Stassen-Hifi celebrates Sound tweedaagse Hifi show in Tegelen

Gestart door ravage, augustus 26, 2026, 12:34:42

Vorige topic - Volgende topic

ravage

https://www.stassen.nl/we-celebrate-sound

Ik ga er op Zaterdag heen , samen met een andere forumgenoot.

Wellicht heeft er iemand zin om aan te sluiten?

Dan regel ik vlaai en koffie voor onze groep en starten we om 13:00?

Lijkt me een uitgelezen moment voor een "meet and greet" :pompom:

Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony NP5 Beamer, Stewart Firehawk 140Inch, Humax ird5000 / nvidea shield, Speakers: Fronts, Phonar P9 / Center: phonar / Rear speakers:  Phonar

ravage

26 toonaangevende hifi-merken zijn aanwezig tijdens We Celebrate Sound om hun nieuwste producten te demonstreren.
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony NP5 Beamer, Stewart Firehawk 140Inch, Humax ird5000 / nvidea shield, Speakers: Fronts, Phonar P9 / Center: phonar / Rear speakers:  Phonar

jasjenl

Lijkt me op zich best leuk en is lang geleden dat ik daar geweest ben (denk wel meer dan 25 jaar ;D ). Ik kijk wel even of ik dan kan, zo ja dan laat ik het wel weten.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

jaco

Gooit hij nog steeds met dozen ? Hmm zal wel niet meer leven was toen al oud toen ik er een keer was.

ravage

Citaat van: jasjenl op augustus 27, 2026, 18:07:09Lijkt me op zich best leuk en is lang geleden dat ik daar geweest ben (denk wel meer dan 25 jaar ;D ). Ik kijk wel even of ik dan kan, zo ja dan laat ik het wel weten.

Helemaal goed..

ravage

Citaat van: jaco op augustus 27, 2026, 20:46:37Gooit hij nog steeds met dozen ? Hmm zal wel niet meer leven was toen al oud toen ik er een keer was.

haha, nou , dat is al lang geleden.
Stassen Sr is in 2019 overleden.

Tegenwoordig zijn ze officieel dealer van alle merken die ze verkopen, dat was vroeger wel anders. leverde mooie taferelen op met vertegenwoordigers etc.
Ik kom zelf al vanaf mijn 16e en ik heb er alles wel zo een beetje meegemaakt ;D
Dus sluit gewoon even aan zou ik zeggen

vanzomereng

Citaat van: ravage op augustus 26, 2026, 12:34:42https://www.stassen.nl/we-celebrate-sound

Ik ga er op Zaterdag heen , samen met een andere forumgenoot.

Wellicht heeft er iemand zin om aan te sluiten?

Dan regel ik vlaai en koffie voor onze groep en starten we om 13:00?

Lijkt me een uitgelezen moment voor een "meet and greet" :pompom:

Ik hoop niet dat het een ravage wordt, met jouw bezoek ;)
Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

ravage

ik neem mijn Lithium pillen mee, dus dat komt wel goed ;D