Links ipv screenshots

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 28, 2024, 13:19:34

« vorige - volgende »

chansig

Citaat van: Richi op december 29, 2024, 18:31:47Dank Hans. En welk probleem lossen we hiermee op dan? Weet je dat toevallig ook?

Tsja...een (on)bepaald gevoel van ongenoegen...maar dat is is mijn invulling.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P, Monitor Audio RSW12,  Monitor Audio RXW12, Paradigm PW link,  akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Richi

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 29, 2024, 19:29:02Lees even de openingspost en alles word duidelijk lijkt me ;)
Dat had ik (uiteraard) al gedaan Frank, maar ik begrijp nog steeds het probleem niet. :eh: Zal wel aan mij liggen. ???
Woonkamer Naim Atom HE • Elac ARB-51 • Focal Elegia & Elear • Philips 55PUS8909
Classé attic (in voorbereiding) Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Parasound D/AC-2000 ultra • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Dynaudio Confidence C2 II • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest Niagara 1200

J.A.F._Doorhof

Ik snap ook niet waarom er niet gewoon gereageerd kan worden. Maar als het zo moet dan moet het maar zo.

De regel geldt trouwens op veel fora en sites.
Helemaal met de hoeveelheid fake news dus het is niet iets van alleen hier.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Ik wil het je wel uitleggen hoor.  :D 

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P, Monitor Audio RSW12,  Monitor Audio RXW12, Paradigm PW link,  akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hannibal_

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 29, 2024, 19:29:02Lees even de openingspost en alles word duidelijk lijkt me ;)

Ja... he...  ;D

Die had ik natuurlijk gelezen he...
Maar ik denk duidelijk nu
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P8,
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

J.A.F._Doorhof

Uitleg :

Alle leden aan wie ik het vroeg met de uitleg dat het is om de discussie zuiver te houden omdat koppen vaak niet het hele verhaal vertellen en er veel fake news rond gaat doen het gewoon.

Behalve twani die me keer op keer verteld dat hij doet wat hij wil en zolang het geen regel is ik de boom in kan...

Uiteindelijk na de zoveelste screenshot zonder link word je het zat en maak je een regel

Daarnaast
Artikel openen, screenshot maken
Screenshot uploaden, insert, post

Vs link kopiëren en plakken
Het is nog minder werk ook.

Persoonlijk zou ik me doodschamen dat door mijn gedrag er een regel gemaakt moet worden en zou me meteen gelukkig prijzen dat ik er niet afgegooid was.

Maar hier.....
Misschien zijn er inderdaad te mild.

Voor 2025
Probeer gewoon leuk mee te doen
We hebben amper regels en de regels die er zijn zijn eigenlijk regels die je normaal ook hanteert. Namelijk doe een beetje normaal tegen elkaar.

Als we dat doen hebben we een fantastische community in een wereld waar meer en meer fora en sociale media juist stoppen. Dus aub hou het htforum leuk. Het is voor annewiek en mij meer dan 30 jaar opbouw en investeringen

Moet dat echt door een klein groepje kapot gemaakt worden alleen omdat er niet normaal met elkaar gesproken kan worden en we niet geloven in bans  ?
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Richi

Dank voor de uitleg Frank!
Woonkamer Naim Atom HE • Elac ARB-51 • Focal Elegia & Elear • Philips 55PUS8909
Classé attic (in voorbereiding) Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Parasound D/AC-2000 ultra • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Dynaudio Confidence C2 II • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest Niagara 1200

twani

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 30, 2024, 08:58:49Uitleg :

Alle leden aan wie ik het vroeg met de uitleg dat het is om de discussie zuiver te houden omdat koppen vaak niet het hele verhaal vertellen en er veel fake news rond gaat doen het gewoon.

Behalve twani die me keer op keer verteld dat hij doet wat hij wil en zolang het geen regel is ik de boom in kan...

Uiteindelijk na de zoveelste screenshot zonder link word je het zat en maak je een regel

Daarnaast
Artikel openen, screenshot maken
Screenshot uploaden, insert, post

Vs link kopiëren en plakken
Het is nog minder werk ook.

