Audiosolutions Speakers , nog onbekend maar opkomend

Gestart door Spijkie, april 14, 2025, 15:03:51

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarden

Citaat van: Spijkie op augustus  6, 2025, 15:26:19Als ik het zo lees lijkt deze kwa specs heel erg op de S2 maar zou de S2 iets beter "moeten " presteren.
Beetje veel beter verwacht ik...

Spijkie

Mooie review van de figaro S2 en zoals ik de eerste indrukken heb gehoord lijkt t aardig te kloppen:

https://hifi-ifas.de/test-high-end-standlautsprecher-audio-solutions-figaro-s2

T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

AudioLaan

Citaat van: Spijkie op augustus 24, 2025, 08:37:01Mooie review van de figaro S2 en zoals ik de eerste indrukken heb gehoord lijkt t aardig te kloppen:

https://hifi-ifas.de/test-high-end-standlautsprecher-audio-solutions-figaro-s2

Mooie review en man wat ziet het er verzorgt en chique uit!
Officieel dealer van o.a. ATC | Elipson | Eversolo | Gato-audio | MoFi | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207
https://www.audiolaan.nl/

Spijkie

Zou dit naar het topic speakers verplaatst kunnen worden of kan ik dat zelf ?
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Spijkie

Ik krijg toch sterk het vermoeden dat de atlas mavros ls kabel alles laat horen uit de audiosolutions S2. Erg leuk en bovenal erg goed! Helaas is het merk niet te horen op een audioshow in Nederland. Dat moet door de importeur geregeld worden maar Gideminas wil wel graag dat t merk een keer met meer modellen in Nederland te luisteren is. Met name de virtuoso zou ik een keer willen horen ook al zal ik die niet kunnen aanschaffen BudgetAir gezien.

Wat ik wel weer grappig vind, toen ik m'n speakers online ging samenstellen was de keuze in voetjes of de bestaande kegels of de isoaccoustics, nu heeft ie er weer een ander merk bij. Erg prijzige voetjes  :colgate: . Hij blijft doorontwikkelen net als alle andere merken uiteraard.

August

Het valt mij op dat er diverse Virtuoso (demo) te koop staan op Audiomarkt. Wil je die stap maken dan is daar een goede deal te maken, vooropgesteld dat dit binnen budget is.

Spijkie

Citaat van: August op november 19, 2025, 19:22:22Het valt mij op dat er diverse Virtuoso (demo) te koop staan op Audiomarkt. Wil je die stap maken dan is daar een goede deal te maken, vooropgesteld dat dit binnen budget is.

Ik had deze reactie nog niet gezien vandaar mijn late reactie. Ja de virtuoso is nog een stap hoger inderdaad, ik heb het er met Gideminas kort over gehad . Niet om het aankopen hoor maar wat nou de verschillen zijn. Voor de virtuoso geeft hij zelf aan dat je dan toch een flinke versterker erop moet zetten. Geen idee of die van mij dik genoeg is maarbiets zegt me van niet. Dan zou ik dus weer een klasse hogere versterker moeten etc etc , gaat niet gebeuren  :colgate:

Spijkie