Nad m12 screen

Gestart door fasteddie, maart 23, 2026, 11:19:52

Vorige topic - Volgende topic

fasteddie

Beste leden,
Ik heb een probleem met mijn NAD M12 en wel dat het touchscreen/display steeds meer van ,,Maine,, naar info scherm gaat.
Hij speelt gewoon door maar het touchscreen blijft lang vast staan, om hem later wel te kunnen terug zetten naar het ,,Maine,, scherm.
Zijn er meer leden, die een NAD M12 hebben, dit probleem hebben.
Alvast bedankt !"

HJ2

Niet gehinderd door enige voorkennis van het apparaat, maar: zit er een fysieke knop op waarmee je het scherm ook op 'info' kunt zetten?
Zo nee, negeer mijn reactie  ;D
If you always do what you always did, you always get what you always got...

fasteddie

Citaat van: HJ2 op maart 23, 2026, 19:55:21Niet gehinderd door enige voorkennis van het apparaat, maar: zit er een fysieke knop op waarmee je het scherm ook op 'info' kunt zetten?
Zo nee, negeer mijn reactie  ;D

ik probeer het te negeren haha, maar geen fysieke knop...wel op het display maar sat reageert dan niet...na verloop van tijd springt het display weer terug naar zijn "normale" schermpje..

fasteddie

Citaat van: fasteddie op maart 23, 2026, 11:19:52Beste leden,
Ik heb een probleem met mijn NAD M12 en wel dat het touchscreen/display steeds meer van ,,Maine,, naar info scherm gaat.
Hij speelt gewoon door maar het touchscreen blijft lang vast staan, om hem later wel te kunnen terug zetten naar het ,,Maine,, scherm.
Zijn er meer leden, die een NAD M12 hebben, dit probleem hebben.
Alvast bedankt !"

Heren, er zijn toch meerdere leden die een Nad master hebben staan...niet perse de M12...geen probleem?

Peerless Monster

Er zijn een aantal zaken die je kan resetten op de M12, kan ik me nog herinneren van toen ik hem had.
factory reset al geprobeerd?
heeft mij toen ook geholpen met een volume probleem (bij het draaien van de volumeknop sloeg hij soms stapjes over en terug ipv meer), na factory reset was het opgelost. Ook wel meer zaken op die manier opgelost.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

fasteddie

Citaat van: Peerless Monster op maart 24, 2026, 11:12:32Er zijn een aantal zaken die je kan resetten op de M12, kan ik me nog herinneren van toen ik hem had.
factory reset al geprobeerd?
heeft mij toen ook geholpen met een volume probleem (bij het draaien van de volumeknop sloeg hij soms stapjes over en terug ipv meer), na factory reset was het opgelost. Ook wel meer zaken op die manier opgelost.

ah goede tip...bij gebeurt ook hetzelfde...zal het gaan doen, dankjewel

Peerless Monster

Citaat van: fasteddie op maart 25, 2026, 08:15:32ah goede tip...bij gebeurt ook hetzelfde...zal het gaan doen, dankjewel

Ik hoop dat het werkt!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

fasteddie

Citaat van: Peerless Monster op maart 25, 2026, 08:27:48Ik hoop dat het werkt!

En heeft gewerkt, super!
Jaren tegenaan gekeken...nu gewoon steady!
Groeten

Peerless Monster

Citaat van: fasteddie op maart 25, 2026, 14:56:08En heeft gewerkt, super!
Jaren tegenaan gekeken...nu gewoon steady!
Groeten

Ah top!!! Weer iemand geholpen. Nice when a plan comes together!