B&W PX8 probleem

Gestart door ritchard, november 24, 2024, 14:32:17

« vorige - volgende »

ritchard

Voor wie overweegt een B&W PX8 te kopen weet dat de kwaliteit slecht is.
Nee het geluid is super maar de hoofdband bekleding laat los.
Intussen heb ik het zelf gemaakt en zijn er setjes op Ali te koop voor herstel.

Gr. Ritchard 
Mcintosh MX123, Mcintosh MC452, Mcintosh MC207, Mcintosh MP100, Hifi Rose 150B, Thorens 125 MK2+Linn Klyde element, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

pameijer

En dit post je 2 uur nadat een forumgenoot hem te koop aanbiedt?! Kan geen toeval zijn, en als het geen toeval is vind ik het echt een hele sneue actie van je. Bah.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15HP-SE subs en héél veel muziek!

Xander32

Het is m.i. prima om een gebruikerservaring hier te delen. Ook al zou de ts dat doen n.a.v. hetgeen te koop staat in de marktsectie.

Wanneer ik in de markt zou zijn voor zo'n hoofdtelefoon zou ik er blij mee zijn, al was ik het vast ook zelf tegengekomen omdat ik zelf altijd vooraf op onderzoek uit ga.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ritchard

Citaat van: pameijer op november 24, 2024, 21:14:43En dit post je 2 uur nadat een forumgenoot hem te koop aanbiedt?! Kan geen toeval zijn, en als het geen toeval is vind ik het echt een hele sneue actie van je. Bah.

Het was puur toeval  :ohmy:
Geen dank voor de waarschuwing.....
Mcintosh MX123, Mcintosh MC452, Mcintosh MC207, Mcintosh MP100, Hifi Rose 150B, Thorens 125 MK2+Linn Klyde element, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

fredenivanca

Citaat van: pameijer op november 24, 2024, 21:14:43En dit post je 2 uur nadat een forumgenoot hem te koop aanbiedt?! Kan geen toeval zijn, en als het geen toeval is vind ik het echt een hele sneue actie van je. Bah.

Forum is er toch juist voor ervaringen  te delen, goed of slecht, en bij mijn weten staat er niet dat de koptelefoon slecht is maar dat er dingen los kunnen laten.
moeten we dan alleen maar positieve dingen plaatsen? we zijn geen influencers toch?
LG Oled 77G1~~Acurus Muse~~Mark Levinson 532H(fronts) + 535H(surround atmos)~~Lumin D3 Sbooster~~Velodyne SPL1200 Ultra~~Paradigm Seismic 110~~Monitor Audio PL 300~~MA PLC 350~~MA PL 100~~Nvidia Shield pro~~Appletv 4K~~Dune HD  PRO 4K~~VU solo 4K~~Atmos: Sonus Faber ~~audioquest/inakustik WBT/VDH

NeoPhix

Ik heb die van THX-Ultra dus gekocht. Jammer dat de kwaliteit zo tegenvalt, ik vond na een snelle zoektocht geen grote problemen online...
Maar goed, er zijn dus ook reparatie kits te vinden? Heb je een link eventueel? Altijd goed om te weten :)

Ik kijk vooral uit naar het prachtige geluid  8)

remanus

Ik heb die van mij al een dik jaar in gebruik en kan mijzelf nou niet zuinig noemen met een gebruik voorwerp als een koptelefoon. Een ding kan ik wel zeggen, hij ziet er nog uitstekend uit en nergens laat wat los. Misschien gewoon pech gehad of verschil in modellen.