Zomer actie Epson

Gestart door J.A.F._Doorhof, juli 20, 2026, 14:54:28

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

We hebben een leuke zomer actie voor jullie.
Mail ons voor een verkoelende offerte voor de LS9000.
(of elke andere Epson :D) en geniet in je home theater van alle nieuwe series en films.

En ben je toe aan een nieuwe lamp voor je Epson, koop dan nu de lamp via ons en we geven je projector een firmware update (indien nodig), een volledige check en natuurlijk een ISF kalibratie voor 99,95 ipv 150,00

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

CinéHome

Fout topic 🤭
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

squeek

1500€? Voor een nieuwe epson?
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

Citaat van: CinéHome op augustus 17, 2026, 10:25:17€1500 lijkt me prima, vergeleken met de nieuwprijzen.
Denk wel dat je een koper retouroptie moet bieden voor dat geld, want zoiets koop je niet blind heb ik de ervaring.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

CinéHome

Citaat van: squeek op augustus 17, 2026, 18:51:381500€? Voor een nieuwe epson?
Was bedoeld voor een ander topic.
(Vroeg me al af waarom mijn posting daar niet verscheen :D )
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

squeek

Citaat van: CinéHome op augustus 17, 2026, 18:56:09Was bedoeld voor een ander topic.
(Vroeg me al af waarom mijn posting daar niet verscheen :D )

Lol. En ik maar hopen dat ik een deal ging kunnen slaan

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"