Wanneer anderen het overnemen

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 23, 2024, 22:44:37

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Op dit moment zijn we bezig met last man standing als sitcom.

Er worden best wat belangrijke rollen vervangen en ook bij andere series gebeurt het wel eens dat een rol overgenomen word door een andere acteur in dezelfde rol.

De meest geniale natuurlijk doctor who ;)

Welke acteurs vond je de perfecte replacements. Voor mij denk ik de keuze voor shatner en meteen een bijna volledig andere cast bij Star trek. Vooral shatner was denk ik een schot in de roos.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

gerard1

Alle vervangingen bij The Bold and the Beautiful.

pameijer

Ik ben wel benieuwd wie de nieuwe James Bond wordt  :clapping:. Heb mezelf aangemeld, nog niks gehoord helaas. 
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

bmateijsen

DofN

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 23, 2024, 22:44:37Op dit moment zijn we bezig met last man standing als sitcom.

Hoe hou je dat vol?

Draak van een serie. Home Improvement was vroeger leuk (is nu ook niet meer te doen denk ik), maar allemachtig, wat was Last man standing slecht. Slechte acteurs, irritante personages. Het is bijna net zo erg als 2 Broke Girls. LMS is politiek gedreven VS-navelstaardige moralistische troep. Ik heb uit stomme verbazing eens 2 of 3 afleveringen na elkaar bekeken. En daarna gegoogled of ik naar een pilot zat te kijken of iets dat het nauwelijks 1 seizoen had volgehouden. 194 episodes! Gelukkig is het gestopt.

En zo, dat is eruit :) Lucht op.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112, Bacch Audiophile + ORC binaural software (bass absorbers en akoestiek)

minplus

Moet ik toch eens een keer naar gaan kijken, :D
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

J.A.F._Doorhof

@DofN
Geen probleem mee.
We zijn allerlei oude series aan het bekijken die we ooit gemist hebben.

Begon eigenlijk omdat Annewiek Friends nooit gezien had.
Nieuwere sitcoms zoals Big Bang etc. wel samen gekeken, dus zijn we voor de grap begonnen met de bekende oude series, kijkt snel weg en als je er eenmaal inzit is LMS best leuk :D

Full house trek ik niet meer maar Home Improvement, LMS en dingen als Anger Management, 2 1/2 men, Frasier etc. zijn allemaal goed te doen :D

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

beunky

Citaat van: DofN op oktober 24, 2024, 21:33:04Home Improvement was vroeger leuk (is nu ook niet meer te doen denk ik)

Home Improvement is verrassend genoeg goed oud geworden. Het is nog steeds best leuk om te zien.
Niet op het niveau van Friends of The Big Bang Theory, maar dat is het ook nooit geweest.
Je moet het alleen niet gaan bingewatchen. Maar dat vind ik van 'Allo 'allo en Dad's army ook, bijvoorbeeld.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

katwax

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 24, 2024, 22:32:102 1/2 men
Dat is een mooi voorbeeld waarbij de vervanger niet kon type aan de originele Charlie naar mijn mening.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

DofN

Eens. Nadat Sheen weg was, was het niet meer om naar te kijken zo slecht.

Frasier is oud maar dat is nog steeds erg goed. Friends is te veilig en saai maar knap gemaakt. Kijk Big Bang eens op youtube zonder lachbandje, wat over blijft zijn alleen maar gemene mensen die op elkaar vitten(laatste seizoenen) op de eerste valt niets aan te merken.

NAD M33, Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112, Bacch Audiophile + ORC binaural software (bass absorbers en akoestiek)

J.A.F._Doorhof

Big bang Ben ik niet met je eens.
Alleen moet je denk ik die cultuur goed kennen. Er zitten gruwelijk veel insider Jokes in die je absoluut niet herkend als je als casual kijker kijkt.

Sheen was geniaal als Charlie
Daarna zijn we wel verder gegaan maar het was een andere serie. Ook geinig maar niet de kwaliteit van sheen. Helemaal waar.
Custom installer

Kwabbernoot

Citaat van: DofN op oktober 25, 2024, 07:56:46Eens. Nadat Sheen weg was, was het niet meer om naar te kijken zo slecht.

Frasier is oud maar dat is nog steeds erg goed. Friends is te veilig en saai maar knap gemaakt. Kijk Big Bang eens op youtube zonder lachbandje, wat over blijft zijn alleen maar gemene mensen die op elkaar vitten(laatste seizoenen) op de eerste valt niets aan te merken.

