terugtellen na lezen notificaties

Gestart door ruud2, juni 4, 2026, 10:38:05

Vorige topic - Volgende topic

ruud2

Niet echt een probleem ,
maar ik dacht dat als ik notificaties gelezen had dat deze zelf terugtelde, dat is nu niet meer het geval.
omdat er soms best veel zijn moet er dan uit / in gelogd worden om het juiste overgeblevene te bekijken.
Heeft iemand hier ook last van ?

grtn., Ruud
Niets is moeilijk voor degene die het zelf niet hoeft te doen....

ruud2

jazzy

Oei, kan ik niet reproduceren. Kunnen jullie wat meer details delen, apparaat, OS, browser, etc.?
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

ruud2

andere laptop en daar werkt het wel zoals het moet.
wat mij betreft behoefd het verder geen opvolging, dank je voor
de genomen moeite.

groet, Ruud

J.A.F._Doorhof

Kan een cache issue zijn op je browser
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

ruud2

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juni  7, 2026, 08:40:53Kan een cache issue zijn op je browser

wellicht ligt daar de oorzaak, op een andere laptop werkt het namelijk normaal.
ik leer ermee leven... ;D

jazzy

Zou je dan misschien toch nog even willen vermelden wat je besturingssysteem en browser is?
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

ruud2

Citaat van: jazzy op juni  7, 2026, 12:53:29Zou je dan misschien toch nog even willen vermelden wat je besturingssysteem en browser is?

windows 11  microsoft edge