Alternatief voor Bluesound powernode 330

Gestart door Mao, november 2, 2025, 18:25:14

Vorige topic - Volgende topic

Mao

Zoek voor mijn werkkamer iets degelijks als deze Powernode 330 zijn er ander alternatieven ? Moet met Roon kunnen communiceren.
Luidsprekers: JBL 4350 Studio monitoren Versterkers: McIntosh C2700 buizen voorversterker, McIntosh MC312 voor het laaag < 250Hz, McIntosh MC2152 buizen voor midden/hoog > 250Hz, Bryston 10B Electronisch Crossover
Marantz CD 17, Roon met NAS en Lumin U2 streamer. Custombuild Interlinks en Luidspreker kabels
Slaapkamer: WiiM Amp plus, KEF C75 ( volledig gerestaureerd) bronnen via Roon +tv.

AudioLaan

Wiim amp pro. :) (heb zowel de amp als de amp pro op voorraad)
Officieel dealer van o.a. ATC | Elipson | Eversolo | Gato-audio | MoFi | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207
https://www.audiolaan.nl/

BJF

Niks. Oh nee? Nee. Oh.

Kwabbernoot

NAD C3050 met MDC2-BluOS module.

:inlove:

Groeten...

AudioLaan

Een Wiim kan je gewoon uitproberen. Als het niet naar je zin is breng je hem gewoon weer terug. :)
Officieel dealer van o.a. ATC | Elipson | Eversolo | Gato-audio | MoFi | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207
https://www.audiolaan.nl/

Mao

Gezien het doel waarvoor ik het nodig heb zal het de prettig geprijsde WiiM worden. Maar moet eerst mijn Vintage set KEF C75 reviseren, heb ook nog een setje JBL Control 1 staan maar zonder sub klinkt dat niet echt lekker. Thanks voor de input de Marantz M1 zag er ook mooi uit alleen ter ver boven budget voor dit doel.
Luidsprekers: JBL 4350 Studio monitoren Versterkers: McIntosh C2700 buizen voorversterker, McIntosh MC312 voor het laaag < 250Hz, McIntosh MC2152 buizen voor midden/hoog > 250Hz, Bryston 10B Electronisch Crossover
Marantz CD 17, Roon met NAS en Lumin U2 streamer. Custombuild Interlinks en Luidspreker kabels
Slaapkamer: WiiM Amp plus, KEF C75 ( volledig gerestaureerd) bronnen via Roon +tv.

Dura

De Powernode N331! Ziet er precies hetzelfde uit als de N330, behalve dat de koptelefoon uitgang nu groter is, maar klinkt anders, vanwege de overgang van hybrid digital naar direct digital.
Waar de N330 dynamisch en enthousiast klinkt maar verfijning mist, heeft de N331 een heel mooi zuiver geluid terwijl de dynamiek behouden is. In mijn oren een flinke stap vooruit, en dat terwijl de N330 al een fijn apparaat was voor zijn prijs.
Harbeth P3ESR, Powernode N331, LG G3 55'. Less is more.

Mao

Heb een WiiM Amp Pro binnen 15 minuten stond ie te spelen ja je weet heb gebruiks aanwijzingen lezen we nooit. Dus ff het menu op de telefoon doorspitten. Had hem aangesloten op de JBL Control One die al heel wat avonturen hadden doorgemaakt in de afgelopen 15 jaar. Eigenlijk klonk het beter dan verwacht met de WiiM zonder nog de EQ en roomcorrectie te hebben aangesproken. Dus kan straks alleen maar beter met de KEF C75 erop. Voorlopig zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.

chansig

De EQ wel uitvoeren met een microfoon. Zo met de telefoon is leuk maar helemaal niet optimaal.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mao

Citaat van: chansig op november  9, 2025, 07:35:38De EQ wel uitvoeren met een microfoon. Zo met de telefoon is leuk maar helemaal niet optimaal.

Gr. Hans

Klopt maar heb geen losse microfoon meer. Met telefoon zal niet optimaal zijn maar je hebt ook nog je oren en zelf denk ik dat straks met de KEF's ik waarschijnlijk niet eens de roomcorrectie ga toepassen tenzij er echt rare hiaten in zitten. Hoe minder gestoei met EQ 's hoe beter.