Terugkeren naar HTforum lijkt je uit te loggen (poll)

Gestart door Vhond, mei 20, 2026, 06:02:45

Vorige topic - Volgende topic

Ik heb deze problemen en gebruik dit thema:

Donker (NIGHT)
1 (8.3%)
Licht (DAYTHEME)
11 (91.7%)

Totaal aantal stemmen: 12

Stemmen sluit: juni 8, 2026, 21:02:11

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

J.A.F._Doorhof

Draai je toevallig andere dingen op je iPhone zoals vpns ?

Ik gebruik ook een iPhone en heb me al maanden niet uit of ingelogd.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Niels Z

Dat gebruik ik niet.
Het gekke is dat als je de link opend in "nieuw tabblad" hij gewoon ingelogd is
Als ik de link gewoon open is de site uitgelogd en kan ik niet inloggen.
Marantz Cinema 40 / Marantz pm8005 / Marantz na8005 / Dual 1226 / Dali Rubicon 2 / Anti-Mode dual core 2 / JBL Control one / VU+ Solo2 / Panasonic bdp 500 / Zidoo Z1000 pro / Apple tv 4k / HdFury Vertex 2 / Anti-Mode 8033SII / Rel T7i / Sony KDL-40WE660 / Epson EH QB1000B

Gabor

Bij mij is het ook alleen als ik de site open met een link vanuit een andere pagina. Intypen of openen vanuit een bookmark is geen probleem.
Open het vanuit bijv. Google dan ben je niet ingelogd.

jazzy

Voor de mensen die testen, klink eens op de adresbalk als het niet werkt en laat me weten of er www. voor htforum.nl staat.
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

J.A.F._Doorhof

Dat is misschien wel het ding.
Ik haal hem altijd van een gepinde pagina.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

jazzy

Ik kan het issue op twee manieren betrouwbaar reproduceren, heb dus even voldoende informatie. Bedankt!
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

skoebiedoe

Hier ook recent inlog problemen op de ipad .
Krijg ook dat blauw scherm maar inloggen gaat niet (blijft hangen )
maar als ik vanboven op de adresbalk klik (waar htforum.nl staat ) en dan op enter ben ik wel ineens in gelogd op het forum.

Met de app van facebook heb ik ook recent een probleem met inloggen als je via uwen avatar inlogt .
Blijft ook hangen om in te loggen , via web gaat wel en het rare is dat op de oude ipad (2 versie's terug maar nu op hetzelfde iOS ) wel werkt om in te loggen via avatar en ook ht forum werkt zoals het hoort .

Met Facebook moet ik de app dan verwijderen en opnieuw installeren en dan gaat het wel maar ik mag de app niet sluiten of ik mag weer beginnen met de app te verwijderen .
Ik kan dan wel uitloggen en zolang ik de app niet volledig sluit kan ik wel opnieuw inloggen via avatar (misschien heb je hier iets aan )

jazzy

Citaat van: skoebiedoe op mei 25, 2026, 18:10:52Krijg ook dat blauw scherm maar inloggen gaat niet (blijft hangen )
maar als ik vanboven op de adresbalk klik (waar htforum.nl staat ) en dan op enter ben ik wel ineens in gelogd op het forum.
Wat is je eerste stap daar, wat doe je precies voordat je op de blauwe scherm uitkomt? Brower openen, bookmark?

roland p

Ik weet niet of dit al bekend was, maar ik kan het reproduceren als ik via google iets zoek, en dan weer, via een zoekresultaat, bij htforum.nl terugkom: https://www.google.com/search?q=subwoofer+site%3Ahtforum.nl

Edit: was al bekend zie ik...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

skoebiedoe

Dus eerst browser openen en heb een link in de zijbar en ik klik er gewoon op zoals vanouds .
Heeft steeds gewerkt en heb die link ook al eens verwijderd en opnieuw opgeslagen toen ik wel was ingelogd op het forum maar tevergeefs .
Uit het forum gaan of een andere pagina openen en ik mag terug inloggen (met gewoon adresbalk aan te klikken en te enteren en dan zit ik weer direct terug op het forum en ingelogd )

Als ik het adres WWW.HTFORUM.NL rechtstreeks in dat browservenster in typ dan kom ik wel direct ingelogd op het forum .