Persoonlijk zou ik me doodschamen dat door mijn gedrag er een regel gemaakt moet worden en zou me meteen gelukkig prijzen dat ik er niet afgegooid was.

Maar hier.....
Misschien zijn er inderdaad te mild.

Voor 2025
Probeer gewoon leuk mee te doen
We hebben amper regels en de regels die er zijn zijn eigenlijk regels die je normaal ook hanteert. Namelijk doe een beetje normaal tegen elkaar.

Als we dat doen hebben we een fantastische community in een wereld waar meer en meer fora en sociale media juist stoppen. Dus aub hou het htforum leuk. Het is voor annewiek en mij meer dan 30 jaar opbouw en investeringen

Moet dat echt door een klein groepje kapot gemaakt worden alleen omdat er niet normaal met elkaar gesproken kan worden en we niet geloven in bans  ?

Zó, dan is de persoonlijke doelgerichte,  puur door frustratie ingegeven, sneer er op de valreep in 24' toch nog even uit hé.

Man man, hoé laag kun je gaan...

Dat je ook gewoon niet in de gaten hebt dat alleen jij er van ontspoort.

Enfin, ban of niet, ik ga weer eens keihard van mn vrije dag genieten.

Met of zonder forum. Het gaat niets uitmaken.

PS: plaatjes zónder link. Weleens van een betaalmuur gehoord.

twani

maximus79

Ik zeg, stop met al die onzin topics en we zijn van een hoop geziek af.  :threadclosed:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

J.A.F._Doorhof

@twani
Aub stoppen met dit soort aanvallen.
Nergens voor nodig en gaat alleen maar leiden tot meer wrijving en de kans dat je wel een keer mijn grens over gaat .

Doe gewoon normaal mee en geniet van het forum. Ik vraag geen onmogelijke dingen en blijf continue vriendelijk.

Maar ik zit nu wel enorm dicht bij de grens. Dus aub stoppen
Custom installer

chansig

Hoe groot is dat kleine groepje nu eigenlijk ?

Gr. Hans

Hannibal_

Wij zeggen hier in de buurt dan: kullekes!

Geintje hè.
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect

chansig

Als in: wat voor een kul loopt jij nu weer te bazelen ?

Gr. Hans

J.A.F._Doorhof

Wij zeggen hier meestal.
Weet wanneer te stoppen ;)

Custom installer

chansig

Kom op Frank. Post zelf dan ook niets meer. En zeker niet als je op je vingers kan natellen dat in ieder geval ik erop ga reageren.

Beetje olie op het vuur gooien en dan mopperen dat het wat heftiger begint te branden.

Gr. Hans

J.A.F._Doorhof

Olie op het vuur gooien als je altijd netjes reageert op vragen en eigenlijk weigert te bannen ;)

Aparte conclusie mede omdat ik juist ervaar dat die olie door andere gegooid word oa twani die eigenlijk zijn zegeningen zou moeten tellen dat hij er niet af gevlogen is na dit soort aanvallen.

Dus dan nogmaals
Laten we aub nu stoppen en gewoon op de normale Topics doorgaan dit leidt nergens toe.

Er is verder niets aan de hand
Er zijn geen waarschuwingen of bans uitgedeeld. Zelfs niet na wederom herhaaldelijke aanvallen.

Maar goed
Hoe ver wil je me pushen met dit soort opmerkingen ?
Want zoals gezegd ik ben er wel klaar mee. En dat betekend dat we wel gaan bannen en lang.

Dus wees gewoon slim en geniet van het forum.
De regel is er nu en gaat niet weg en is daarmee conform aan ontelbare andere fora.
Custom installer

chansig

Laat maar...

Gr. Hans

Hannibal_

Citaat van: chansig op december 30, 2024, 12:41:51Als in: wat voor een kul loopt jij nu weer te bazelen ?

Gr. Hans

Nee... jochies

chansig

Hannibal_

Citaat van: chansig op december 30, 2024, 17:34:56Ah oké. Rare jongens die Brabanders.

Gr. Hans

Heeeeel raar inderdaad  ;D