TCL 98X11K

Gestart door HJ, april 10, 2025, 18:27:24

Vorige topic - Volgende topic

HJ

Heeft iemand deze al kunnen bekijken?
15000 dimming zones, schijnt echt goed beeld te geven maar ik kan er niet veel over vinden behalve filmpjes van de grote beurzen.

de voorganger 98x959 was al erg goed en die had half zoveel dimming zones.

diceman

De kleinere versie hangt bij een zaak in Naarden, ERG scherp beeld, mooie zwartwaardes en dito geluid. Moet zeggen naast de LG G5 is dit geen tv om niet als alternatief te kiezen.
Zou zeggen ga ze naast elkander bekijken en je zult verrast zijn.

De voorsprong van de geijkte merken wordt nu wel heel klein.

Zijn verschillen maar echt miniem, let wel mijn persoonlijke mening.

HJ

ik heb vd week de 98" bekeken. ziet er zeer goed uit alleen de showroom is redelijk kansloos naar mijn mening.
ik kwam er kwa prijs (inruil) niet uit dus hij hangt daar nog ;D

Rick-DTS

Citaat van: diceman op april 13, 2025, 12:42:37De kleinere versie hangt bij een zaak in Naarden, ERG scherp beeld, mooie zwartwaardes en dito geluid. Moet zeggen naast de LG G5 is dit geen tv om niet als alternatief te kiezen.
Zou zeggen ga ze naast elkander bekijken en je zult verrast zijn.

De voorsprong van de geijkte merken wordt nu wel heel klein.

Zijn verschillen maar echt miniem, let wel mijn persoonlijke mening.
Dat maakt me wel nieuwsgierig als de verschillen ( eigen mening) miniem zijn. Ik hoop deze tv binnenkort ergens te kunnen bekijken, zou mooi zijn in vergelijk met de G5

HJ

Er loopt een topic over het vorige model, de tcl 98x955 en 98x959. Daar zijn sommigen erg enthousiast over.
Deze heeft overigens de helft vd dimming zones.

Fox

Het lijkt erop dat veel local dimming zones veel geld kosten, want bij het nieuwe 115" model zijn deze van 20k naar 5k teruggebracht. Hopelijk geen trend.

https://youtu.be/S-BsALbDlbY

Citaat van: HJ op april 16, 2025, 09:48:25Er loopt een topic over het vorige model, de tcl 98x955 en 98x959. Daar zijn sommigen erg enthousiast over.
Deze heeft overigens de helft vd dimming zones.