Vervanging lamp Sony VW300. Waar in België?

Gestart door stellaboy, mei 7, 2025, 21:38:23

Vorige topic - Volgende topic

stellaboy

Hallo iedereen,
Waar kan ik in België ergens terecht voor het vervangen en kalibreren van mijn projectorlamp ?Het gaat om een Sony VW300 projector.
Sedert een paar maanden kreeg ik de melding dat deze moest vervangen worden maar door tijdsgebrek steeds maar uitgesteld.Nu valt de projector reeds na 5min. Spelen echter uit.Heeft dit iets te maken met de versleten lamp of is er een ander probleem bijgekomen?
Wie kan mij verder helpen?

home@the movies

Citaat van: stellaboy op mei  7, 2025, 21:38:23Hallo iedereen,
Waar kan ik in België ergens terecht voor het vervangen en kalibreren van mijn projectorlamp ?Het gaat om een Sony VW300 projector.
Sedert een paar maanden kreeg ik de melding dat deze moest vervangen worden maar door tijdsgebrek steeds maar uitgesteld.Nu valt de projector reeds na 5min. Spelen echter uit.Heeft dit iets te maken met de versleten lamp of is er een ander probleem bijgekomen?
Wie kan mij verder helpen?

Jan,

ik heb je gisteren gemeld dat het vermoedelijk het filter is wat moet worden schoongemaakt/vervangen aangezien je aangaf dat dit nog nooit is gebeurd. Ik heb ook gemeld dat je een afspraak kan maken bij mijn collega's in Wijnegem of Bonheiden om eventueel de lamp te laten vervangen mocht het nodig zijn.
ik zat op het vliegtuig richting Amerika toen ik je het dat antwoord stuurde, voor calibratie zal je, zoals ook gemeld, even geduld moeten hebben tot ik weer terug ben, dat is op 13 Juli.

Gr
werner