen HDCP ondersteunen denk ik...

Nee jongens, dat bedoel ik niet, want zelfs het Denon logo (als er geen schijf in zit) blijft niet staan.
De Plasma blijft zoeken naar beeld.

hillie

Ah ok. Vreemd. Bel de maker van de plasma en DVD speler eens op. Die kunnen misschien helpen.

Lone Ranger


Nick

HDCP heeft niets met de DVD content te maken, dat gaat puur om de onderlinge verbinding.
Epson TW500 - Screenline Jago Tensioned 110" - HTPC - Denon 3805 - Kef Q35/Q15/Q95C - SVS PB10-ISD

hillie

#7
QuoteHDCP heeft niets met de DVD content te maken, dat gaat puur om de onderlinge verbinding.

Zo ervaar ik dat niet. HDCP wordt tussen mijn DV868 en Sharp Z200 gebruikt alleen bij beschermde DVDs. Hier kwam ik achter door een installatiefoutje van de kabel.

coax-c3

Quote from: Lone Ranger on October 18, 2004, 10:53:04
Nee jongens, dat bedoel ik niet, want zelfs het Denon logo (als er geen schijf in zit) blijft niet staan.
De Plasma blijft zoeken naar beeld.


hallo ik heb het zelfde probleem het logo van denon blijft niet staan
weet jij almeer van het probleem af? dan hoor ik het graag

coax-c3
Chario Academy Millennium II  front
Chario hyper 1000 back
Chario constellation Phoenix center
Rel 305 subwoofer
De nad master
M15 voorversterker
M25 eindversterker
Hitachi 7200 gekalibreerd
NAD M55 dvd speler
htpc p4 2.9 extreme waterkoeling