Oppo UDP-205

Gestart door Vik, april 20, 2025, 16:37:52

Vorige topic - Volgende topic

Vik

Aangeboden in topstaat:

Behoeft eigenlijk geen uitleg: nog steeds de absolute koning onder de Blu-ray spelers.

Oppo UDP-205 afkomstig uit een van de laatst geleverde batches (2018), voorzien van een JVB Digital Multi-region Pro mod.
Met deze mod kun je on the fly schakelen tussen verschillende Blu-ray-regio's met de rode, groene of gele toetsen. DVD's schakelen automatisch.

Er is ook aparte software beschikbaar waarmee alle beperkingen worden verwijderd, zo kun je bijvoorbeeld ISO-bestanden en zelfs SACD's via het netwerk afspelen.

Een van de weinige Blu-ray spelers met een SOURCE DIRECT modus via HDMI. Ideaal dus voor externe videoprocessors.
Daarnaast is het een bijzonder fijne speler voor zowel stereo als meerkanaals audio. Hij is bovendien rechtstreeks aan eindversterkers te koppelen, waardoor hij ook als pre-amp dienst kan doen.

De staat is uitstekend, werkelijk geen kras te bekennen.

Wordt geleverd in originele doos, inclusief afstandsbediening en stroomkabel.

Verkoop prijs fixed €2.250 inclusief margefactuur op naam.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Vande

Weinig animo voor deze topspeler.
Had gedacht dat deze zo weg zou zijn
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 - Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

jef-w

Gaat binnenkort wss wel snel. Vakantiegeld en belasting teruggaaf komt eraan. 😉
Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC /Sony X800 MK2/ Micro Seiki DQX-500/ Shield TV Pro/ PS5 
Speakers: M&K S150(L/C/R), M&K mp150(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

pameijer

Citaat van: Vande op april 28, 2025, 18:02:15Weinig animo voor deze topspeler.
Had gedacht dat deze zo weg zou zijn
Alles hangt af van de wensen van mensen en hun portemonnee. Maar deze Oppo is 7 jaar oud en wordt verkocht voor €450 boven de nieuwprijs.... Dit werd er grif voor betaald, maar de hype is denk ik wel wat voorbij.
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

WillyP

Indertijd kon ik bij mijn handelaar mijn Primare BD32 met gesloten beurs omruilen tegen de Oppo UDP-205. Die was toen net uit.

Ik heb dat niet gedaan, omdat ik vond dat ik teveel afschreef op mijn Primare. Misschien had ik het toch moeten doen.