Eversolo T8

Gestart door marco73, september 17, 2025, 18:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Church of Noise en 1 gast bekijken dit topic.

RCD

Hoor je ook geen verschil met je Rivo?

Rob

Kingpin

Citaat van: RCD op Vandaag om 12:51:24Hoor je ook geen verschil met je Rivo?

Rob
Ligt eraan op welke dac, niet op mijn Gustard.
(in die zin ... als ik 10x moet switchen om uberhaupt 'iets' waar te nemen dan is het in mijn ogen geen verschil).
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

sschot

Ben benieuwd persoonlijk

T8 Rivo+ battle was voor mij net de Rivo
Rivo+ T10 battle, wat gaat dit doen?

Als het voordeel dat omvalt, zou ik op basis van software, gebruiksgemak en dergelijke de overstap wel overwegen. Maar nu eerst op reparatie wachten....
TEAC AP-701 | Audiolab 9000Q | Volumio Rivo+ | TEAC PD-301 | Acoustic Energy AE509

Kingpin

Addon :

Laatst mijn Gustard meegenomen naar iemand waarbij we een vergelijk deden tussen een WiiM met ingebouwde DAC vs de Gustard en dan de WiiM als dedicated transport en daar zat niet een klein beetje verschil in.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Kingpin

ik zat ff in de lappenmand (en nog, moet nog wel ff een weg te gaan) maar ik zal kijken of ik deze week een datum kan regelen welk ik de Rivo (en Touch) meeneem naar het vergelijk.