McIntosh MHA200

Gestart door Kantuit, december 4, 2024, 10:56:22

« vorige - volgende »

Kantuit

Omdat ik het laatste jaar bijna uitsluitend nog via hoofdtelefoons luister, maar eens gek gedaan en dit gekocht. Vooral minder dure hoofdtelefoons (zo rond 400€) knappen een heel stuk op dankzij dit toestel.

Kan het beter? Absoluut. Ik mocht een dCS-Linastack aan de tand voelen met de Focal Utopia. In totaal 37.000€. Toch maar niet gedaan.

Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

chansig

Apparaat van nieuw ruim 3000 euro. Mag toch hopen dat ook HT van 2500 alles laat horen met deze machine.

Zelf heb ik al die verschillen tussen goedkopere en wat duurdere HT versterking volgens mij nooit zo waargenomen. Duurste die ik heb gehad is een SPL phonitor geweest. Icm met een Audeze LCD-3. Mooi spul.

In ieder geval veel plezier ermee.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P, Monitor Audio RSW12,  Monitor Audio RXW12, Paradigm PW link,  akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kantuit

Klopt helemaal. Heel erg veel verschil is er niet waar te nemen tussen hoofdtelefoonversterkers. Klinkt wel heel smooth en muzikaal, maar beter?  5% misschien ten opzichte van de rest van de head amps hier in huis.
Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6

Kantuit

Wat betreft die dCS stack: die klonk wel beduidend beter dan al de rest. Maar uitsluitend met goede opnames. 80% van mijn playlist klonk niet beter op die dCS.
Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6