13e Zelf Bouw Audio luisterdag Hengelo 7 februari

Gestart door Barry2001, januari 26, 2026, 10:22:16

Vorige topic - Volgende topic

Barry2001

Beste mensen,

Zaterdag 7 februari 2026 organiseer ik in Hengelo voor de 13e keer de luisterdag Oost Nederland. Dit is een kleinschalig (bijna) niet commercieel evenement waar audio zelfbouwers demonstraties geven van en met hun spullen. Dit kunnen luidsprekers zijn, versterkers, muziekservers, etc of een combinatie, niet alles hoeft perse zelfbouw te zijn.

De dag is voor iedereen toegankelijk, er wordt een toegangsprijs gevraagd om de onkosten te dekken, geen lidmaatschap oid. Ook een ieder kan zich aanmelden om een demo te geven, kan hier onder, mag in een berichtje naar mij.

Hierbij een link met info, en deelnemers tot nu toe: https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=33091

Lijkt je het wat kom gerust een kijkje nemen!

Mvg, Barry

Barry2001

Zweitse

Kingpin

Ik zou graag weer langskomen maar ben deze keer helaas verhinderd.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Barry2001

Zweitse welkom, Eric hopelijk een volgende keer weer!

mmuetst

Zie dit bericht te laat, maar leuk initiatief. Als er een 14e komt dan kom ik graag.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

toetertje

Citaat van: mmuetst op maart 13, 2026, 20:21:31Zie dit bericht te laat, maar leuk initiatief. Als er een 14e komt dan kom ik graag.

In mei is er weer een kans, zie Zba forum.

mmuetst

Geniet van Audio, maar betaal met mate.