Eversolo T8

Gestart door marco73, september 17, 2025, 18:24:42

Vorige topic - Volgende topic

mmuetst

Citaat van: holco op Gisteren om 12:49:41Volgens mij zit hij midden in een bos.
Vooral verdwaald bedoel je  :D
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

Leeuwarden

mmuetst

Citaat van: Leeuwarden op Gisteren om 16:30:41Arme man... :blink:
Geen medelijden met deze heer, genoeg volgers die in deze subjectieve verhalen geloven. Is verder prima hoor, voordat ik weer een hele lading over me heen krijg  ;D.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

brt

Wees blij met zo'n vent! Hij recenseert bijna alles en vindt alles geweldig, dus als je iets hebt staan wat hij heeft bejubeld, dan voelt dat toch fijn? :)

Ik denk dat hij flink betaald wordt met deze reviews. Zowel door al die streams als door de bedrijven die hem die spullen opsturen.

Hij was ooit fotograaf, maar nu volgens mij full-time audio reviewer.

Wat mij onlangs opviel: hij heeft eens een Yamaha A-S3000 gerecenseerd. Die ging toen na een paar weken kapot. Hij heeft die hele versterker toen omlaag geschreven. Veel later heeft hij de A-S3200 (de opvolger, een soort mk2) ook gerecenseerd, en toen was hij uiteraard weer lyrisch. Terwijl je overal leest dat die versterkerds nagenoeg identiek klinken. Maar de oude, negatieve bleef staan. Nu zag ik hem weer langskomen en zijn daar ook teksten aangepast en is al het negatieve weggepoets. Alleen in de comments lees je er nog iets over terug.

Voor mij een bevestiging van mijn vermoeden dat dit soort reviewers betaald worden. En dus met een korreltje zout te nemen.
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue