B&O BeoSound Overture Masterlink en Powerlink (din) naar RCA

Gestart door Struis, oktober 24, 2024, 10:51:57

« vorige - volgende »

Struis

Hoi mensen,

Geen idee waar ik dit moest plaatsen, maar ik heb gisteren een BeoSound Overture (jeweetwel, die rechtopstaande unit met glazen panelen die open schuiven als je er naar zwaait met daar een CD speler en cassette deck achter) en een BeoLab 2000 speaker set (aan elkaar vast, aktief). Gewoon, het is cool spul en het werkt nog goed.

Maar.. Nou wil ik natuurlijk weer moeilijke dingen. Ze moeten nog aan elkaar, daarvoor heb ik een Masterlink kabel nodig die blijkbaar achterlijk duur zijn (gewoon tweedehands). Heeft iemand daar een idee voor?
En een DIN (7 pins) naar RCA die de AUX aan een Sonos Connect kan verbinden. (Powerlink heet het geloof ik).

B&O doet net alsof het hele speciale kabels en links zijn (die Masterlink is dat ook wel), maar volgens mij is de Powerlink werkelijk niets meer dan een DIN naar RCA..
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, dCS Media Bridge streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.
2e set (die er naast staat om mee te spelen en experimenteren):
Harbeth P3ESR 40th Anniversary Edition met Skylan stands, Exposure 2010SD geintegreerde versterker gemod door Musifoon, Rel Strata 5 subwoofer.

blue-eyes

Via Google zijn wel bedrijfjes te vinden die elke soort kabel voor je kunnen maken.

Ik heb wel eens gezocht op maatwerk XLR kabels, en kwam dan dit soort bedrijven tegen.
Sommige van hun adverteren ook op MP.
Heb niet 123 namen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Lyngdorf MP40, Arcam PA240, Arcam PA720, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 3 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Richard70…

Stuur @twani even een berichtje .
Die heeft echt veel B&O spullen zelf opgeknapt, misschien weet hij iets
Beeld; JVC NZ8. Stewart Firehawk masking screen  . Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K mp150 Center M&K mp150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo z9x8k

hpapen