Warfare: Atmos track aanwezig op de 4k BD?

Gestart door Jep, juli 31, 2025, 13:18:46

Vorige topic - Volgende topic

Jep

Vraagje over de 4K BD van Warfare:

Ik had 'm in de pre-order bij Bol besteld en hij is nu eindelijk binnen. Volgens de info zou deze film een demo-waardige Atmos-track hebben, en daar ben ik superbenieuwd naar. Maar op de hoes staat alleen Auro 3D en nergens Atmos.

Ik zag ook een review op Bol waarin iemand de disc een slechte beoordeling geeft omdat er geen Atmos op zou zitten. Bol zelf geeft bij de specificaties wel aan dat er Atmos aanwezig is.

Nu vraag ik me dus af (voordat ik de film uit het plastic haal): klopt die review alleen op basis van wat er op de hoes staat, of zit er echt geen Atmos-track op? De info op zo'n hoes klopt tenslotte niet altijd, en de specs op Bol vertrouw ik ook niet blindelings...

Heeft iemand dit al kunnen checken? Geen Atmos betekent voor mij waarschijnlijk dat deze disc weer retour gaat...
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

joostb

Er zit gewoon atmos op. Heb de uhd nu aanstaan

Jep

Goedemorgen Joost,

Dank voor het bericht! Dan gaat morgenavond de film uit de plastic verpakking.  8) Had het ook erg vreemd gevonden als hier geen Atmos bij had gezeten...
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.