Als ik de browser gewoon sluit (dus met weg swipen zodat browser niet op de achtergrond nog actief is ) met ht forum actief in de browser balk en dan gewoon de browser terug open ben ik ingelogd op het forum ...kan dit doen tot ik eens naar een ander adres surf en dan heb ik weer prijs
(Maar dan refreshed hij niet want het laatste stuk heb ik via snel bewerken ingetypt en dan geeft hij dat niet weer , als ik effe snel terug ga en en eerst een ander topic open en dan terug naar dit topic kom staat het er weer wel maar dat heeft hem vroeger ook altijd al gedaan )

P_j_V

Citaat van: jazzy op mei 25, 2026, 18:32:30Wat is je eerste stap daar, wat doe je precies voordat je op de blauwe scherm uitkomt? Brower openen, bookmark?
Voor mij (macOS, DuckDuckGo als browser) gebeurt het bij het openen v/d bookmark.
De bookmark zelf is lange tijd niet gewijzigd.
In het blauwe scherm klik ik dan op het HTForum logo linksboven en dan kom ik weer op de index terecht en blijkt dat ik nog steeds was ingelogd.
Het adres v/d index is dan trouwens ongewijzigd tov de bookmark.

Open ik dan een nieuwe tab en klik de bookmark weer, dan is het weer blauw (lijk weer uitgelogd.)

Typ ik het adres in de nieuwe tab, ook dan kom ik in de blauwe variant terecht.

Het lijkt erop dat in de eerste call geen cookies meekomen (of beoordeeld worden).
Think before you speak. Read before you think.
― Fran Lebowitz

skoebiedoe

Oude iPad zit blijkbaar op iOS17.7.11 en de nieuwe op 26.5 .
Op de oude werkt alles zoals het hoort .

roland p

Dit zegt chatgpt:

https://chatgpt.com/share/6a1585ee-9e7c-83eb-9d5a-4eda56ce32ac

CiteerIf you own the website
The fix is usually:
  • configure auth cookies with proper SameSite values
  • ensure cookies are scoped to the correct domain
  • avoid auth decisions before redirects complete
Typical modern setup:
CiteerSet-Cookie: session=...
SameSite=Lax
Secure
HttpOnly
or sometimes:
CiteerSameSite=None; Secure
depending on the auth flow.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

P_j_V

Citaat van: P_j_V op mei 25, 2026, 20:00:38...
Het lijkt erop dat in de eerste call geen cookies meekomen (of beoordeeld worden).
Volgens Developer Tools vind de call niet plaats: Er is geen netwerkverkeer (0 bytes sent/received)
Wat we zien wordt dus uit cache wordt gehaald.
― Fran Lebowitz

RonG

Heb er sinds een paar dagen op de Ipad ook last van.

Richi

Ik nu net voor het eerst ook ervaren, daarvoor nog nooit, op een Windows 11 computer met Chrome browser. Ik typte in de adresbalk 'htfo' en de rest werd al ingevuld, dus op enter gedrukt en toen was ik niet ingelogd. Direct daarna de browser gesloten, exact hetzelfde gedaan en toen kwam ik netjes ingelogd in het forum terecht.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

ppeter

Ik heb ook dit probleem reeds een tijdje met de iPad en Safari?
Bij dit scherm, gewoon op het Forum.nl logo tikken om in te loggen met de normale lay-out.

IMG_1414.jpeg
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * B&W 606 S3 - B&W HTM6 S3 - B&W 607 S3 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * ATV 4K 2022 * iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro * Apple Watch Ultra *

skoebiedoe

Citaat van: ppeter op mei 28, 2026, 21:55:55Ik heb ook dit probleem reeds een tijdje met de iPad en Safari?
Bij dit scherm, gewoon op het Forum.nl logo tikken om in te loggen met de normale lay-out.

IMG_1414.jpeg

Adresbalk aantikken en dan op enter werkt ook . ;)
(Maar op,logo klikken werkt wel sneller )

jazzy

Heb vandaag een issue verholpen wat alleen speelde voor mensen die het lichte thema (DAYTHEME) gebruiken. Ergens werd een https://htforum.nl gebruikt waar https://www.htforum.nl had moeten staan.

Merkt iemand verschil? Mensen die de issues nog wel hebben, gebruik je het lichte of het donkere thema?

chansig

Ik heb dit gebeuren ook. Grappige is dat ik met 2 verschillende (opgeslagen) ww kan inloggen.

Heb nog niet helder/duidelijk wanneer hij de ene of de andere pakt.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

jazzy

Citaat van: chansig op juni  1, 2026, 20:42:11Ik heb dit gebeuren ook.
Welk thema gebruik je, heb je de lichte of de donkere lay-out? Nadat je ingelogd bent.

P_j_V

Citaat van: jazzy op juni  1, 2026, 20:40:35Heb vandaag een issue verholpen wat alleen speelde voor mensen die het lichte thema (DAYTHEME) gebruiken. Ergens werd een https://htforum.nl gebruikt waar https://www.htforum.nl had moeten staan.

Merkt iemand verschil? Mensen die de issues nog wel hebben, gebruik je het lichte of het donkere thema?
Licht en ook nu nog steeds last van.
― Fran Lebowitz

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * B&W 606 S3 - B&W HTM6 S3 - B&W 607 S3 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * ATV 4K 2022 * iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro * Apple Watch Ultra *

jazzy

Ik heb er even een poll bijgezet, voor het gemak. :)