Silent angel munich/Lindemann bridge/cambridge cxn/ welke streamer?

Gestart door bulldog, mei 19, 2025, 19:43:52

Vorige topic - Volgende topic

bulldog

Ben dus zinnens eens een nieuwe streamer aan te schaffen(welke dac weet ik nog niet, topping r2r, gustard r26,musician audio,...). Iemand een idee hoe de genoemde streamers zich verhouden qua gebruiksgemak/app enzovoort. Heb zelf enkel ervaring met Bluos en Eversolo(paar maandjes een a6 ME gehad). Beiden waren makkelijk in gebruik, maar de laatste viel af omdat ie in m'n Deezer lijsten soms al eens een keertje tekenen van dementie vertoonde. Misschien is hier ondertussen aan gewerkt??

Ik zou natuurlijk ook gewoon de Wiim ultra/ Node weg kunnen inslaan, maar zeker geen Auralic of andere appeladepten om de gekende reden.
Ze moeten in ieder geval met Deezer én Tidal(connect) overweg kunnen. Roon is géén must.
NAD C658 ~ ASR emitter II exclusive ~ Zidoo X20 ~ Tannoy Turnberry GR OW  ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD ~  Koeling: Aircom S8 ~ Sharkwire stroomkabels(alles) ~ Audioquest rocket 44 ~  ̷L̷A̷B̷1̷2̷ ̷g̷o̷r̷d̷i̷a̷n̷

Leeuwarden

Ahum... Auralic heeft sinds enige tijd een alternatief voor Apple-Rebellion lieden. Even los van beschikbaar budget is kennelijk het aanschaffen van een iPad, al dan niet gebruikt, geestelijk een grotere drempel dan kijken, en vooral luisteren, naar wat een geschikte Auralic te bieden heeft...

Leeuwarden

Dat gezegd hebbende kan ik vertellen dat ik, of eigenlijk Mijn Bijzonder Charmante Echtgenote, kortweg MBCE, een CXN2 heeft. Prima ding maar haalt het niet bij mijn Auralic Aries G1 qua bedieningsgemak... en qua geluidskwaliteit ook niet. Dus die twee kan je alvast van je lijstje strepen.  :blink:

mijkie

Ik ben dan wel een Apple gebruiker en ook een Auralic Altair G1 en G1.1 gebruiker en vind de app 1 van de beste en de apparaten ook

Als je eens wil testen, stuur maar een PM
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1 * Auralic Altair G1.1 * ik moet nog een keuze maken *

bulldog

Citaat van: Leeuwarden op mei 20, 2025, 15:04:23Ahum... Auralic heeft sinds enige tijd een alternatief voor Apple-Rebellion lieden. Even los van beschikbaar budget is kennelijk het aanschaffen van een iPad, al dan niet gebruikt, geestelijk een grotere drempel dan kijken, en vooral luisteren, naar wat een geschikte Auralic te bieden heeft...

Tja, het woord alternatief (of workaround) is er principiëel eigenlijk al te veel aan. Vind het heden ten dage not done om iets met 72% marktaandeel niet te ondersteunen. Gaat me totaal niet om het budget, heb hier al een 4tal tablets rondslingeren, ik zie gewoon niet in waarom ik nog een vijfde zou bijkopen. Het begrip apple-rebellion lieden vind ik dan ook een ietwat minder fijne woordkeuze.
Dat auralic's leuke dingen doen met énen en nullen, daar twijfel ik niet aan. Het moet haast wel zoals ze soms de hemel worden ingeschreven. Maar als nog grotere streamersterren dCS en Rockna het kunnen...
Dus neen, das een doodlopende straat.
NAD C658 ~ ASR emitter II exclusive ~ Zidoo X20 ~ Tannoy Turnberry GR OW  ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD ~  Koeling: Aircom S8 ~ Sharkwire stroomkabels(alles) ~ Audioquest rocket 44 ~  ̷L̷A̷B̷1̷2̷ ̷g̷o̷r̷d̷i̷a̷n̷

Spijkie

Je zou eens Hifirose kunnen bekijken als dat je ding is kwa uiterlijk. Mooi gebouwd en goede bediening.
Lumin,T+A 1100e, Audiosolutions,Audes,plixir,cardas

bmateijsen