Disclosure Day

Gestart door J.H, juni 4, 2026, 12:12:22

Vorige topic - Volgende topic

J.H

Reuze benieuwd..

Leuk weetje, het "klik" geluidje heeft Emily zelf verzonnen zo vertelt ze in de youtube serie Hot Ones van First We Feast.

Arcam • JBL • Crown • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

Richi

Okay dan: heftige trailer. 8)
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

squeek

Dissapointment day.... ik heb hier enorm lang naar uitgekeken. Spielberg, aliens, een mix waar ik toch altijd naar uitkijk. Maar bij deze film zijn mijn verwachtingen niet uitgekomen. Ik begrijp wel dat sommigen dit net wel leuk zullen vinden, de onwetendheid en de mysterie. Maar ik zocht na 2 uur nog steeds naar antwoorden op vragen die ik bij het begin al had. Het voelde wat uitgerokken aan. Voor mij de grote teleurstelling van dit jaar voorlopig. 
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

reza

Ik ben het helemaal met je eens!
Prima film, als je geen hoge verwachtingen had/hebt.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

CinéHome

Je verwacht op z'n minst wat X-files vibes. Wat je krijgt is een 2u durende achtervolgingsfilm.
En inderdaad geen echte antwoorden.

En Colin Firth... echt? :nopompom:

Ik had 1 voordeel... ik wist totaal niet dat dit eraan zat te komen. Pas de dag van de première de film ontdekt. De verwachting was nog niet zo sterk opgebouwd.😁
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

squeek

1 positieve toevoeging wel

Emily Blunt speelde wel heerlijk haar rol.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

scoc

Vorig weekend ook gaan zien in Imax. Heb mij in lange tijd nog niet zo geërgerd als bij deze film. Het ging alle kanten op van toon (zelfs half slapstick met het verdwijnende huis). Plotholes zo groot als de zee diep is bij wijze van spreken (getrainde special agents die niet de moeite doen om achterom te kunnen kijken bvb). Echt erg zwak en voor mij niet meer dan 4 of 5/10.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 440 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Sony XR-55A95L
Office: KEF LSX II LT
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 | Marantz MM8077 CineMike + MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

dchris

En vanuit hier een klein tegen geluid.
Ik heb mij wél vermaakt met deze film.
Ik wist weinig over de film, en ben er blind in gegaan.

Probleem zit hem in de naam van Spielberg, men verwacht een Close encounters of the Third kind deel twee. Maar deze film is compleet anders van toon. Het probeert ook geen vragen te beantwoorden, alleen vragen bij jezelf op te roepen. De theorie... Wat als dit allemaal uitkomt? Ook het einde.. Luister.. Daar is alles mee gezegd en geeft stof tot nadenken. Ik ben blij dat de film er is, vragen stelt en de kijker een mening laat vormen. Het is compleet wat anders dan anders, is het de beste Spielberg? Zeer zeker niet, maar zeker niet de slechtste.

We hebben "gewoon" weer muziek van John Williams gekregen, hoe gaaf is dat!
En Spielberg weet hoe hij spanning moet opbouwen, de shots, de directie. Emily Blunt gaat een oscar nominatie krijgen denk ik zo.
Dus ja ik vind hem de moeite waard, maar sla de IMAX variant maar over, geen wisselende aspect ratios of shot for IMAX. Gewoon 21:9 de hele film.
Mvg,

Dchris

CinéHome

Wat me tijdens de film niet zo erg heeft gestoord, maar wat ik vaak al commentaar hoor (en terecht), is dat de premisse van de film - disclosure van alle info voor de hele wereld via Cable News - toch echt wel een enorme jaren 80/90 vibe geeft. Die 2 uur kat en muis spelen zou geen enkel nut hebben als je de info gewoon op sociale media gooit.

Is Spielburg in hetzelfde bedje ziek als Trump die ook in de jaren 80 is blijven steken? 😅
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

J.H

IMDb rating: 6.8/10 zegt ook niet alles natuurlijk, te hoge verwachting.. ::)
Arcam • JBL • Crown • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony