verlenging/aanpassing hbo streaming

Gestart door fasteddie, februari 22, 2025, 11:30:28

Vorige topic - Volgende topic

fasteddie

Allen,
Kreeg onderstaand bericht van HBO...is dit werkelijk afkomstig van van HBO of wederom spam? De knop  "Klik nu op verzilveren" zie ik nergens staan....

"Aankomende wijzigingen aan jouw abonnement
Deze e-mail is om je te laten weten dat we de functies en functionaliteiten wijzigen die beschikbaar zijn als onderdeel van jouw abonnement. Details van de wijzigingen en jouw opties met betrekking tot deze wijzigingen worden hieronder uiteengezet.
Hoe verandert mijn abonnement?
Op jouw volgende verlengingsdatum na 24 maart 2025, in overeenstemming met artikel 22.5(iv) van de HBO Max Gebruiksvoorwaarden, zullen de functies en functionaliteiten die beschikbaar zijn als onderdeel van jouw huidige abonnement veranderen om in lijn te zijn met de functies en functionaliteiten van het HBO Max Standaard abonnement zoals hieronder weergegeven.

Legacy HBO Max abonnement                      HBO Max Standard abonnement
      3 streams                                             2 streams
      30 downloads                                     30 downloads
                HD & Dolby 5.1 + UHD/4K*                HD & Dolby 5.1                     
                HDR                                                     SDR

Wat gebeurt er met mijn levenslange korting?
Deze wijzigingen hebben geen invloed op jouw 50% levenslange korting die blijft gelden voor de dan geldende maandprijs van het Standaard abonnement (momenteel €9,99/maand, maar met jouw korting toegepast, €4,99/maand), zolang je jouw abonnement actief houdt en voldoet aan de voorwaarden van die promotie.
Als alternatief willen we je, voor een beperkte tijd, de mogelijkheid bieden om jouw levenslange korting van 50% toe te passen op de dan geldende maandprijs van het HBO Max Premium maandabonnement, die in de loop van de tijd kan veranderen (momenteel €13,99 /maand, maar met jouw korting toegepast, €6,99/maand). Prijzen zijn inclusief toepasselijke belastingen.
De functies en functionaliteiten die zijn opgenomen in het Premium abonnement worden ook in de onderstaande tabel weergegeven.

HBO Max Standard abonnement       HBO Max Premium abonnement

2 streams                                                4 streams
30 downloads                                        100 downloads
HD & Dolby 5.1                                     4K UHD & Dolby Atmos                      
SDR                                                        HDR

Dit nieuwe aanbod voor het Premium abonnement is beschikbaar tot 24 maart 2025 en is onderhevig aan de onderstaande Voorwaarden.
Voor details over hoe je dit aanbod kunt verzilveren, zie "Hoe je jouw aanbod kunt verzilveren" hieronder.

Wat zijn mijn opties?
Als je het niet eens bent met deze wijzigingen, kun je jouw abonnement opzeggen:   
•   door automatische verlenging uit te schakelen in de abonnementsinstellingen van jouw account of via jouw app store of abonnementsaanbieder vóór jouw verlengingsdatum na 24 maart 2025; of
•   door contact op te nemen met de Klantenservice binnen 30 dagen na die verlengingsdatum. In dit geval krijg je de laatste betaling die je op die verlengingsdatum hebt gedaan terugbetaald.
Als je jouw abonnement niet opzegt zoals hierboven uiteengezet, ga je akkoord met deze wijzigingen in functies en functionaliteiten.
Als je jouw abonnement opzegt, komt jouw levenslange korting te vervallen.

Wat gebeurt er als ik al heb opgezegd?
Als je jouw abonnement al hebt opgezegd wanneer je deze kennisgeving ontvangt, hoef je geen verdere actie te ondernemen. Als je hebt opgezegd maar later van gedachten verandert, zijn de bovenstaande wijzigingen ook op jou van toepassing.

Hoe je jouw aanbod kunt verzilveren.
Om jouw nieuwe levenslange korting van 50% op het Premium maandabonnement te verzilveren, klik op "Nu verzilveren".
Zodra je de promotiecode hebt verzilverd, worden jouw abonnementsgegevens bijgewerkt en wordt de 50% Levenslange Korting met onmiddellijke ingang toegepast op het Premium abonnement.
De 50% levenslange korting op het Premium maandabonnement blijft van toepassing zolang je voldoet aan de onderstaande Voorwaarden.
Als je ervoor kiest om in de toekomst over te schakelen naar het Standaard of Basic abonnement, komt jouw levenslange korting te vervallen.

Zoals altijd kun je contact met ons opnemen en antwoorden op jouw vragen vinden in ons Helpcentrum en we hopen dat je blijft genieten van HBO Max".

Bedankt alvast voor een reactie!!

blue-eyes

Yep, hier ook gehad.

Dit was te verwachten, "gelukkig nu pas" doorgevoerd. Heb maar weer geaccepteerd.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Arcam PA240; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

jazzy

Zat er inderdaad aan te komen. Ze halen 4k van je abonnement af of je moet meer gaan betalen. Dat zijn je opties. Of opzeggen natuurlijk...
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

pameijer

2 euro duurder met nog steeds levenslange korting voor 4k/Atmos/HDR. Waar praten we over, is 1 bolletje ijs tegenwoordig. Maar HBO Max heeft het inderdaad in de communicatie allemaal niet handig aangepakt. Ik heb op de knop gedrukt iig. 
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

gerard1

SpeedyAndré

Citaat van: pameijer op februari 22, 2025, 12:10:122 euro duurder met nog steeds levenslange korting voor 4k/Atmos/HDR. Waar praten we over, is 1 bolletje ijs tegenwoordig. Maar HBO Max heeft het inderdaad in de communicatie allemaal niet handig aangepakt. Ik heb op de knop gedrukt iig.
Het hangt wellicht af van hoeveel van die diensten je hebt, ik ken er geen die niet is verhoogd en dan gaat het al snel om bolletjes ijs voor het hele gezin  :D 

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

jazzy

Het gaat mij niet zozeer om die twee euro, meer omdat je gedwongen wordt om over te stappen op een abonnement waar je niet voor gekozen hebt. En dan doen alsof je dankbaar moet zijn voor die "levenslange korting", die korting en het bijbehorende abonnement was gewoon de aanbieding die HBO toen deed en wij mee akkoord zijn gegaan. Dat wordt eenzijdig opgezegd.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

blue-eyes

Ik zit er iets gemakkelijker in.

We vinden het heel normaal dat ons salaris stijgt, maar accepteren niet dat andere zaken ook duurder worden...

Even extreem uitvergroot, een vriend refereert nog steeds, is verbaasd, dat uit eten geen 25 gulden meer kost :D :D

Verhogingen zijn imo normaal, kan ook niet anders voor continuïteit, etc. De discussie hoeveel je in redelijkheid dient te verhogen, omdat deze argumenten te rechtvaardigen vs winstverhoging is een andere.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Arcam PA240; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

pameijer

Toen ik iets van 23 jaar oud was ging ik op skivakantie met een club vrienden. Ik weet nog dat ik letterlijk fl.480,= betaald heb (da's €220... voor de jonkies hier) voor een week skiën, incl. busreis, appartement met ontbijt, skipas voor een week, skiles en skihuur. Echt niet normaal. Maar ik verdiende toen ook geen reet als vakkenvuller bij de Makro  :yin-yang:
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

chansig

Ik heb HBO vorig jaar gestopt en ik had zo'n lifetime gebeuren.

VP heb ik inmiddels ook opgezegd.

Ik ben er wel een beetje klaar mee. Dan maar gewoon tv.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10, Monitor Audio RSW12,  Monitor Audio RXW12, Blue Sound 132, Dirac Live tot 500 Hz,  Mac Mini M4 met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

En Arendal 1961 subs in aantocht

P_j_V

Ik heb 'm ook geannuleerd, deze downgrade was een goede reden.
Nu heb ik alleen nog Amazon vast (en F1TV)
De rest doe ik 'round robin'; 5 abo's naast elkaar is zonde.
Think before you speak. Read before you think.
― Fran Lebowitz

fasteddie

Ok bedankt voor jullie reacties!!
Ging me ook niet om het bolletje ijs, maar ik ben altijd een beetje huiverig voor "spam" en zo...

eduard

Heb verleden week hbo max opgezegd. Had life time korting.