Avatar?

Gestart door Arno P, oktober 16, 2004, 09:37:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry HT

Citaat van: FrenkB op oktober 30, 2004, 21:13:17
Ik denk: ik doe een nieuwe ;D
O0 Frenk, ziet er goed uit deze avatar. Een pittig poesje dat nog getemd moet worden zo te zien.
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

MrPink

Ik denk toch eerder een dom blondje wat de seksuele voorlichting niet helemaal heeft begrepen... ;D

Groetjes,
Oscar

Arno P

Citaat van: MrPink op november  3, 2004, 11:37:13
Ik denk toch eerder een dom blondje wat de seksuele voorlichting niet helemaal heeft begrepen... ;D

Groetjes,
Oscar

Het hobbelpaard hoor ik niet klagen... ;D

Sullivan

Citaat van: MrPink op november  3, 2004, 11:37:13
Ik denk toch eerder een dom blondje wat de seksuele voorlichting niet helemaal heeft begrepen... ;D

Groetjes,
Oscar

Ik denk het ook...de bewegingen komen me trouwens bekend voor...avatar...kip...dansen...

mvg,
Frank

advr



nou, ik ben er anders nog steeds niet klaar voor hoor, ik mis mijn Sponge Bob wel heel erg... :P :P :P :P :P
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

MrPink

Citaat van: Sullivan op november  3, 2004, 20:59:42
Ik denk het ook...de bewegingen komen me trouwens bekend voor...avatar...kip...dansen...
Ja inderdaad! Lekkerrrr! ;D

Groetjes,
Oscar

Sullivan

Citaat van: MrPink op november  4, 2004, 12:27:56

Ja inderdaad! Lekkerrrr! ;D

Groetjes,
Oscar

Hiermee bevestig je dat je een dom blondje bent wat de seksuele voorlichting niet helemaal heeft begrepen (het zijn je eigen woorden) ;D

mvg,
Frank

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

BOUBOU

Citaat van: Sullivan op november  4, 2004, 12:34:25


Hiermee bevestig je dat je een dom blondje bent wat de seksuele voorlichting niet helemaal heeft begrepen (het zijn je eigen woorden) ;D

mvg,
Frank

ROFLOL  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

MrPink

Citaat van: Sullivan op november  4, 2004, 12:34:25
Hiermee bevestig je dat je een dom blondje bent wat de seksuele voorlichting niet helemaal heeft begrepen (het zijn je eigen woorden) ;D

mvg,
Frank
Hiermee bevestig je dat je in staat bent om onlogische conclusies te trekken... ;D

Groetjes,
Oscar

advr

jullie kunen conclusies trekken wat je wil, ik heb nog steeds geen avatar!! O0 O0 ^-^ >:D :-* :-X :-X :-[
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Wel mooi dat mijn avatar zoveel aanleiding tot discussie geeft  ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

wat doe jij online, jij moet werken toch!!!

ik kan mijn avatar niet meer actief krijgen, snap er niets van.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

MrPink

Heb je al een andere geprobeerd?

Groetjes,
Oscar

Arno P

Citaat van: FrenkB op november  5, 2004, 12:44:08
Wel mooi dat mijn avatar zoveel aanleiding tot discussie geeft  ;D

Mooi ja...en ik heb nog steeds mijn avatar niet aan het werken... :(

Erik

Arno, andere mogelijheid is, je avatar ergens te hosten, er bestaan geloof wat sites waar het gratis kan, of misschien wil iemadn hier je helpen.

En dan daarnaar toe linken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Arno P

Geintje hoor.......no hard feelings ik heb het ook liever over de spetterende avatars...

dat van mij komt ooit wel goed hoor... ;)

Arno P

Warning: unlink(./attachments/avatar_1163.png): No such file or directory in /home/.sites/28/site1/web/yabbse/Sources/ManageAttachments.php on line 311
2: unlink(./attachments/avatar_1163.png): No such file or directory
File: /home/.sites/28/site1/web/yabbse/Sources/ManageAttachments.php
Line: 311

??? ::)

MrPink

Probeer eens: Profile - Forum profile information - I have my own pic; copy/paste deze link erin: http://conversatron.com/askees/thedude.jpg en kijk of het werkt.

Groetjes,
Oscar

Arno P

Citaat van: MrPink op november  5, 2004, 16:19:33
Probeer eens: Profile - Forum profile information - I have my own pic; copy/paste deze link erin: http://conversatron.com/askees/thedude.jpg en kijk of het werkt.

Groetjes,
Oscar

Ook hier mee:

Warning: unlink(./attachments/avatar_1163.png): No such file or directory in /home/.sites/28/site1/web/yabbse/Sources/ManageAttachments.php on line 311
2: unlink(./attachments/avatar_1163.png): No such file or directory
File: /home/.sites/28/site1/web/yabbse/Sources/ManageAttachments.php
Line: 311

MrPink

Misschien proberen met eerst uitloggen en weer inloggen (als je dat niet altijd al doet)? Anders weet ik het ook niet... :-\

Groetjes,
Oscar

Arno P

....en weer ingelogd...

geen verschil.. ^-^

Sullivan

Met die foutmelding zouden ze toch een end moeten komen, maar ik heb het gevoel dat dit probleem niet serieus wordt bekeken.

mvg,
Frank

J.A.F._Doorhof

Frank, dit probleem wordt HEEL serieus bekeken maar we weten niet wat het is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sullivan

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  5, 2004, 19:21:53
Frank, dit probleem wordt HEEL serieus bekeken maar we weten niet wat het is.

Sorry. Was niet bedoeld om lullig over te komen. Maar met deze foutmelding moet toch het probleem goed te debuggen zijn? Mailtje naar Mevers of SMF? Of zijn zij er juist al mee bezig?

mvg,
Frank