De nieuwe Sony's zijn er

Gestart door home@the movies, september 5, 2024, 15:07:28

« vorige - volgende »

home@the movies

Sony review

Let the games begin

pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Sisirider68

Pff en weer 2 nieuwe projectoren die 15k plus zijn, snap dat beginnende (of upgraders) ht liefhebbers langzaam gaan afhaken met dit soort prijzen! En ja er zijn instappers voor 5k plus maar als je net wat meer wilt ben je minimaal 3 x zoveel kwijt! Denk dat het niet lang zal duren dat grote tv's voor ht's de projectoren gaan inhalen op deze manier, die worden steeds betaalbaarder🤔

home@the movies

Citaat van: Sisirider68 op september  5, 2024, 21:20:29Pff en weer 2 nieuwe projectoren die 15k plus zijn, snap dat beginnende (of upgraders) ht liefhebbers langzaam gaan afhaken met dit soort prijzen! En ja er zijn instappers voor 5k plus maar als je net wat meer wilt ben je minimaal 3 x zoveel kwijt! Denk dat het niet lang zal duren dat grote tv's voor ht's de projectoren gaan inhalen op deze manier, die worden steeds betaalbaarder🤔

Wat Sony betreft geef ik je 100% gelijk.

De JVC's hebben wel een line up die in prijs toch iets netter oploopt, de N500, N700, N800, N900  met respectievelijk 5900, 8900 , 15900 en 24900  Euro.

pameijer

Citaat van: Sisirider68 op september  5, 2024, 21:20:29Pff en weer 2 nieuwe projectoren die 15k plus zijn, snap dat beginnende (of upgraders) ht liefhebbers langzaam gaan afhaken met dit soort prijzen! En ja er zijn instappers voor 5k plus maar als je net wat meer wilt ben je minimaal 3 x zoveel kwijt! Denk dat het niet lang zal duren dat grote tv's voor ht's de projectoren gaan inhalen op deze manier, die worden steeds betaalbaarder🤔
Er is nog genoeg te koop hoor, ook tussen de 500 en 3000 euro. Alleen geen JVC of Sony, maar een leuke Acer, Optoma of weet ik veel wat er nog meer is. 
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Sisirider68

Citaat van: pameijer op september  5, 2024, 22:40:48Er is nog genoeg te koop hoor, ook tussen de 500 en 3000 euro. Alleen geen JVC of Sony, maar een leuke Acer, Optoma of weet ik veel wat er nog meer is.
Weet ik maar als ik in mijn geval kijk zou ik vanaf een np5 nog wel eens willen upgraden maar hoewel mijn wederhelft nooit echt moeilijk doet😅 krijg ik 15k voor een projector er echt niet door😢

buckler

Citaat van: Sisirider68 op september  6, 2024, 07:20:06Weet ik maar als ik in mijn geval kijk zou ik vanaf een np5 nog wel eens willen upgraden maar hoewel mijn wederhelft nooit echt moeilijk doet😅 krijg ik 15k voor een projector er echt niet door😢

Dat soort bedragen hoeven toch ook niet?
Je kan voor een NZ7 gaan die er uit gaan en nu dikke korting hebben... je kan voor een overjarige NZ8 gaan of een gebruikte NZ8 of NZ9 gaan lijkt mij.
Dat zijn allemaal upgrades en een NZ7 of NZ8 hoeven echt geen 15k te kosten.
En dan heb je nog eens wat ik steeds terug hoor dat mocht je een 'golden sample' vinden van bv een NZ8 dat die niet onder doen dan een NZ800 (maargoed dan moet je wel veel gelukhebben om die te vinden).
En dan heb je nog de nieuwe NZ500 en NZ700 projectors... die schijnen toch echt heel goed te zijn en zeker de NZ500 zit in een prijs klasse waar weinig concurrentie zit.
Denk dat dat een heel goed verkocht product gaat worden en lijkt mij de 'logische' stap vanaf een N5 of een NP5
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek , Crowson actuators (2X)