Bad boys : ride or die

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 12, 2024, 22:05:09

« vorige - volgende »

J.A.F._Doorhof

Soms zijn vervolgen slecht, soms matig en soms gewoon top.

Deze is zoals je verwacht, dun verhaal, veel actie en weer een heerlijke samenwerking tussen mike en Marcus

Maar......
Het camera werk is geniaal.
Alleen daarom zou ik je al aanraden om de film zeker tot het eind te kijken. Dit is cinema op een volledig ander niveau en eindelijk weer eens iets waarvan je denkt "wtf dat is vet"

De hele film zie je al interessant camera werk die het verhaal versterken maar vooral de latere actie scènes zijn erg sterk gefilmd.

Ik zou hem een dikke 8 willen geven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

Belgische jongen hé, die cameraman

Jean Sibelius

Hier staat ie voor komende vrijdag op het programma. Ben benieuwd :colgate:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

J.A.F._Doorhof

Het eind resultaat was in mijn optiek baanbrekend qua timing en executie gedurende de hele film.
Normaal zijn actie scenes te snel of onduidelijk, of juist weer niet meeslepend maar dit was echt vet.

Ben wel benieuwd hoeveel hiervan nu echt camera werk is en hoeveel geprogrammeerd en aftereffects.
Wat niets afdoet aan het camera werk natuurlijk, dat even heel duidelijk maar vooral de drone achtige shots doen dingen die ik nog niet zo had gezien.

Toch eens zoeken naar een technische making-off (en dat is jaren geleden dat ik dat heb gedaan :D)

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Christof_G

Smaken verschillen, ik heb hem gisteren samen met mijn dochter bekeken en halverwege afgezet. Het verhaal is inderdaad belachelijk, maar ook te uitvoering kon ons absoluut niet boeien 3/10 :nopompom:
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424