Denon AVC-3800H Zone 2 geen geluid

Gestart door rytec, november 29, 2024, 22:18:25

« vorige - volgende »

rytec

Goede avond

Uiteindelijk de Onkyo TX-NR515 vervangen door de Denon en alles aangesloten zoals voorheen met het enige verschil dat ik de kabels van de speakers in de keuken die voorheen op zone 2 zaten heb moeten voorzien van een cinch plug, dus de draadjes aan de cinch pluggen gesoldeerd maar ik krijg geen stereo geluid erop.
De solderingen gecontroleerd en de draden zijn in orde maar toch moet er iets niet kloppen.
Iemand dit ook aal gehad en wat is de oplossing? ik heb ook de + en - draden correct aangesloten....denk ik.
Panasonic Viera Plasma 42", Synology DS214+, Chromecast, VU+, Denon AVC-X3800H, Klipsch RP-250F fronts, Klipsch RP-250C center, Klipsch R-110SW sub, Q-Acoustics 2010i als surrounds, Logitech Harmony One

rytec

Dit topic mag worden gesloten, ik heb het probleem gevonden.
Indien je de 7.1 + zone 2 functie gebruikt dien je de zone 2 speakers aan te sluiten op de "height2" aansluitingen ipv de zone 2 cinch koppelingen.
Panasonic Viera Plasma 42", Synology DS214+, Chromecast, VU+, Denon AVC-X3800H, Klipsch RP-250F fronts, Klipsch RP-250C center, Klipsch R-110SW sub, Q-Acoustics 2010i als surrounds, Logitech Harmony One