Hier ben ik het volledig mee eens. De kwaliteit holde achteruit op een gegeven moment.

Ook leuk: Cheers. Maar nadat Rebecca het overnam van Diana werd het toch flink minder.

Een mooie overname vond ik ook toen Becky bij het begin van een nieuw Rosanne seizoen ineens door een ander werd gespeeld en men haar niet meer herkende.

Groeten...

Christof_G

Spin City, MJ Fox is daar vervangen door Charlie Sheen. Ik vond daarvoor wel beter, maar het was nog steeds goed.
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Acurus Muse + Arcam PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

pameijer

Vergeet dan ook zeker niet Parks and Recreation te kijken! Echt een heerlijke serie, met af en toe lekker foute humor en onuitstaanbare personages. Echt een aanrader.

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

minplus

Is dat ook een sitcom met kunstmatig gelach?
Heb 2 1/2 men geprobeerd maar ergerde me blauw aan het kunstmatig gelach.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

J.A.F._Doorhof

Parks and recreation 2x gezien
1x zelf en omdat hij zo leuk was een jaar later met annewiek :)
Custom installer

DofN

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 26, 2024, 22:31:54Parks and recreation 2x gezien
1x zelf en omdat hij zo leuk was een jaar later met annewiek :)

Ik kon er niet inkomen.

katwax

Citaat van: Christof_G op oktober 26, 2024, 10:38:25Spin City, MJ Fox is daar vervangen door Charlie Sheen. Ik vond daarvoor wel beter, maar het was nog steeds goed.
Pfff, die zou ik opnieuw moeten zien, Charlie Sheen deed dat ook wel zeer goed, er zijn trouwens in die serie wel wat mensen vervangen geweest.

Christof_G

Citaat van: katwax op oktober 27, 2024, 00:59:39Pfff, die zou ik opnieuw moeten zien, Charlie Sheen deed dat ook wel zeer goed, er zijn trouwens in die serie wel wat mensen vervangen geweest.
Momenteel zenden ze dit terug uit op VTM non stop 90's.
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Acurus Muse + Arcam PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

haythijs

Er veranderde wel meer in de familie na hun trip naar Amerika, en met name Johnny en Kees werden wel anders ingevuld.
Ikzelf verkies dan wel Huub zijn versie van Johnny.
Komt misschien ook omdat ik hem ook in anders Dick Maas producties wel prima kon hebben.

Nouja die 2 jongens van Tatjana bleven sws wel. 😁
En Nelly Freida was zeker goud.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

J.A.F._Doorhof

Moeilijk
Hoe geniaal de films ook waren vond ik de tv serie ook fantastisch en Johnny 2 ;) groeide wel meer in die rol denk ik.

Custom installer

haythijs

Tv versie werd voor mij iets teveel een cartonesk gebeuren, tikkie meer slapstick.  Ook leuk, dat zeker.
Maar het vileine, vulgaire ( broer bovenop zus...) en iets scherpere randje van met name de 1e film was er voor mij een beetje af.
Toen was het concept natuurlijk ook compleet nieuw, en werd de 2e film al meer een herhaling van zetten.
Coen groeide ook zeker in zijn rol, en viel helaas veel te vroeg weg.
Toch net ff liever Huub voor mij. Komt misschien ook dat ik de combi Maas/Stapel wel prima vind klikken. Dick liet Huub zelfs nog een cameo spelen in de Golden Earring  clip When the lady smiles...als liftmonteur. 😅
Vorig jaar nog een poosje met Dick Maas gesproken tijdens een event omtrent zijn muziekvideo's,  behoorlijk down to earth type.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

J.A.F._Doorhof

Dat bedoelde ik ;)
Ik zie beide als andere aanpak en vond Huub echt geniaal als Johnny maar ook de film zelf was veel meer grungy waar de tv serie weer lekker kleurig was.

Heb van beide genoten in ieder geval. Ik denk ook dat vooral ma flodder perfect gecast was.

De nieuwe Kees maakte het wat meer slapstick. Waar de eerste kees gewoon een vies kereltje was was de nieuwe Kees meer de domme slungel. Beter voor een tv serie ;)

Custom installer

gerard1

Spartacus

Andy Whitfield

Vreselijk vond ik dat.

katwax

Citaat van: gerard1 op oktober 31, 2024, 07:20:34Spartacus

Andy Whitfield

Vreselijk vond ik dat.
Vreselijk is misschien groot, maar het was alvast minder of dit nu kwam door acteurwerk of gewoon uitstraling laat ik nog in het midden.