CHristie en Matrox nu bij Epatra in plaats van Sahara Benelux

Gestart door donaldk, Gisteren om 13:51:34

Vorige topic - Volgende topic

donaldk

Epatra is onlangs overgenomen door Engelse distributeur. En bij Sahara was de Accountmanager al een a twee jaar geleden overgestapt naar Leyard waar hij nu territory manager is.

Na 20 jaar trouwe dienstverlening aan onze gewaardeerde klanten, is het tijd voor een nieuwe stap.
Met trots kondigen wij aan dat Sahara Nederland de distributierechten voor de merken Christie en Matrox in de BeNeLux per direct overdraagt aan Epatra Benelux uit Alblasserdam.

Waarom deze verandering?
Deze overgang zorgt ervoor dat de service voor onze trouwe Christie- en Matrox-klanten gewaarborgd blijft. Epatra zet vol in op expansie en heeft het team versterkt met een nieuw management en enkele goed opgeleide nieuwe collega's, terwijl de bestaande medewerkers hun vertrouwde service blijven bieden.

Wat betekent dit voor u?
U kunt rekenen op dezelfde hoge kwaliteit service en ondersteuning. Bernard Gosselink blijft voorlopig nog verbonden om salestrajecten te begeleiden en zijn kennis over te dragen, zodat de overgang soepel verloopt.

Hoe kunt u contact opnemen?
De Epatra kantoren zijn in Nederland en België telefonisch bereikbaar op:
Nederland: +31(0)78 - 68 11 420
België: +32(0)3 – 808 08 35
U kunt ook een e-mail sturen naar: [email protected]

Een woord van Bernard Gosselink:
"Ik ben enthousiast over deze nieuwe stap en heb alle vertrouwen in Bert de Groot, die als Commercieel Directeur binnen Epatra de groei verder vorm zal gaan geven. Samen zullen we ervoor zorgen dat onze klanten de beste service en ondersteuning blijven ontvangen."

Een woord van Bert de Groot:
"Deze merken versterken onze pro AV-strategie en sluiten perfect aan bij de groeiende vraag naar hoogwaardige visuele technologie in de Benelux-markt".

Wij danken u voor uw vertrouwen en kijken uit naar een succesvolle toekomst samen met Epatra.

reza

Grappig, ik kwam 20 jaar geleden al bij Epatra om mijn projectors te kopen en waren ze DE groothandel in projectoren waar o.a Frank zijn Epsons kocht.
Mooi Christelijk bedrijf, ze waren de eerste in Nederland met smartboards voor scholen.

Ik wens ze veel succes, kom op Marco, you can do it!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

scoc

Naar mijn mening is een commercieel bedrijf best niet verbonden met een bepaalde religie. Religie hoort tot de persoonlijke sfeer. Daarom begrijp ik niet goed wat religie hier bij komt doen.
Woonkamer (stereo): Innuos Statement | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Sony XR-55A95L
Office: KEF LSX II LT
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 | Marantz MM8077 CineMike + MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

scoc

🤦
Woonkamer (stereo): Innuos Statement | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Sony XR-55A95L
Office: KEF LSX II LT
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 | Marantz MM8077 CineMike + MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050